Hei.
Jeg har av to (uavhengige) personer fått tilbakemelfing på at jeg har evner til å kontakte de på den andre siden og å heale. Min bror har vært tibake til meg to ganger etter han døde, men dette har kun vært i krisesituasjoner. Jeg lurer på: Hvordan kan jeg ta kontakt med de på den anre siden? Det kommer kanskje når jeg er klar for det, men er det noe måte jeg kan fremprovosere denne kontakten på? Og dette med healingevner, hvordan finne ut av dette?
MVH
-Anita-
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kontakt med den andre siden...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Sep 2006 23:18
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skotselv
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Personlig så tror jeg at det kommer når du er klar for det! Jeg tror også at det kommer litt etter litt, men har selv ingen personlig erfaring innen området!Spennende ihvertfall!
Antall ord: 34
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: Kontakt med den andre siden...
Å forsøke å provosere kontakt, vil sannsynligvis resultere i at du blokkerer istedet...-Anita- skrev:Hei.
Jeg har av to (uavhengige) personer fått tilbakemelfing på at jeg har evner til å kontakte de på den andre siden og å heale. Min bror har vært tibake til meg to ganger etter han døde, men dette har kun vært i krisesituasjoner. Jeg lurer på: Hvordan kan jeg ta kontakt med de på den anre siden? Det kommer kanskje når jeg er klar for det, men er det noe måte jeg kan fremprovosere denne kontakten på?
Rett og slett fordi "andre siden" ikke lar seg provosere...
At du har hatt besøk av en avdød bror, behøver heller ikke bety at du vil ha evne til å kontakte andre sånn uten videre.
Du nevnte at det var i krisetilfeller begge gangene, sannsynligvis trår din bror inn og varsler når noe skjer.
Med andre ord, det er "andre siden" som tar kontakt med deg, og ikke omvendt...
Dermed er ikke alt tapt, da, fordi den "andre siden" ser inn i vår verden, mens vår verden ikke ser så lett inn i den andre siden sin verden.
Og dersom du har det nødvendige grunnlaget for å ha slik kontakt, vil nok noen der kontakte deg innimellom...
Men om det skjer, og når - det vil bare tiden vise.
Healingevner ; det er rett og slett bare å forsøke...-Anita- skrev:Og dette med healingevner, hvordan finne ut av dette?
På familie, venner , osv.
Les gjerne litt om f.ex Reiki, eller andre metoder . .
Dersom det virker, Ja, da er det noe der, hvis ikke . . vel...
mvh Asbjørn
Antall ord: 281
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Du kan forsøke å meditere regelmessig, så kanskje du etterhvert får kontakt med den andre siden:-)
Du kan melde deg på et healing kurs, reiki ol.. Jeg vil anbefale deg at du lærer litt om healing før du setter i gang å heale på venner og kjente :mozilla_wink:
Du kan jo forsøke å lese deg frem til hvordan det gjøres også, det er jo mye billigere..
Er det meningen du skal ha kontakt med den andre siden, vil du få det når du er klar.. Men det skader ikke å meditere litt for din egen del..
Du kan melde deg på et healing kurs, reiki ol.. Jeg vil anbefale deg at du lærer litt om healing før du setter i gang å heale på venner og kjente :mozilla_wink:
Du kan jo forsøke å lese deg frem til hvordan det gjøres også, det er jo mye billigere..
Er det meningen du skal ha kontakt med den andre siden, vil du få det når du er klar.. Men det skader ikke å meditere litt for din egen del..
Antall ord: 100
Hide post links |