Først og fremst; Hei-hei! *hilser pent på alle* :mozilla_smile:
Dette er en historie som jeg bare har fortalt til noen få personer, men forhåpentligvis slipper jeg å være redd for å bli ledd ut eller himlet med øya til her på forumet... Såh, here we go...
Jeg var liten, ca 10 år, og var i bursdag hos nabojenta. Da alle de andre gjestene hadde dratt hjem, ble jeg værende igjen en stund utover kvelden. Det var en fin (og lys) sommerkveld, og vi lekte ute på verandaen. Vi ble stående og prate, og la merke til at det var noen som var ute og gikk i skogen et stykke unna huset. Vi tenkte først at det bare var noen turgåere e.l. vi så, men oppdaget etterhvert at alle var kledd i noe som så ut som svarte kapper, muligens med hetter. Disse mystiske "personene" stoppet opp på en liten åpning i skogen og så ut til å samle seg rundt en liten rund stein. Vi fant ut at denne steinen konstant skiftet farge, men det er mulig at den barnlige fantasien tok overhånd... Noe annet som var spesielt var at de svartkledde hadde en nærmest svevende gange, det så ut som at de ikke gikk i det hele tatt, men bare svevde over bakken.
Vi ble ganske redde, men også litt nysgjerrige, og ba nabojentas storesøster om å komme ut med kikkert. Men under ett minutt etter (før søstera kom ut med kikkert) hadde de svartkledde forflyttet seg et langt stykke opp i skogen, og ei kort stund etterpå var de borte. Storesøsteren fikk aldri sett disse mystiske svartkledde, så jeg og nabojenta er visstnok de eneste som har sett dem...
Siden det er så lenge siden dette skjedde, har jeg nesten problemer med å tro det selv. Vi har nesten ikke snakket om dette i ettertid, og har som sagt heller ikke fortalt det til så mange. Siden det er lite sannsynlig at noen "hemmelige sekter" skulle finne på å holde møte akkurat der, har dette vært et mysterium siden. Noen som har sett noe lignende eller har noen teorier om hva det var vi så?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mystiske vesener i skogen...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Mystiske vesener i skogen...
Antall ord: 370
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2004 12:37
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Akershus
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Apr 2006 20:26
- 18
- Lokalisering: Bergen
Kan ha vært fantasien. Barnebesøk....masse kaker og brus... sukker yam yam
Neida, hva vet jeg, kanskje det var noe der, men sjekket dere det ikke nærmere?
Neida, hva vet jeg, kanskje det var noe der, men sjekket dere det ikke nærmere?
Antall ord: 30
Bedre å angre på noe du har gjort....
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Hei Svartepus!
Jeg tror det dere så der var de underjordiske som forankret gode energier. Når de lader opp en stein eller et tre så renser de området for negative energier.
Barns "fantasi" er noe vi må ta mer alvorlig, og det vil vi også i fremtiden. Barn er jo mye mer åpne enn vi er, og fanger lettere opp det som foregår på andre dimensjoner. Har en nevø på 5 år som ser ånder, han ble bl.a vekt av oldefaren som kom på besøk og "bråkte" med lekene hans inne på soverommet den natten han døde.
Jeg har sett en underjordisk EN gang tidligere, det var etter at jeg og to andre hadde satt opp en portal i mellom 3 trær, for å hjelpe åndene som satt fast i området over til den andre siden. Vi hadde ikke kjørt mer enn 50 meter fra stedet før en brunkledd liten skikkelse reiste seg opp av bakken som troll i eske, før han forsvant ned igjen. Han ville bare hilse og si takk for at vi lettet energiene i området.
Jeg tror det dere så der var de underjordiske som forankret gode energier. Når de lader opp en stein eller et tre så renser de området for negative energier.
Barns "fantasi" er noe vi må ta mer alvorlig, og det vil vi også i fremtiden. Barn er jo mye mer åpne enn vi er, og fanger lettere opp det som foregår på andre dimensjoner. Har en nevø på 5 år som ser ånder, han ble bl.a vekt av oldefaren som kom på besøk og "bråkte" med lekene hans inne på soverommet den natten han døde.
Jeg har sett en underjordisk EN gang tidligere, det var etter at jeg og to andre hadde satt opp en portal i mellom 3 trær, for å hjelpe åndene som satt fast i området over til den andre siden. Vi hadde ikke kjørt mer enn 50 meter fra stedet før en brunkledd liten skikkelse reiste seg opp av bakken som troll i eske, før han forsvant ned igjen. Han ville bare hilse og si takk for at vi lettet energiene i området.
Antall ord: 191
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2006 02:07
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Høres ut som Wicca mennesker Nei, jeg vet ikke. Men hvorfor skulle det ikke være mennesker? Mennesker kan være på de rareste av steder av og til.
Antall ord: 30
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Ja det har du absolutt rett i, det finnes mange mennesker som kan gjøre mye rart på uventede steder! :mozilla_smile: Det som gjorde at vi ikke klarte å slå oss til ro med at det var mennesker, var at de så ut til å sveve (kunne ha vært innbildning, men...) og at de klarte å forflytte seg svært fort over et stort område. Selv de sprekeste ville hatt problemer med å komme seg så langt avgårde på så kort tid!Civilized skrev:Høres ut som Wicca mennesker Nei, jeg vet ikke. Men hvorfor skulle det ikke være mennesker? Mennesker kan være på de rareste av steder av og til.
Men, som nevnt lengre opp her, kan det ha vært for mye kaker og brus... Meeen da tror jeg det var mye rart i kakene og brusen den dagen! :mozilla_laughing:
Antall ord: 146
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Jeg synes ikke den filmen er stilig i det hele tatt! Skal man først lage en film for å lure folk, burde man kanskje velge noen andre enn Gollum som inspirasjon for hvordan "falne engler" ser ut...RasCzaK skrev:Jeg synes denne var ganske stilig!
Edit: fjernet en nyere del av innlegget som inneholdt en "teori" som ikke lenger er spesielt interessant...
Sist redigert av Svartepus på 17 Jan 2009 19:00, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 18:30
- 18
- Lokalisering: Sveio
Lignende men Det vi så var bare en.
Antall ord: 8