Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Åndenes makt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2004 12:37
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Akershus
Haha yess.... Er så utrolig å se disse menneskene gå rundt å føle på sinnslidelsene sine :mozilla_laughing:
Antall ord: 17
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Aug 2006 04:20
- 18
jeg stokk så jeg holdt på å dø!Starchild skrev:ååh, det er så spennende altså!!
jeg glemmer aldri den første episoden... da glassbordet ble ødelagt.. :mozilla_smile:
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Ja er det ikke gøy å se noen som kan noe de fleste ikke kan? sinnslidelser meg opp bak :mozilla_wink:RasCzaK skrev:Haha yess.... Er så utrolig å se disse menneskene gå rundt å føle på sinnslidelsene sine :mozilla_laughing:
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Sep 2006 17:29
- 18
- Lokalisering: Fedje
jeey :mozilla_laughing: endelig kan man glede seg til søndagene igjen :mozilla_laughing:
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Dette blir moro! Også er det jo en del av oss her inne som har vært på tur til Bærums verk... spennende og se!
Antall ord: 26
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2004 12:37
- 20
- Lokalisering: Akershus
Skulle hatt en egen seksjon for rollespill og flyttet dette temaet ditt. Disse folkene hadde nok greid seg fint som skuespillere!
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2006 18:37
- 18
Ja! herregud! jeg husker hvor redd jeg var!Starchild skrev:ååh, det er så spennende altså!!
jeg glemmer aldri den første episoden... da glassbordet ble ødelagt.. :mozilla_smile:
Antall ord: 29
Lill
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Synes skuespillerprestasjonene deres er ganske under det man kan forvente av et troverdig medium.RasCzaK skrev:Skulle hatt en egen seksjon for rollespill og flyttet dette temaet ditt. Disse folkene hadde nok greid seg fint som skuespillere!
Antall ord: 37
Beauty is in the eye of the beer holder..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Men du ser på programet? For å se på "skuespillerene" eller?RasCzaK skrev:Skulle hatt en egen seksjon for rollespill og flyttet dette temaet ditt. Disse folkene hadde nok greid seg fint som skuespillere!
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
He he he! De fleste tror jo at jorden er rund også selv om de ikke har sett det med egne øyne!RasCzaK skrev:Haha yess.... Er så utrolig å se disse menneskene gå rundt å føle på sinnslidelsene sine :mozilla_laughing:
Antall ord: 41
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
De fleste har det.torgeir skrev:He he he! De fleste tror jo at jorden er rund også selv om de ikke har sett det med egne øyne!RasCzaK skrev:Haha yess.... Er så utrolig å se disse menneskene gå rundt å føle på sinnslidelsene sine :mozilla_laughing:
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jul 2006 21:55
- 18
- Kjønn (valgfri): Kanin
- Lokalisering: Orkdal
- Blitt takket: 3 ganger
Å? har du vært i verdensrommet?? Kuult..! Hva gjorde du der da? Det var vel litt dyr, var det ikke? ... Poenget mitt er: Det er gaanske enkelt å forandre på bilder, filmer osv!science skrev:De fleste har det.torgeir skrev:He he he! De fleste tror jo at jorden er rund også selv om de ikke har sett det med egne øyne!RasCzaK skrev:Haha yess.... Er så utrolig å se disse menneskene gå rundt å føle på sinnslidelsene sine :mozilla_laughing:
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Man tror vel på det man lærer på skolen og leser i illustrert vitenskap. For det er jo alltid sant. eehh?
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Skal du nå prøve å innbille meg at det er en mulighet for at jorda er flat?Starchild skrev:Å? har du vært i verdensrommet?? Kuult..! Hva gjorde du der da? Det var vel litt dyr, var det ikke? ... Poenget mitt er: Det er gaanske enkelt å forandre på bilder, filmer osv!science skrev:De fleste har det.torgeir skrev:He he he! De fleste tror jo at jorden er rund også selv om de ikke har sett det med egne øyne!RasCzaK skrev:Haha yess.... Er så utrolig å se disse menneskene gå rundt å føle på sinnslidelsene sine :mozilla_laughing:
Du skjønner, man skal ikke lenger enn til havet før man ser at jorda absolutt ikke er flat.
At jorda er rundt er meget bra dokumentert. Det skjedde vel noe på 1500 tallet som du kanskje vet. Vi gikk fra geosentrisk til heliosentrisk verdensbilde.
Apropos filmer. Ja, det er meget enkelt å forandre. Det finnes det mange eksempler på.
Antall ord: 160
Hide post links |