Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjenferd forfølger meg

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Lizzi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Aug 2006 17:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidskog

Innlegg av Lizzi »

ja jeg skal prøve det :mozilla_smile:

Klemmer
Antall ord: 9
jeg vil heller være hatet for den jeg er, enn elsket for en jeg ikker er

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
RasCzaK
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2004 12:37
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av RasCzaK »

Èn av tjue persone har personlighetsforstyrrelser. Er vel omtrent 20 stk i klassen din?
Skal ikke leke doktor her... men jeg vil anbefale deg å oppsøke en lege, evt får du en time med psykolog etter du har forklart deg.
Finnes flotte medikamenter man kan ta mot dette. Flaks at vi er født i en så moderne verden, eller hva? Løp og kjøp! :mozilla_laughing:
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Re: Gjenferd forfølger meg

Innlegg av kthon2 »

Lizzi skrev:Jeg vet dette høres sprøtt ut, men håper att noen tror meg.

jeg er en 15 år gammel jente som sliter.
Jeg merket dette i begynnelsen av 8. klasse. Jeg kunne se en gutt som var i nærheten av meg hele tiden. Han ser ut som han er i 17-18 års alderen.
Han er overalt! Til og med i klasserommet er han og ser på meg. Han prater til meg også, men det er bare jeg som kan høre han. Om natten drømmer jeg om han. Da er jeg en jente som ligner på meg. I drømmen prater jeg med ham, er i skogen med han, rir med han osv. Han går kledd i klær som er fra middelalderen, og dette begynner å bli veldig irreterende! Har noen noen tips om hva jeg kan gjøre?

Håper på svar snart!
ta kontakt med meg på pm eller mail

Kenneth
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

RasCzaK skrev:Èn av tjue persone har personlighetsforstyrrelser. Er vel omtrent 20 stk i klassen din?
Skal ikke leke doktor her... men jeg vil anbefale deg å oppsøke en lege, evt får du en time med psykolog etter du har forklart deg.
Finnes flotte medikamenter man kan ta mot dette. Flaks at vi er født i en så moderne verden, eller hva? Løp og kjøp! :mozilla_laughing:
Og din personlighets forstyrelse er?

Kenneth
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links