På tross av at alle de tre bilene ble taksert til vrak!!! Da er skadene store...!!!
Men den aller værste opplevelsen jeg har hatt, hendte for litt over to år siden..
Jeg hadde nesten sovnet (lå lenge våken da jeg var urolig av en eller annen grunn..) da jeg fikk tlf av mamma om at det hadde vært en bilulykke bare fem min fra der vi bor, og lillesøsteren min på 21 hadde vært passasjer forran i bilen...
Vi fikk vite at hun var reist med luftambulanse til Rikshospitalet pga at hun hadde store skader, var bevistløs og hun ble koplet til en respirator.
Halv seks på morgenen var vi fremme i Oslo på sykehuset, og vi ble geleidet inn på et venterom for pårørende. Satt der en halvtime/tre kvarter med en pleier som ikke kunne si noe om hvor alvorlig det var...Legen som tok seg av søsteren min kom inn, hilste på oss, og satte seg ned, og begynte og prate om tilstanden hennes. Skadene var for store til at de kunne gjøre noe...

Vi fikk vel alle sammen et sjokk, og jeg husker bena sviktet under meg.. Det ble en laaang og tøff dag.
Begravelsen var elleve dager etter tror jeg, husker ikke så mye..!Og der satt jeg med min da fire år gamle sønn som ville bort og si hei til tanta si!!!!!! Det var VONDT!!

Sjåføren hadde drukket syv åtte øl, og tatt tabeletter.
Han mistet kontrollen over bilen i Stoor fart, og de traff et tre ved veien på hennes side..
Så tenk dere godt om, og ikke kjør bil etter inntatte rusmidler!! Det kan koste noen livet!!!