Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lier!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2005 15:05
- 18
Nå har det seg også slik at min har jobbet på lier, dog som sykepleier. Hun hadde altså ingenting med psykiatrisk avdeling å gjøre.
Hun fortalte meg at Lier var et fint sted det... Har bilder fra da hun var ung og satt inne på et spiseværelse på lier faktisk, var slik jeg fant ut at hun hadde jobbet der. Dette er vel ca 20 år siden antar jeg..
Hun fortalte meg at Lier var et fint sted det... Har bilder fra da hun var ung og satt inne på et spiseværelse på lier faktisk, var slik jeg fant ut at hun hadde jobbet der. Dette er vel ca 20 år siden antar jeg..
Antall ord: 70
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Da var Hxn en som ikke hadde tilgang til kjelleren :mozilla_laughing:Zaxo skrev:Nå har det seg også slik at min har jobbet på lier, dog som sykepleier. Hun hadde altså ingenting med psykiatrisk avdeling å gjøre.
Kenneth
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Aug 2006 04:20
- 18
sporerlitt av nå.. jeg ønsker ikke en ny lier tråd jeg ønsker info
Antall ord: 14
Hide post links |
Det er jo nettop det du får her info.royviste skrev:sporerlitt av nå.. jeg ønsker ikke en ny lier tråd jeg ønsker info
Forventer du at folk skal fakse Legeærklæring på at mange av legene der hvar "syke"?
Kenneth
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Kenneth, du kommer med masse påstander her som du opplagt ikke har dekning for. Kan du legge ut noe dokumentasjon eller henvise oss til noe kilder? Og da mener jeg kilder i denne dimensjonen.kthon2 skrev:Da var Hxn en som ikke hadde tilgang til kjelleren :mozilla_laughing:Zaxo skrev:Nå har det seg også slik at min har jobbet på lier, dog som sykepleier. Hun hadde altså ingenting med psykiatrisk avdeling å gjøre.
Kenneth
Antall ord: 122
Beauty is in the eye of the beer holder..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Okt 2005 22:27
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg
Zaxo skrev:Nå har det seg også slik at min har jobbet på lier, dog som sykepleier. Hun hadde altså ingenting med psykiatrisk avdeling å gjøre.
Nå er det slik at de byttet bygg for ca 30 år siden. Så da har hun ikke jobbet der. Men da kan du tenke deg hvor mye dette er hysja ned
Det var i drift til 1960 ett eller annet.
Er vist påtide å dra fram den gamle artikkelen som er i en annen gammel lier tråd
http://www.friheten.no/lang/2002/08/medik.html
Antall ord: 140
Hide post links |
Hvordan i all verden kan du forvente at jeg har dokumentasjon? jeg sier ingenting jeg ikke har dekning for, jeg har jobbet med "lier saken" i over 4år, men det finnes vedlig lite dokumentasjon for å klare å bevise noe, fleste parten av de "gamle" som jobbet der er døde, men før eller siden vil slik info bli funnet, jeg vet om dokumenter som vil komme frem når enkelte dør og vær sikker jeg har ikke taushetsplikt på dette.science skrev:Kenneth, du kommer med masse påstander her som du opplagt ikke har dekning for. Kan du legge ut noe dokumentasjon eller henvise oss til noe kilder? Og da mener jeg kilder i denne dimensjonen.kthon2 skrev:Da var Hxn en som ikke hadde tilgang til kjelleren :mozilla_laughing:Zaxo skrev:Nå har det seg også slik at min har jobbet på lier, dog som sykepleier. Hun hadde altså ingenting med psykiatrisk avdeling å gjøre.
Kenneth
Kenneth
Antall ord: 208
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
kenneth ser at du holder deg til ontopic... du har ikke kommet med noe brukbart!
skremmer meg at du sitter å venter at noen skal dø slikt du kan få det du trenger-. huff
-
I dag fikk jeg 23-salen i posten, snakk om kanon bok! jeg leste like greit hele boka med en gang.. Masse info som er fakta.
skremmer meg at du sitter å venter at noen skal dø slikt du kan få det du trenger-. huff
-
I dag fikk jeg 23-salen i posten, snakk om kanon bok! jeg leste like greit hele boka med en gang.. Masse info som er fakta.
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
Hvordan vet du det er fakta?
Mvh Dan
Mvh Dan
Antall ord: 8
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
23-salen er et stykke norsk samtidhistorie. Hendelsene jeg beskriver er hentet fra min egen hukommelse, slik jeg opplevde dem da jeg arbeidet på Lier sykehus i 1974 og -75.
i skildringen av sykehuset er det bare navnene iboken som er oppdiktede.
Det står bak på boka og flere kan nokk bekrefte at denne boka er fakta
i skildringen av sykehuset er det bare navnene iboken som er oppdiktede.
Det står bak på boka og flere kan nokk bekrefte at denne boka er fakta
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
Åja, ja da stemmer det vel ...
Mvh Dan
Mvh Dan
Antall ord: 8
Google er din venn
Hide post links |
Vi er i livet nå og slik er det i livet, noen dør andre blir født.royviste skrev:kenneth ser at du holder deg til ontopic... du har ikke kommet med noe brukbart!
-
Kenneth
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
Du har ingen dokuemntasjon nei. Nei, da har du ingenting da vettu. Sånn funker verden.
Antall ord: 16
Hide post links |
Jeg har jo deg da vettu,lille gull klumpen.science skrev:Du har ingen dokuemntasjon nei. Nei, da har du ingenting da vettu. Sånn funker verden.
Kenneth
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2005 15:05
- 18
G G skrev:Nå er det slik at de byttet bygg for ca 30 år siden....Zaxo skrev:Nå har ..
Okay, men det visste jeg nok ikke nei.. Kan høre med henne om hun var der før eller etter de byttet bygg..
Antall ord: 44
Hide post links |