Jeg vet dette høres sprøtt ut, men håper att noen tror meg.
jeg er en 15 år gammel jente som sliter.
Jeg merket dette i begynnelsen av 8. klasse. Jeg kunne se en gutt som var i nærheten av meg hele tiden. Han ser ut som han er i 17-18 års alderen.
Han er overalt! Til og med i klasserommet er han og ser på meg. Han prater til meg også, men det er bare jeg som kan høre han. Om natten drømmer jeg om han. Da er jeg en jente som ligner på meg. I drømmen prater jeg med ham, er i skogen med han, rir med han osv. Han går kledd i klær som er fra middelalderen, og dette begynner å bli veldig irreterende! Har noen noen tips om hva jeg kan gjøre?
Håper på svar snart!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Gjenferd forfølger meg
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Aug 2006 17:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Eidskog
Gjenferd forfølger meg
Antall ord: 150
jeg vil heller være hatet for den jeg er, enn elsket for en jeg ikker er
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Re: Gjenferd forfølger meg
Lizzi skrev:Jeg vet dette høres sprøtt ut, men håper att noen tror meg.
Jeg merket dette i begynnelsen av 8. klasse. Jeg kunne se en gutt som var i nærheten av meg hele tiden. Han ser ut som han er i 17-18 års alderen.
Han er overalt! Til og med i klasserommet er han og ser på meg. Han prater til meg også, men det er bare jeg som kan høre han. Om natten drømmer jeg om han. Da er jeg en jente som ligner på meg. I drømmen prater jeg med ham, er i skogen med han, rir med han osv. Han går kledd i klær som er fra middelalderen, og dette begynner å bli veldig irreterende! Har noen noen tips om hva jeg kan gjøre?
Håper på svar snart!
Mange mener jo at vi har en hjelper som vokser opp med oss. Omtrent på samme alder osv..
Hva sier han til deg da?
Antall ord: 176
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
han forteller om ting han har gjort.jeg syns det høres sprøtt ut. Kansje jeg skal oppsøle lege. men det samme har hendt med venninna mi.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Lizzi skrev:han forteller om ting han har gjort.jeg syns det høres sprøtt ut. Kansje jeg skal oppsøle lege. men det samme har hendt med venninna mi.
Hva har han gjort da?
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
han sier f.eks att han har vært vært på jakt, vært å svømt osv. Oxo sier han att han er så gla i meg og att han vill att jeg skal hjelpe han, men han sier aldri hva det er han vil jeg skal gjøre
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg kan nok ikke hjelpe deg.. Om det er sånn at du kan kommunisere med han, så kan du jo bare spørre om hva han vil vel?Lizzi skrev:han sier f.eks att han har vært vært på jakt, vært å svømt osv. Oxo sier han att han er så gla i meg og att han vill att jeg skal hjelpe han, men han sier aldri hva det er han vil jeg skal gjøre
Lykke til!
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hmmmm... Du kan ikke forvente stort av meg skal jeg si degNøkken skrev:*hadde stort håp til ToneG*
Har jeg latt være å spame denne tråden fordi jeg forventet et svar av deg...
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
takk for svaret ToneG
:mozilla_smile:
klemmer
:mozilla_smile:
klemmer
Antall ord: 7
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Dukker denne personen opp når du virkelig treng privatliv, som på bad/wc/dusj?
Har du prøvd å få personen til å dukke opp mens du har vert i eit rom der du er for deg sjølv?
Prøver personen å fortelle deg noko når du er våken eller er det bare i drømme du opplever "verbal" kontakt?
Har du prøvd å få personen til å dukke opp mens du har vert i eit rom der du er for deg sjølv?
Prøver personen å fortelle deg noko når du er våken eller er det bare i drømme du opplever "verbal" kontakt?
Antall ord: 61
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 22:39
- 18
- Lokalisering: Lørenskog
Re: Gjenferd forfølger meg
Hvis han plager deg så kan du be han la deg være i fred. Hvis han ikke plager deg må du vel nesten bare spørre han ut hva det er han egentlig vil. For noe må det jo åpenbart være, da jeg går utifra at du ikke drar kjennsel på han på noen måte? ser han kjent ut? Vær dog obs på at du kanskje ikke får svar på alt du spør han om. Vet om ånder som har latt være å svare på spørsmål. noe får man som regel svar på, men ikke nødvendigvis alt dessverre.Lizzi skrev:Jeg vet dette høres sprøtt ut, men håper att noen tror meg.
Håper på svar snart!
Keep us posted!
Antall ord: 264
is there anybody out there...?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg kan se ham i både drømme og våken tilstand. Jeg har prøvd å spørre ham om hva det er han vil meg, men han svarer ikke. Jeg har bedt han om å la meg være i fred oxo, men det hjelper ikke... Jeg får vel prøve å bare overse han å se hva som skjer...
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, du kan jo prøve å fokusere på andre ting enn han.. Det kan hjelpe degLizzi skrev:jeg kan se ham i både drømme og våken tilstand. Jeg har prøvd å spørre ham om hva det er han vil meg, men han svarer ikke. Jeg har bedt han om å la meg være i fred oxo, men det hjelper ikke... Jeg får vel prøve å bare overse han å se hva som skjer...
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Aug 2006 21:37
- 18
- Lokalisering: Gokk
Det kan jo hende han er en ånd (en gammel kjent/venn)
som er fanget i en annen kropp og vil at du skal forstå hvem han er og at du skal hjelpe han tilbake ikke vet jeg....
Men du burde spørre han om hvorfor bare du kan se han, og hvorfor han spør deg om hjelp og om hva han trenger hjelp til...?
Lykke til Lizzi :mozilla_wink:
*klemmer*
Lykke til Lizzi :mozilla_wink:
*klemmer*
Hide post links |