Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg ser og ser....
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2006 18:59
- 18
Jeg ser og ser....
Jeg starter hjemme fra, kjører noen hundre meter og ser at katten min (4 mnd) er på veien og svinger mot skogen til høyre. Jeg stopper, det er mørkt og jeg går foran bilen for å rope på katta for å kjøre den hjem. Jeg vet hundre prosent sikkert at det er min katt da vi bor avsides, ingen naboer. Da den ikke kommer besemmer jeg meg for å starte videre. Rundt en sving, noen hundre meter fra der hvor jeg så katten ser jeg igjen katten min, kommer mot bilen og svinger mor høyre. Jeg stopper ikke, kjører videre og tenkte at kanskje jeg ser bare tull. Etter noen hundre meter ser jeg igjen katta, kommer mot bilen og svinger til høyre. Det var som jeg hadde hakk i plata. Huff, det gikk kaldt nedover ryggen og hårene reiste etter at jeg hadde sett den 3 gangen....
Antall ord: 154
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
er vel ikke ekkelt.....?
alle gode ting er da som kjent tre....
alle gode ting er da som kjent tre....
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2006 01:50
- 18
- Lokalisering: Hagan i Nittedal
Hehe... :mozilla_cool:Nøkken skrev:Ånder , gjenferd og sånn ser at jeg kommer; "søren, der kommer Lasse, gjem dere fort!"
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Apr 2006 20:26
- 18
- Lokalisering: Bergen
Gå å sjekk der som katta svingte av hele tiden da, kanskje det er noe der..
Antall ord: 15
Bedre å angre på noe du har gjort....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 22:39
- 18
- Lokalisering: Lørenskog
det ville jeg gjort. nyskjerrigheten hadde ikke latt meg være ellersHul_dra skrev:Gå å sjekk der som katta svingte av hele tiden da, kanskje det er noe der..
Antall ord: 30
is there anybody out there...?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Mai 2006 13:43
- 18
- Lokalisering: Vinstra