Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Åndelig Kurs!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2006 01:50
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hagan i Nittedal
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Kursene popper opp som paddehatter jo...? neida he he
kjenner ikke til henne.. kan være dyktig på sitt... men blir bare litt skeptisk.. enda en som skal kurse...
man drukner i kursing på ditt og datt av paranormale ting iblandet litt krydderier som bli kjent med ditt høyere jeg... og det blir så kompliserte metoder når kanskje det enkle er ofte det beste?
men noen må være verdt pengene? blir ikke no kurs på meg her.. jeg prioriterer noe meget jordnært. studier på høgskole... koster peng det å... men jaggu.. jeg får utvikla meg som menneske også... med eller uten evner..
kjenner ikke til henne.. kan være dyktig på sitt... men blir bare litt skeptisk.. enda en som skal kurse...
man drukner i kursing på ditt og datt av paranormale ting iblandet litt krydderier som bli kjent med ditt høyere jeg... og det blir så kompliserte metoder når kanskje det enkle er ofte det beste?
men noen må være verdt pengene? blir ikke no kurs på meg her.. jeg prioriterer noe meget jordnært. studier på høgskole... koster peng det å... men jaggu.. jeg får utvikla meg som menneske også... med eller uten evner..
Antall ord: 107
Vær snille mot dyrene
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Det kommer nok mange slike kurs fremover, det er jo "in" med alternativt for tia
Antall ord: 15
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
er det fritt frem for å anonsere her inå, for de som vil..
jeg antar at det fortsatt er forbudt, og da stusser jeg over at vedkommende som annonserer ikke har klarsyn nok til å se at det er galt å gjøre dette, men det var kanskje ingen bestemødre eller andre der til å fortelle annet en bare "Gå ut i verden og tjen penger på meg, hilsen besta" eller lignende.
jeg antar at det fortsatt er forbudt, og da stusser jeg over at vedkommende som annonserer ikke har klarsyn nok til å se at det er galt å gjøre dette, men det var kanskje ingen bestemødre eller andre der til å fortelle annet en bare "Gå ut i verden og tjen penger på meg, hilsen besta" eller lignende.
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ehh? Har det klikka for deg eller noe? Annonserer jeg for meg selv? Nei er svaret på det. Hadde du virkelig så lite å gjøre at du måtte sitte å lage en fortelling for å formidle dritt?El Boss skrev:er det fritt frem for å anonsere her inå, for de som vil..
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
oj... det er jo på skjetten jo... og der bor jo jeg.... juhuu....
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Kan man annonsere for andre her på paranormal? finn frem regelverket
Antall ord: 11
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Aner ikke jeg :mozilla_cool: Men har vært på det kurset og synes det var kjempe bra. Lærte kjempe masse jeg, enda jeg er født med disse evnene. Har vært på Silva kurs med Deborah Borgen også, og det var bare halvparten så bra som dette.snuppedilla skrev:Kan man annonsere for andre her på paranormal? finn frem regelverket
Så - jeg bare la ut linken jeg, så får de bare slette den hvis det ikke er lov.
Antall ord: 82
Hide post links |
altså, piczo er en side som vitner om meget seriøsitet, og det er slik at barna i nabolaget alle har en side der, og videre er det veø enkelt om man kan anonsere for hverandre her, ja, så anonserer jeg for per, og per for pål, og pål for espen, og espen for per, og per for pål, og pål og espen og espen lager en ekstra profil så kan han lage reklame for seg selv, og tilslutt blir det vel bare reklame, og det er vel nettop dette admin ikke vil at det sklaa li, og det er jo ikke så mange regler her inne, uten at tilogmed jeg stort sett klarer å forholde meg til dem, nesten hele tiden, men tar kritikk og er fornøyd med det.
Antall ord: 134
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
men hvorfor kan ikke bare admin si fra da....?
er jo han som bestemmer her inne. eller har jeg tatt feil? :mozilla_wink:
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2006 02:07
- 18
Jeg håper virkelig kurset er bedre enn norsken som var skrevet på den siden. Det var rett og slett forferdelig. I tillegg til at folk allerede kommuniserer med ånder vil altså dette kurset lære deg å komunisere med ånder.
Det er i hvert fall et spøkelse på den siden. Orddelingsspøkelset går igjen. Behandlings timer? Jeg blir nesten redd jeg... :mozilla_surprised:
Det er i hvert fall et spøkelse på den siden. Orddelingsspøkelset går igjen. Behandlings timer? Jeg blir nesten redd jeg... :mozilla_surprised:
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
på grensa.. men jeg måtte le litt da...Civilized skrev:Jeg håper virkelig kurset er bedre enn norsken som var skrevet på den siden. Det var rett og slett forferdelig. I tillegg til at folk allerede kommuniserer med ånder vil altså dette kurset lære deg å komunisere med ånder.
Antall ord: 76
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2006 02:07
- 18
Litt slemt ja, men om det er et seriøst kurs får de tåle det. Det fremstår som lite seriøst om de ikke klarer å skrive korrekt norsk. Det gjelder forsåvidt ikke bare kurs innen det alternative.snuppedilla skrev:på grensa.. men jeg måtte le litt da...Civilized skrev:Jeg håper virkelig kurset er bedre enn norsken som var skrevet på den siden. Det var rett og slett forferdelig. I tillegg til at folk allerede kommuniserer med ånder vil altså dette kurset lære deg å komunisere med ånder.
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Fine bilder fra lier da. Selv om de har lagt mye vekt på orber. Sikkert masse støv der inne, men finebilder:)
Antall ord: 22
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
Jeg spurte om lov til å legge ut om gratis kurs men fikk nei, men det er sikkert fordi mitt navn er Kenneth Thon og admin god venn av vår gode venn Olav Moldestad som gjør seg fet på små unger/ voksne som reiser til skillingmark.JUNE skrev:men hvorfor kan ikke bare admin si fra da....?
Kenneth den useriøse
Antall ord: 76
Hide post links |