Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJobb litt hardere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Du kan ikke be hjelperne dine om å jobbe hardere.. De lever ikke livet ditt for deg!
Men du kan selv be dem om støtte og hjelp :-) Snakk med dem, selv om du ikke hører dem- De hører deg:-)


Lytt til deg selv når du velger vei.. Velg den veien som virker riktig for deg.. Følg magefølesen din :-) Det er ikke sikkert det er den enkleste veien som virker mest riktig, sansynligvis er veien litt kronglete.. Men du vet, motgang gir styrke :)
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Har det slått deg at det kanskje er nettopp fordi de jobber så hardt for deg at du sliter? Kanskje de r*vkjører deg for at du skal ta ansvar for din egen livssituasjon og gjøre noe med den og forstå konsekvensene av dine handlinger og valg?
Jeg tror ikke hjelpere er noen som skal fikse ting og tang for oss, men er energier som tilrettelegger sammen med oss selv. Ta kontrollen selv og drit i hjelperene dine. Det er du som er sjefen i ditt eget liv, de gjør ingenting uten signaler fra deg. Utfordringen ligger i å utvide bevisstheten på det planet avgjørelsene tas.....og det er vel derfor vi alle strever med selvutviklingen....
Antall ord: 120
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 582
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

Nøkken skrev: Trenger litt mot, noe som sier at dette går nok bra.
Bilde
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

noen ganger merker du når di jobber hart. andre ganger ikke.
men di jobber like hart alltid.
så det skal nokk gå bra skal du se. ha troen :)
Antall ord: 29
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

man har alltid et valg... og har du tillit... vil det gå bra!!!

kan ikke jeg å få et sånt bilde da?????? med tekst som passer meg hum hum dubidubiduuuu haha :mozilla_tongue: :mozilla_oops:
Antall ord: 31
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 582
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

snuppedilla skrev:kan ikke jeg å få et sånt bilde da?????? med tekst som passer meg hum hum dubidubiduuuu haha :mozilla_tongue: :mozilla_oops:
Bilde
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Oceanism skrev:
snuppedilla skrev:kan ikke jeg å få et sånt bilde da?????? med tekst som passer meg hum hum dubidubiduuuu haha :mozilla_tongue: :mozilla_oops:
Bilde
søtt
Antall ord: 24
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Oceanism skrev:
snuppedilla skrev:kan ikke jeg å få et sånt bilde da?????? med tekst som passer meg hum hum dubidubiduuuu haha :mozilla_tongue: :mozilla_oops:
Bilde
Åh.. nåååå... så søt du er ... nei nei smelta jeg.... sitter her og gliiiser :D :mozilla_kiss:
tusen takk!!!
Antall ord: 39
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
stella polaris
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 25 Mai 2006 13:51
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av stella polaris »

Når du ber dine hjelpere om hjelp,så gjør de nok så godt de kan :)

Men du må jo be om hjelp for å få hjelp,de hjelper deg med det de mener de skal/kan hjelpe deg med,men de kan ikke gjøre alt for oss,men de er der :)

Det tror jeg....

Mvh stella polaris
Antall ord: 59
Det finnes ingen begynnelse,heller ingen ende.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kattavår
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 04 Okt 2006 16:22
17

Innlegg av Kattavår »

stella polaris skrev:Når du ber dine hjelpere om hjelp,så gjør de nok så godt de kan :)

Men du må jo be om hjelp for å få hjelp,de hjelper deg med det de mener de skal/kan hjelpe deg med,men de kan ikke gjøre alt for oss,men de er der :)

Det tror jeg....

Mvh stella polaris
Så man skal be hjelperne sine om råd, så skal man ta en avgjørelse utifra eget valg. Så hva gjør hjelperne, da? Jeg har spurt hjelperne mine om råd utallige ganger. Jeg tar avgjørelser basert på egne valg, fordi noen hjelper aldri har gitt noen som helst indikasjon på at de har gjitt noen svar.

Noen ganger har mine avgjørelser - som hjelperne angivelig insisterer på at jeg tar basert på fri vilje - noen ganger har det gått OK - andre ganger rett på snørra. Hvilket også ville ha vært tilfelle om det ikke fantes noen hjelpere. Det er vel tross alt en mulighet for at mine valg ville slå til sånn innimellom allikevel?

Så konklusjonen for min del må bil at jeg er aleine og ikke har noen hjelpere.

Men sikkert hyggelig for dem som har dem. Jeg sier ikke at ikke andre har det. Bare at jeg ikke har noen selv.
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Kattavår:
Alle har hjelpere, det kan bare ta litt tid før vi lærer oss å kommunisere med dem.
Hjelperne gir oss hint og innskytelser til å ta riktige valg, det er bl.a slik de jobber.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kattavår
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 04 Okt 2006 16:22
17

Innlegg av Kattavår »

Gaute skrev:Kattavår:
Alle har hjelpere, det kan bare ta litt tid før vi lærer oss å kommunisere med dem.
Hjelperne gir oss hint og innskytelser til å ta riktige valg, det er bl.a slik de jobber.
Hei,

Ja - alt er mulig. En ting jeg har lært, er ihvertfall å ha et åpent sinn. Men en ting jeg har lurt på en stund: Når og hvem var det som introduserte teorien om hjelpere i første omgang? Er det noen som vet det? Første gang jeg hørte om hjelpere, var da Margit Sandemo introduserte det - selv om jeg selvsagt ikke positivt vet at det var hun som introduserte det i første omgang.

Kanskje du vet noe om det?

For jeg forstår ikke helt hvorfor innskytelsene ikke kommer fra en selv. Dette er IKKE vrangskap - jeg forstår det bare ikke. For innskytelsene jeg handler på - og ikke har handlet på, har slått ut både den ene og den andre veien. Det har også hendt at jeg har lurt på om innskytelsene jeg har kommer fra evt. hjelpere - men at disse har hjulpet meg, er et helt annet spørsmål. Eller finnes det kanskje også "hjelpere" som ikke nettopp ønsker meg vel? :mozilla_frown:

Vel - går ut fra at dette bare føyer seg inn i den uendelige rekken av ting jeg heller ikke forstår......

Hvilket begynner å bli VELDIG mye..... :(
Antall ord: 241

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links