Fakta, teori & skepsis ⇒ Arbeidsledig??
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Arbeidsledig??
her er jobben for deg.: http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.ph ... post/12644
Antall ord: 14
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jan 2005 22:57
- 19
- Lokalisering: Ottestad
Re: Arbeidsledig??
Enda en stjerne i margen til Aetat. Huff.El Boss skrev:her er jobben for deg.: http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.ph ... post/12644
Antall ord: 25
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.
Kinesisk ordtak
Kinesisk ordtak
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
Du sier jo selv at du er useriøskthon2 skrev:Uffda, og folk kaller meg useriøs
Kenneth
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Nå ble jeg sur... jeg har en kamerat som mest av alt har lyst til å bli selvstendig næringsdrivende gartner og møter masse motstand fra Aetat..
Antall ord: 27
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Aug 2006 00:49
- 18
- Lokalisering: Hedmark
re
av de Aetat folka jeg har vært borte i har det vært så som så med. Det eneste jeg fikk konkret var når jeg fikk arbeidsledighetstrygd,da ringte de annaenhver uke og ymta frampå med "superjobber" ,ja det var bare et problem me de, hvorfor folk som er utdanna innen de yrkene ikker gidder å ta de, hvorfor skulle en annen ta de. Og som de trua,med tar du ikke dette så mister du støtta, etc.
De jobbene jeg fikk var bare engasjemter på ei uke,men det fortalte de ikke da jeg fikk de.....
Nå er jeg i gang med eget firma uten deres hjelp dette klarer jeg selv :mozilla_cool:
For når de bare sitter på kontoret og orker ikke hjelpe til når man spør om hjelp ,da er det ikke vits i å ha et slikt kontor.........
De jobbene jeg fikk var bare engasjemter på ei uke,men det fortalte de ikke da jeg fikk de.....
Nå er jeg i gang med eget firma uten deres hjelp dette klarer jeg selv :mozilla_cool:
For når de bare sitter på kontoret og orker ikke hjelpe til når man spør om hjelp ,da er det ikke vits i å ha et slikt kontor.........
Antall ord: 146
Hide post links |