Der familien min bor har både jeg, stesøsteren min og stemoren min opplevd en hel rekke ubehagelige ting.
Den første hendelsen jeg fikk høre om fortalte stesøsteren min meg om (som er ganske så syk og ubehagelig å vite om):
Da ho var 12 år hadde ho gått å lagt seg om kvelden på det rommet som steforeldrene mine sover på nå, midt på natta våknet ho opp fordi ho måtte på do. Da ho kom inn igjen oppdaget hun at det var masse små bloddrypp over hele senga, under dyna, under lakenet, under puta, ja over alt!
Stemora mi sjekka hele stesøstra mi for å se om ho blødde fra no sted eller hadde mensen, men det hadde ho ikke. Og de hadde ikke hatt noen dyr da som kunnne ha vært der å blødd og det var heller ikke noe annet unormalt dem så.
Neste hendelsene hente meg og jeg blei sjokkert og skremt:
En dag var jeg aleine hjemme, jeg gikk inn på kjøkkenet for å lage meg ett glass saft. Jeg husker så utrolig godt at jeg slo ned krana (det er en sånn kran man må bruke krefter på å få opp), og gikk å satte meg i stua.
Plutselig så hørte jeg en veldig til susing inne fra kjøkkenet, og når jeg gikk inn for å sjekke så jeg at krana stod å rant på fullt.
Andre ting jeg har opplevd er å våkne midt på natta, med en følelse av at noen står å ser på meg.
Jeg har hørt noen puste meg inn i øret, mens det ikke var noen andre i rommet enn meg.
Katta i huset har stått å fulgt med på ting som ikke er der, og når man snakket til henne reagerte ho ikke.
Det neste husker jeg var rundt 2 tiden en natt hvor jeg ikke fikk sove, så jeg satte meg inn i stua for å se på TV.
Det første jeg merka var en sterk søt parfyme lukt, det skremte meg ikke.
Men da jeg så på TV'en så jeg i øyenkroken en hvit skjørtekant som sveipet over gulvet i gangen, det satte litt støkk i meg.
Både jeg og stesøteren min liker ikke kjellertrappa, vi har inntrykket av at de samme tinga kan skje, som at noen skal ta tak i beinet vårt og dra oss ned osv.
Og seinest igår kjentte stesøsteren min at ho blei veldig kald og fikk grøssninger når ho gikk igjennom gangen...
Jeg har tatt en del bilder her og dem er fulle av orb's (energikuler).
For noen dager siden har ting begynt å flytte på seg og blir å finne igjen der de ikke tilhører.
Vi vet som sagt at huset er fra -73 og at det er mest sannsynlig at hun som bodde der før oss, går igjen.
Det er blitt ubehagelig å være der oppe nå...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Der familien min bor
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Spennende:)
Men sikkert ikke så morro å leve sammen med. Finn et medium som kan hjelpe deg å rense huset. Det hjelper som regel bra bare det ikke kommer til bake da.
Takk for at du delte dette. Elsker å høre nye historier
Men sikkert ikke så morro å leve sammen med. Finn et medium som kan hjelpe deg å rense huset. Det hjelper som regel bra bare det ikke kommer til bake da.
Takk for at du delte dette. Elsker å høre nye historier
Antall ord: 41
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Ja orbs, da må det jo spøke, eller kanskje man burde støvsuge oftere?:)
Og dette lakenet er da et klart bevis på spøkelse, men jeg antar at dette lakenet er vasket/kastet for lengst og slikt?:)
God historie i det minste:=)
Og dette lakenet er da et klart bevis på spøkelse, men jeg antar at dette lakenet er vasket/kastet for lengst og slikt?:)
God historie i det minste:=)
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Helt enig. De fleste tilfeller av orbs er som regel bare støv på linsen eller støv i omgivelsene.RiffSki skrev:Ja orbs, da må det jo spøke, eller kanskje man burde støvsuge oftere?:)
Antall ord: 37
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 20:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hell
Hei Kessa ....veldig interesant og skummel opplevelse deres har hatt!
ser ikke bort at deres er gjest i huset,som vil tulle med deres eller skremme,men deres må ta med ro...ikke får panikk,da det er enda verre,jeg også tror at deres må finne noen kan hjelpe deg Kessa.....en mediun,kan være løsning til dette .spøkelse må slutte å skreme deg....lykke til videre ..håper får deres løsning snart at dette problem :mozilla_cool:
ser ikke bort at deres er gjest i huset,som vil tulle med deres eller skremme,men deres må ta med ro...ikke får panikk,da det er enda verre,jeg også tror at deres må finne noen kan hjelpe deg Kessa.....en mediun,kan være løsning til dette .spøkelse må slutte å skreme deg....lykke til videre ..håper får deres løsning snart at dette problem :mozilla_cool:
Antall ord: 84
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Veldig ekkelt det med blod dråpene! Æsj. Jeg ville nok fått tak i et medium ja, spesilet når det er så plagsomt. Takk for at du delte!
Antall ord: 30
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2006 12:11
- 18
- Lokalisering: Akershus
tror du burde vurdere å kontakte noen som har greie på slikt ja, virker ikke akkurat positivt... kontakte noen som har greie på utdrivelse.
Antall ord: 23
søker vi guds ord der vi boltrer oss i syndens gods.
med bibelen til hjertet,
på vandring tekkes vi djevelens fristelser
skrevet av... -meg
med bibelen til hjertet,
skrevet av... -meg
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2006 12:11
- 18
- Lokalisering: Akershus
behov, og det å bruke penger på hva man føler er riktig for seg er vel ganske individuelt...RiffSki skrev:er da bedre ting og kaste bort pengene sine på?
noen tror, noen gjør det ikke... så enkelt er det!
Antall ord: 41
søker vi guds ord der vi boltrer oss i syndens gods.
med bibelen til hjertet,
skrevet av... -meg
med bibelen til hjertet,
skrevet av... -meg
Hide post links |
spissmusa skrev:behov, og det å bruke penger på hva man føler er riktig for seg er vel ganske individuelt...RiffSki skrev:er da bedre ting og kaste bort pengene sine på?
noen tror, noen gjør det ikke... så enkelt er det!
Det kan også kalles " Den første Mensen" Jeg tuller ikke nå!!!!
Det er mange jenter i den alderen, som ikke har vært nok opplyste, eller følt skam,og som har valgt å tolke dette blodet på denne måten, eller andre måter. No shame:)
Antall ord: 90
Hide post links |