Hei
Jeg ville bare skrive noen linjer om serien "Det Spøker " som gikk på TV Norge for noen år siden,hvorfor sender de ikke den i reprise da den var veldig, litt påpybta ,en veldig bra historie om de plassene de var på .
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ "Det Spøker"
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Aug 2006 00:49
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hedmark
- Blitt takket: 1 gang
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
Send en mail til TVNorge og spør om du kan få kjøpt serien eller om de har mulighet for å vise den igjen.
Antall ord: 24
"initative comes to thems that wait!"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 22:39
- 18
- Lokalisering: Lørenskog
jeg foretekker Åndenes Makt framfor denne serien her. "Det spøker" lagde mer skrekkfilm utav enkelte av historiene sine enn de fremstilte det troverdig. for ting ble slettes ikke fremstilt troverdig i den serien etter mitt syn.
en grei serie for all del, men man tar jo ikke historier som er overkryddret på alvor. Nei, takke meg til Åndenes Makt.
en grei serie for all del, men man tar jo ikke historier som er overkryddret på alvor. Nei, takke meg til Åndenes Makt.
Antall ord: 60
is there anybody out there...?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |