Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermin fars barndomshjem MED OPPDATERING,HVA JEG HAR FUNNET UT

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Des 2005 03:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: melhus

Innlegg av liseviola »

Spirou skrev:
liseviola skrev:
Spirou skrev:jeg ser noen gardiner.... ?
ja, gardinene har han ikke tatt ned enda da.. :p men inne i selve rommet da.. hva ser du der da?? :p
hehe jeg har ikke hengt opp mine på soverommet enda :P

gardiner er noe drit...

men.. jeg klarer ikke se noe inni rommet..

og det første jeg da tenker, er at vinduer som regel har dobbelt glass,
et tynt på uttsiden, et slags tomrom i midten for diverse formål som isolasjon eller
annet som BA kan spesifisere nærrmere :P
også har man en tynt stykke glass på innsiden.
og da bikker jeg mot at det vi evt ser i vinduet er speilbilde fra noe skog eller
det som står forran det huset.. for jeg ser refleksjon av skog og himmel i vinduet.

En slags dobbel refleksjon ...

yes !

close thread ! :P
JA da, du har helt rett, du ser speilbildet av trær og slikt helt øverst i bildet ja.. men hvis du ser liksom mitt i vinduet så ser du inn.. og hva er det der?? Jo bilder og slikt og det ansiktet mitt på.. hmm.. snedig dette her altså...
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

liseviola skrev:
hege210 skrev:Hei. Tok lang tid før jeg så noe men med zoom så ser jeg en liten gutt som står og titter ut. Rekker så vidt over kanten. Er det han du mener?
ja, jeg ser han jeg også.. men ikke så kjempe tydelig.. og så viss dere ser på veggene så ser dere det henger bilder og slikt på veggene.. hmm.. snedige greier altså.. :s
når jeg tok bildet og lgra det på pcen min, så ser jeg bildet klart og tydlig. ser godt alle trekkene i ansiktet hans. vet du noe om han eller? vet du hvem det er?
Antall ord: 107
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Trøndergut
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 18:27
18
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Trøndergut »

Toadii skrev:jeg synes jeg ser et gutte ansikt i det vinduet over deg, men vet ikke om det er bare fordi du skrev at vi måtte se. Det var i allefall det første som slo meg!
Jeg ser at det kan være noe der, men ikke hva. Ser antydning til et ansikt, men er ikke tydelig nok. Det kan jo også være refleksjon av noe utenfor.
Antall ord: 71
MM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

hege210 skrev:
liseviola skrev:
hege210 skrev:Hei. Tok lang tid før jeg så noe men med zoom så ser jeg en liten gutt som står og titter ut. Rekker så vidt over kanten. Er det han du mener?
ja, jeg ser han jeg også.. men ikke så kjempe tydelig.. og så viss dere ser på veggene så ser dere det henger bilder og slikt på veggene.. hmm.. snedige greier altså.. :s
når jeg tok bildet og lgra det på pcen min, så ser jeg bildet klart og tydlig. ser godt alle trekkene i ansiktet hans. vet du noe om han eller? vet du hvem det er?
Nei, det er akkurat det jeg ikke gjør.. er veldig nyskjerrig på hvem det er selv.. men jeg ser han liksom ikke så tydelig.. Kan du være så snill og fortelle meg hva du ser, så kansje jeg kan klare og finne ut hvem det er..? Det hadde vært supert altså!
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

Trøndergut skrev:
Toadii skrev:jeg synes jeg ser et gutte ansikt i det vinduet over deg, men vet ikke om det er bare fordi du skrev at vi måtte se. Det var i allefall det første som slo meg!
Jeg ser at det kan være noe der, men ikke hva. Ser antydning til et ansikt, men er ikke tydelig nok. Det kan jo også være refleksjon av noe utenfor.
Ja, det re litt utydelig.. men refleksjon fra noen utenfor er det ikke, for får det første så ser du hvor langt vinduet er oppe på veggen, og det er bare nedoverbakke der, så det er umulig at det skal gå an å få gjennskinn av noen i det vinduet der...
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

Lurte bare på om det ikke var noen flere som hadde noe og si om dette jeg? :)
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

Nå har jeg holdt på og styret og stelt og prøvd og få bildet større ute på nettet, men jeg får det ikke til.. hmm.. forstår ingen ting jeg.. for inne på min data er den jo kjempe stor og det vises bra hva som er i vinduet.. noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan fikse det? Eller noen som er super snill og kan hjelpe meg? :)
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Der er det absolutt ingenting, lastet ned bilde og kikket nøye på det.
Er bare refleksjoner
Antall ord: 17
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

skeptikeren skrev:Der er det absolutt ingenting, lastet ned bilde og kikket nøye på det.
Er bare refleksjoner
ja, det mener du ja.. men så er du skeptiker også du da.. du skulle hatt orginalen som jeg har du, for når du har det lille bildet der og begynner og forstørre så blir jo bildet ødelakt!

Så igjen, er det noen som vet hvordan jeg kan få vist dere bildet i riktig størelse? :s
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Mandi »

Skjønner at du blir fortvila over at ingen andre ser det. Gutten er antagelig en fem seks år. Litt rund fasong på håret. Tykt og blondt. Smale øyne,litt lang nese og han ser alvorlig ut. Akkurat som om han vil gjemme seg men er likevel nysgjerrig. Kan du ikke sende det på mail til Asbjørn a?
Jeg har titta på bildet flere ganger og ser det kun ved hjelp av zoom. Det er ikke tvil om at dette er en liten gutt.
Antall ord: 86
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Mandi »

http://blink.dagbladet.no/user/file.html?user_id=928327

jeg prøver nå å legge ut bildet på blink. får dere det fram da? nå har jeg kun zooma inn.
Antall ord: 31
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Mandi »

hege210 skrev:http://blink.dagbladet.no/user/file.html?user_id=928327

jeg prøver nå å legge ut bildet på blink. får dere det fram da? nå har jeg kun zooma inn.
står under liseviola!
Antall ord: 37
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Annba
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2006 23:01
18
Lokalisering: Telemark

Innlegg av Annba »

Så han jeg... ikke så klart da, er litt diffusst liksom. jeg synes det ser ut som at han har 'høyt hår' eller at det brenner bak hodet hans - er ikke sikker.
Men en ting ER sikkert, og det er at det er bilder på veggen der inne. Så bare dèt i seg sjøl er jo spennende, siden du mener de ikke henger der i virkeligheten. :)
Antall ord: 70
Og alltid vil du drages mot det fjerne,
Men husk at også jorden er en stjerne...

Gå i Lys,
Gå i Fred!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Annba
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2006 23:01
18
Lokalisering: Telemark

Innlegg av Annba »

Annba skrev:Så han jeg... ikke så klart da, er litt diffusst liksom. jeg synes det ser ut som at han har 'høyt hår' eller at det brenner bak hodet hans - er ikke sikker.
Men en ting ER sikkert, og det er at det er bilder på veggen der inne. Så bare dèt i seg sjøl er jo spennende, siden du mener de ikke henger der i virkeligheten. :)
Heh... akkurat det med håret kan forresten være et tre som speiler seg ser jeg nå. Ha Ha Ha. Jeg kunne selvfølgelig redigert bort dette i mitt eget innlegg, men jeg valgte å la være - sånn at dere kan se hvor ENORMT latterlig det er med sånne som meg. - Som blir revet med fortere enn svint!
Antall ord: 133
Og alltid vil du drages mot det fjerne,
Men husk at også jorden er en stjerne...

Gå i Lys,
Gå i Fred!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Så ikke noe mere på det bildet nei, desverre for de som tror :D
Antall ord: 13
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links