Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen som vet?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Noen som vet?
Noen her inne som vet om et medium eller en utdriver i telemark?
Antall ord: 13
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jul 2006 23:06
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sandnes
Nei,desverre
Lykke til med og finne det da
Antall ord: 9
-*- You wont belive it before you see it -*-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2006 19:29
- 18
- Lokalisering: arendal/tvedestrand
må bare le litt, skjønner ikke helt vitsen med å svare nei på et innlegg man ikke vet svaret på, hadde blitt ganske mange nei, det vet jeg ikke innlegg om alle skulle skrevet det på innlegg de ikke viste svaret på...Mira92 skrev:Nei,desverre
Antall ord: 53
"Find your spot on earth, and ride it"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Ler enda meir, med nypussa briller er eg ganske klarsynt og ser at thea84 veit svaret på spørsmålet... :mozilla_laughing:thea84 skrev:må bare le litt, skjønner ikke helt vitsen med å svare nei på et innlegg man ikke vet svaret på, hadde blitt ganske mange nei, det vet jeg ikke innlegg om alle skulle skrevet det på innlegg de ikke viste svaret på...Mira92 skrev:Nei,desverre
Antall ord: 77
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2006 19:29
- 18
- Lokalisering: arendal/tvedestrand
på trådstarters spørsmål nei.. men det har jeg ikke sagt heller... :mozilla_wink:madjava skrev:Ler enda meir, med nypussa briller er eg ganske klarsynt og ser at thea84 veit svaret på spørsmålet... :mozilla_laughing:thea84 skrev:må bare le litt, skjønner ikke helt vitsen med å svare nei på et innlegg man ikke vet svaret på, hadde blitt ganske mange nei, det vet jeg ikke innlegg om alle skulle skrevet det på innlegg de ikke viste svaret på...Mira92 skrev:Nei,desverre
Antall ord: 95
"Find your spot on earth, and ride it"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Så da hjelper det ikkje på evnene å pusse brilleglas...eller kanskje du ikkje sjølv er klar over at du veit svaret... :mozilla_surprised:thea84 skrev:på trådstarters spørsmål nei.. men det har jeg ikke sagt heller... :mozilla_wink:madjava skrev:Ler enda meir, med nypussa briller er eg ganske klarsynt og ser at thea84 veit svaret på spørsmålet... :mozilla_laughing:thea84 skrev:må bare le litt, skjønner ikke helt vitsen med å svare nei på et innlegg man ikke vet svaret på, hadde blitt ganske mange nei, det vet jeg ikke innlegg om alle skulle skrevet det på innlegg de ikke viste svaret på...Mira92 skrev:Nei,desverre
Antall ord: 121
If we spread truth like a disease
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2005 16:47
- 18
- Lokalisering: Telemark
Re: Noen som vet?
Kanskje historien (fra Telemark) i tråden her kan hjelpe deg på vei..Kessa skrev:Noen her inne som vet om et medium eller en utdriver i telemark?
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Se på oversikt i bladene Medium eller det som var Alternativt nettverk, tror det heter Visjon nå! Det skal stå etter fylker.
Antall ord: 22
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |