Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermin fars barndomshjem MED OPPDATERING,HVA JEG HAR FUNNET UT

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Des 2005 03:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: melhus

min fars barndomshjem MED OPPDATERING,HVA JEG HAR FUNNET UT

Innlegg av liseviola »

Etter mange år så har jeg nå i sommer endelig fått med meg mamma til og bli med meg til min fars barndomshjem.. Har en del ting jeg lurer litt på etter den turen..

Det første jeg lurer på er om dere kan se på dette bildet og fortrelle meg hva dere ser..
http://i14.photobucket.com/albums/a327/ ... ferdig.jpg Dere kan gjerne lagre bildet og se nermere på det!
(pappa, hvis du ser dette så kan jo du bekrefte at det ikke er tukklet med bildet! :) Alle har vel fått med seg at du avslører alles fusking med bilder! :P hehe)
Hva ser dere i dette huset? da spesielt i det vinduet over meg der.. Er det noen som får inn noe spess på dette? Det som er spesielt med det er at det er absolutt ingen ting der inne!! Altså vi ser på bildet at det er litt av hvert der inne, men det er i virkeligeten ingen verdens ting der! Søskenbarnet mitt, som nå eier huset, holder på og pusser opp der, så han har rensket hele huset!! :mozilla_foot: :mozilla_surprised: :shock: :? :?: :-k :-s

så lurer jeg på hvordan det er med hjelperne våre og deres følesler og våre egene følelser.. eller, enklere sakt.. kan vi kjenne våre hjelperes følelser?? Altså da mener jeg de følelsene som hjelperen hadde følt hvis de hadde væert i live.. for jeg vet jo at hjelpere ikke har følelser på samme måte som vi har.. Grunnen til at jeg spør er for at da jeg var ved pappas barnedomshjem så fikk jeg en slik utrolig til ro, og som jeg ogaå sa til min mor, jeg følte meg virkelig som at det var der jeg hørte til, jeg var hjemme! Glemte foresten og si at det er farmoren min som er en av hjelperne mine..
Jeg viste foresten også ting om huset og rundt det i en alder av 4, som jeg egentlig ikke skulle hatt mulighet til og vite.. Så jeg vet jeg har en eller annen sterk tilknyttning til det huset, men jeg f orstår ikke helt hva det er...
Sist redigert av liseviola på 27 Okt 2006 04:40, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 368

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

jeg synes jeg ser et gutte ansikt i det vinduet over deg, men vet ikke om det er bare fordi du skrev at vi måtte se. Det var i allefall det første som slo meg!
Antall ord: 37
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

Toadii skrev:jeg synes jeg ser et gutte ansikt i det vinduet over deg, men vet ikke om det er bare fordi du skrev at vi måtte se. Det var i allefall det første som slo meg!
så du da på bildet i full størrelse eller best tilpasset siden? :)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

Hmm.. nå la jeg merke til at bildet var da blitt så mye mindere enn det egentlig er.. er det noen av dere som vet hvordan jeg kan fikse det??
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Toadii »

liseviola skrev:
Toadii skrev:jeg synes jeg ser et gutte ansikt i det vinduet over deg, men vet ikke om det er bare fordi du skrev at vi måtte se. Det var i allefall det første som slo meg!
så du da på bildet i full størrelse eller best tilpasset siden? :)
Jeg så på det slik som det var når jeg tok opp siden men skal lagre det nå å prøve å zoome litt..
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Toadii »

Bildet ble for lite til at jeg kunne zome mye. det ble for mye pixler.
Når jeg ser på det slik som det er ser jeg en gutt/mann som ser litt lur ut men da jeg zoomet så han trist ut. vet ikke helt jeg. får se hva andre mener...
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

Toadii skrev:Bildet ble for lite til at jeg kunne zome mye. det ble for mye pixler.
Når jeg ser på det slik som det er ser jeg en gutt/mann som ser litt lur ut men da jeg zoomet så han trist ut. vet ikke helt jeg. får se hva andre mener...
hvis du vil så kan jeg sende deg bildet på mail eller noe, så du kan få bildet i riktig størrelse.. så det blir litt enklere.. :)
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

jeg ser noen gardiner.... ?
Antall ord: 4
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

Spirou skrev:jeg ser noen gardiner.... ?
ja, gardinene har han ikke tatt ned enda da.. :p men inne i selve rommet da.. hva ser du der da?? :p
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Ser absolutt ingenting, jeg... :mozilla_oops:

Har zoomet og lysnet og forandret kontraster og....
Men nei... INGENTING :(

Men om det skyldes bildet, eller mitt dårlige syn, eller kanskje oppløsningen på steinalder-PC-møkka jeg sitter med her, vet jeg ikke...

Men for all del, liseviola, sitter IKKE her og sier at det ikke er noe der...
Bare bittelitt skuffa over å ikke finne det ;)
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

liseviola skrev:
Spirou skrev:jeg ser noen gardiner.... ?
ja, gardinene har han ikke tatt ned enda da.. :p men inne i selve rommet da.. hva ser du der da?? :p
hehe jeg har ikke hengt opp mine på soverommet enda :P

gardiner er noe drit...

men.. jeg klarer ikke se noe inni rommet..

og det første jeg da tenker, er at vinduer som regel har dobbelt glass,
et tynt på uttsiden, et slags tomrom i midten for diverse formål som isolasjon eller
annet som BA kan spesifisere nærrmere :P
også har man en tynt stykke glass på innsiden.
og da bikker jeg mot at det vi evt ser i vinduet er speilbilde fra noe skog eller
det som står forran det huset.. for jeg ser refleksjon av skog og himmel i vinduet.

En slags dobbel refleksjon ...

yes !

close thread ! :P
Antall ord: 139
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

Hei. Tok lang tid før jeg så noe men med zoom så ser jeg en liten gutt som står og titter ut. Rekker så vidt over kanten. Er det han du mener?
Antall ord: 34
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Toadii »

Jeg sender deg en pm ;)
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

hege210 skrev:Hei. Tok lang tid før jeg så noe men med zoom så ser jeg en liten gutt som står og titter ut. Rekker så vidt over kanten. Er det han du mener?
ja, jeg ser han jeg også.. men ikke så kjempe tydelig.. og så viss dere ser på veggene så ser dere det henger bilder og slikt på veggene.. hmm.. snedige greier altså.. :s
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

Toadii skrev:Jeg sender deg en pm ;)
det er greit ja.. :) Venter her jeg da.. :) Har iallefall ikke fått noe enda.: )
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links