Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKjempe spennende! (for meg da)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Liill
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2006 18:37
18

Kjempe spennende! (for meg da)

Innlegg av Liill »

Onkelen min skal være med på den første åndenes makt episoden som kommer i oktober en gang! Han har vært på Polarsirkel hotell. er ikke sikker på om det er det hotelle heter men det er på saltfjelle en plass. det skal være en rom der det spøker og det er 418 det spøker! og på det romme har dem bodd på om han er med i episoden :D

Måtte bare fortelle xD
Antall ord: 79
Lill

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
thea84
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2006 19:29
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: arendal/tvedestrand

Re: Kjempe spennende! (for meg da)

Innlegg av thea84 »

Liill skrev:Onkelen min skal være med på den første åndenes makt episoden som kommer i oktober en gang! Han har vært på Polarsirkel hotell. er ikke sikker på om det er det hotelle heter men det er på saltfjelle en plass. det skal være en rom der det spøker og det er 418 det spøker! og på det romme har dem bodd på om han er med i episoden :D

Måtte bare fortelle xD
kult, gleder meg til de nye episodene kommer!!
Tørr ikke se når jeg er alene da men, hihi...
Antall ord: 101
"Find your spot on earth, and ride it"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 22:39
18
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Redfield »

Jeg gleder meg til en ny runde med Åndenes Makt. så det blir spennende å følge med. jeg håper dog at ikke historiene blir kryddret for mye. Jeg vil ha historiene slik det egentlig foregikk :)
Antall ord: 36
is there anybody out there...?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Redfield »

thea84 skrev:
Liill skrev:Onkelen min skal være med på den første åndenes makt episoden som kommer i oktober en gang! Han har vært på Polarsirkel hotell. er ikke sikker på om det er det hotelle heter men det er på saltfjelle en plass. det skal være en rom der det spøker og det er 418 det spøker! og på det romme har dem bodd på om han er med i episoden :D

Måtte bare fortelle xD
er det større sjans for at du selv skal se gjenferd bare fordi du tilfeldigvis er alene i huset når du ser på en serie om temaet?? :D hehe
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
thea84
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av thea84 »

Redfield skrev:
thea84 skrev:

Måtte bare fortelle xD
er det større sjans for at du selv skal se gjenferd bare fordi du tilfeldigvis er alene i huset når du ser på en serie om temaet?? :D hehe
hehehe, nei, men fantasien min er det ingenting i veien med;) blir alltid skremt av sånne ting...
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Redfield »

thea84 skrev:
Redfield skrev:
thea84 skrev:

Måtte bare fortelle xD
hehehe, nei, men fantasien min er det ingenting i veien med;) blir alltid skremt av sånne ting...
:) det er jo et kjent fenomen at fantasien løper mer løpsk når man enten er alene eller i et mørkt området. Akkurat som om man egentlig er noe "tryggere" om man er sammen med noen eller i et rom med fult dagslys hehe :D Men det oppleves nok tryggere sånn. selv om det egentlig verken er noe "farligere" eller "tryggere". gjenferd er jo ikke farlig. :) men det er mystisk og spennende og det er det som skremmer folk mest. nettopp det at man ikke kan forklare saker og ting. De som er døde burde jo ikke stå rett foran en, liksom. logisk sett går det jo ikke ann, men så skjer det likevel. man ville jo vært gal om man ikke hadde blitt det minste redd de første gangene hehe
Antall ord: 294

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
thea84
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av thea84 »

Redfield skrev:
thea84 skrev:
Redfield skrev:
thea84 skrev:

Måtte bare fortelle xD
:) det er jo et kjent fenomen at fantasien løper mer løpsk når man enten er alene eller i et mørkt området. Akkurat som om man egentlig er noe "tryggere" om man er sammen med noen eller i et rom med fult dagslys hehe :D Men det oppleves nok tryggere sånn. selv om det egentlig verken er noe "farligere" eller "tryggere". gjenferd er jo ikke farlig. :) men det er mystisk og spennende og det er det som skremmer folk mest. nettopp det at man ikke kan forklare saker og ting. De som er døde burde jo ikke stå rett foran en, liksom. logisk sett går det jo ikke ann, men så skjer det likevel. man ville jo vært gal om man ikke hadde blitt det minste redd de første gangene hehe
ja, er merkelig det der, fordi om det ikke skjer noe mer enn det ellers ville gjordt er det lett og skremme seg selv..
Mener ikke at gjernferd er farlig, men jeg har opplevd noe som skremt livskitten ut av meg, om det var ett gjenferd eller ikke vet jeg ikke, vet bare at noe var det og jeg likte det ikke...
Antall ord: 358

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Redfield »

thea84 skrev:
Redfield skrev:
thea84 skrev:
Redfield skrev:
thea84 skrev: kult, gleder meg til de nye episodene kommer!!
ja, er merkelig det der, fordi om det ikke skjer noe mer enn det ellers ville gjordt er det lett og skremme seg selv..
Mener ikke at gjernferd er farlig, men jeg har opplevd noe som skremt livskitten ut av meg, om det var ett gjenferd eller ikke vet jeg ikke, vet bare at noe var det og jeg likte det ikke...
vil du fortelle om det som skjedde? :)
Jeg tror det er med gjenferd som det er med andre ting man er engstelig/redd for. Jo oftere man har opplevd det jo mer helbredet blir man for den frykten/angsten. Vet om flere som nærmest pissa på seg de første gangene de opplevde noe, for så å venne seg til saker og ting og nærmest bli overasket de dagene det IKKE var noen lyder i huset som ikke kunne forklares, hehe
Antall ord: 361

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
thea84
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av thea84 »

Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Redfield »

thea84 skrev:her er historien:

https://www.paran.no/b_story.php?id=692
spennende historie :)
en skeptikker ville ha sagt: at det bare var storebroren din og/eller noen andre som drev gjøn med dere. så det aller første enn spør seg om når man leser en sånn historie er: er du 100% sikker på at dere var alene? hvis du er det, så vet vel du det bedre enn noen andre :) og du skrev jo også i historien at dere var alene der, så da regner jeg jo med at dere faktisk VAR det.
Det du skrev om alle de sakene som lå strødd utover gulvet..lå de sakene strødd utover slik når du forlot dem, eller lå de strødd utover først når du fant dem igjen? vet du noe om at noen har opplevd noe lignende siden, og er det isåfall bare badet det har forgått? Ble dere trodd av noen som ikke var der?

PS! jeg er ikke skeptikker så jeg holder alle muligheter for at historien er sann, og at den ikke var iscenesatt av noen andre :)
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
thea84
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av thea84 »

Redfield skrev:
thea84 skrev:her er historien:

https://www.paran.no/b_story.php?id=692
spennende historie :)
en skeptikker ville ha sagt: at det bare var storebroren din og/eller noen andre som drev gjøn med dere. så det aller første enn spør seg om når man leser en sånn historie er: er du 100% sikker på at dere var alene? hvis du er det, så vet vel du det bedre enn noen andre :) og du skrev jo også i historien at dere var alene der, så da regner jeg jo med at dere faktisk VAR det.
Det du skrev om alle de sakene som lå strødd utover gulvet..lå de sakene strødd utover slik når du forlot dem, eller lå de strødd utover først når du fant dem igjen? vet du noe om at noen har opplevd noe lignende siden, og er det isåfall bare badet det har forgått? Ble dere trodd av noen som ikke var der?

PS! jeg er ikke skeptikker så jeg holder alle muligheter for at historien er sann, og at den ikke var iscenesatt av noen andre :)
jeg er sikker på at vi var alene, for når mamma ringte broren min var han på fest i nabo byen.
sakene lå i en toalett veske som lå i en hylle i baderoms innredningen, denne lå på gulvet og alle tingene, som for det meste var halv tomme dusjflasker osv.. lå spredd utover, de hadde dette ut av toalettveska.
Ja, vi ble trodd, men verken mamma eller pappa har trodd det var noe mer enn den som datt ned og det var lyden, men jeg vet at det ikke var det vi hørte og det er vennina mi sikker på også, hun så også at dørhandtaket beveget seg, og hun er ikke typen som verker finner opp ting eller legger på sannheten...
Antall ord: 323

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Redfield »

Foreldrene dine prøver å finne logiske forklaringer? det er så kjedelig når folk skal ødelegge slik hehe. Særlig da når de "logiske forklaringene" folk kommer med ofte ikke henger på greip. Foressten så er det jo som du sier at man hører jo tross alt forskjell på om ting detter ned eller om noen røsker i et dørhåndtak. når da venninna di SÅ at dørhåndtaket beveget seg i tillegg så burde det jo ikke være noen tvil :)

uansett så fraråder jeg folk å drive med spiritisme og sånt. La heller ånder komme av seg selv. er ikke så veldig fortolig med tanken på å påkalle ånder.
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
thea84
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av thea84 »

Redfield skrev:Foreldrene dine prøver å finne logiske forklaringer? det er så kjedelig når folk skal ødelegge slik hehe. Særlig da når de "logiske forklaringene" folk kommer med ofte ikke henger på greip. Foressten så er det jo som du sier at man hører jo tross alt forskjell på om ting detter ned eller om noen røsker i et dørhåndtak. når da venninna di SÅ at dørhåndtaket beveget seg i tillegg så burde det jo ikke være noen tvil :)

uansett så fraråder jeg folk å drive med spiritisme og sånt. La heller ånder komme av seg selv. er ikke så veldig fortolig med tanken på å påkalle ånder.
ja, men var jo en logisk forklaring vi ønsket å høre, men det fikk vi ikke da...
Har aldri spilt spiritisme etter dette, og kommer heller aldri til å gjøre det, tror neppe det er noe å spøke med..
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Redfield »

thea84 skrev:
Redfield skrev:Foreldrene dine prøver å finne logiske forklaringer? det er så kjedelig når folk skal ødelegge slik hehe. Særlig da når de "logiske forklaringene" folk kommer med ofte ikke henger på greip. Foressten så er det jo som du sier at man hører jo tross alt forskjell på om ting detter ned eller om noen røsker i et dørhåndtak. når da venninna di SÅ at dørhåndtaket beveget seg i tillegg så burde det jo ikke være noen tvil :)

ja, men var jo en logisk forklaring vi ønsket å høre, men det fikk vi ikke da...
Har aldri spilt spiritisme etter dette, og kommer heller aldri til å gjøre det, tror neppe det er noe å spøke med..
et av de kjedeligste "logiske" forklaringer jeg har fått på ting er: "det var sikkert bare vinden" haha.
eller "det var sikkert bare en skygge"
:D
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 15 Aug 2004 20:55
20
Lokalisering: hedmark

Innlegg av chrishnoa »

kjempespennende!

det var morsomt sist sesong og da var det en dame som var med på åndenes makt, med det leke toget og sånt. gleder meg til neste sesong :D
Antall ord: 30
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links