Likte du den filmen? Jaja...smaken er som baken :mozilla_wink:milla_86 skrev:Tja...Skeleton Key...er jo litt spiritisme i den...
Jeg syntes den filmen var skikkelig dårlig
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Likte du den filmen? Jaja...smaken er som baken :mozilla_wink:milla_86 skrev:Tja...Skeleton Key...er jo litt spiritisme i den...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Likte og likte...Var helt grei, men må innrømme at jeg ble litt skuffet. Men siden trådstarteren spurte etter filmer med spiritisme i, så tenkte jeg at jeg skulle nevne denMonica_J skrev:Likte du den filmen? Jaja...smaken er som baken :mozilla_wink:milla_86 skrev:Tja...Skeleton Key...er jo litt spiritisme i den...
Jeg syntes den filmen var skikkelig dårlig
Hide post links |
Hide post links |
Sovna du eller?un0rmal skrev:Jeg syntes skeleton key var bra
Hide post links |
Hide post links |
ka film leide du da til slutt ?Liill skrev:Tusen takk for gode forslag. ska se hvilken film jeg skal leie.
Hide post links |
Hide post links |
Er dyrekirkegården en norsk film? Hva heter den i såfall på engelsk?Starchild skrev:Ghost Ship er jo ganske bra da...
Blair Witch Project...
Dyrekirkegården...
Uhm... Eksorsisten...?
Vet desverre ikke om noen med spiritisme...
Hide post links |
Hide post links |
Takk:)Spirou skrev:pet cemetary
Hide post links |
Hei, jeg vet om en, sikkert ikke den du mener, men den heter Midtsommer, handler om en gjeng fra Danmark som skal feire midtsommer i Sverige, like før tar søstra til en gutt som pleier å være med på turen selvmord, og dør med et nøkkel knipe i handa, dette dukker opp flere ganger og broren vil nå forsøke og få kontakt for å vite hva hun vil.Liill skrev:Hei. skal leie en film. Men vet ikke hvordan. viss dere skjønner så er jeg ute etter en film med at ett gjeng skal prøve spiritisme eller ett sånt bor med bokstaver(husker ikke hva det het) eller noen som skal dra å utforske en plass der det spøker.. dere vet ikke om noen sånne filmer?
Kleem
Hide post links |