Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ide - Live Stream Fra Lier!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Aug 2006 23:39
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sykkylven
var bare info til folk rundt om kring som tror det er helt greit å se på nakne jenter på do uten tilatelse ! det er nemlig
Antall ord: 25
Ingenting er som det ser ut før du virkelig har sett det i detalj
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Aug 2006 11:09
- 18
HeHe. Begynte og lure litt når jeg leste det selv, for jeg visste at det ikke er lov...Hira skrev: var bare info til folk rundt om kring som tror det er helt greit å se på nakne jenter på do uten tilatelse ! det er nemlig
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
åh ? brendt deg på den før ?? hehekorneliussen497 skrev:HeHe. Begynte og lure litt når jeg leste det selv, for jeg visste at det ikke er lov...Hira skrev: var bare info til folk rundt om kring som tror det er helt greit å se på nakne jenter på do uten tilatelse ! det er nemlig
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Lokalisering: Trollheimen
absolut en dårlig ide,dette går ikke først du får ikke lov å være inn på bygning,andre får du ikke å fungert kameraer både video og photo inn på bygning.
og det verste forslag har sett...la være i fred de stakkars ånder som befinner der,selv har jeg vært der,kamerar virke bare ut,ikke inn og er en veldig trist sted,la den være i fred og enda bedre kunne har vært og gjør noe til de som står fanget i den helvete
og det verste forslag har sett...la være i fred de stakkars ånder som befinner der,selv har jeg vært der,kamerar virke bare ut,ikke inn og er en veldig trist sted,la den være i fred og enda bedre kunne har vært og gjør noe til de som står fanget i den helvete
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
skjønte mesteparten , men i teorien vil trådløse kameraer virke ,mario andres skrev:absolut en dårlig ide,dette går ikke først du får ikke lov å være inn på bygning,andre får du ikke å fungert kameraer både video og photo inn på bygning.
å for det andre vil det vere enklere å hjelpe dem viss man finner ut hvor det er mest aktivitet i bygningen ? eller ? ikke vet jeg , men det er da min teori ....
Antall ord: 142
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jan 2006 19:12
- 18
- Lokalisering: Løten
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Nov 2005 23:54
- 19
- Lokalisering: Lier
Jeg synes det er en vanvittig DÅRLIG idé!
I likhet med foregående innlegg synes jeg ikke de stakkars sjelene som har vært pasienter på Lier Psykiatriske Sykehus fortjener å bli "showbiz" for eventyrlystne unge. Som om man skulle si: Kom og se på han pasienten der, a! Forsøk heller å vis respekt. Jeg har sagt det før, og gjentar det til det kjedsommelige: Det eneste de sjelene trenger, er seriøse medier som kan hjelpe de videre.
Tenk hvor deilig det hadde vært om det kun sto tre tomme bygg, uten åndelig aktivitet, og at disse byggene i tillegg ble pusset opp slik at de kunne være et museum om en tid vi ikke vil ha tilbake!
Joda, jeg er også interessert i åndelig aktivitet, men ikke å forstyrre de stakkarne i Lier som trenger hjelp. Det de ihvertfall ikke trenger, er å bli "underholdningsskuespillere"! De fleste vet hvor jævlig liv disse har hatt!
I likhet med foregående innlegg synes jeg ikke de stakkars sjelene som har vært pasienter på Lier Psykiatriske Sykehus fortjener å bli "showbiz" for eventyrlystne unge. Som om man skulle si: Kom og se på han pasienten der, a! Forsøk heller å vis respekt. Jeg har sagt det før, og gjentar det til det kjedsommelige: Det eneste de sjelene trenger, er seriøse medier som kan hjelpe de videre.
Tenk hvor deilig det hadde vært om det kun sto tre tomme bygg, uten åndelig aktivitet, og at disse byggene i tillegg ble pusset opp slik at de kunne være et museum om en tid vi ikke vil ha tilbake!
Joda, jeg er også interessert i åndelig aktivitet, men ikke å forstyrre de stakkarne i Lier som trenger hjelp. Det de ihvertfall ikke trenger, er å bli "underholdningsskuespillere"! De fleste vet hvor jævlig liv disse har hatt!
Antall ord: 158
Skal du være ærlig, så vær det!
Hide post links |