Hjemsøkt, Gjenferd & Åndersant eller ikke sant? merkelige greier..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Street_witch
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mai 2006 05:24
18
Kjønn (valgfri): 110% gutt
Lokalisering: Kolbotn

sant eller ikke sant? merkelige greier..

Innlegg av Street_witch »

hei.
dette høres sikkert ikke så seriøst ut men det er det... blir litt mye og lese.
håper det dere skjønner skrive måten min =P som vanelig.

ville bare fortelle noen merklige(?) ting som jeg har opplevd med kjærsten min.. jeg tar med det som "merket meg mest" for og si det på den måten.
det begynte med at jeg spurte om hun noen gang hadde våknet opp og ikke kunne røre seg, og det hadde hun.. samtalen utviklet seg mot det paranormale og jeg fikk vite at hun kunne se gjenferd.. men hvetikke om jeg skal tro på det.
etter og noen ganger før det så har det skjedd noen rare ting som jeg ikke har så mye erfaring med..
må bare legge til at det stadig er ting som flytter på seg både hos henne og hos meg.
og at det en mann som går igjen i huset hennes som hele familien har merket/sett

vartfall det som har skjedd til nå.
hjemme hos henne:
1 - Hører rar lyd fra kjøkkenet og søppel posa ligger 1 meter far der den var..
2 - Vi sitter i sofaen å hun stivner helt og stirrer mot døra også sier hun at det står en mann der.
3 - Vi er på vei til henne og hun dytter meg bort fordi jeg holdt på og gå på en som sto i veien. jeg så ingen der..?
4 - dørhåndtaket går opp og ned flere ganger og de har opnet døra og ingen har vært der.. har skjedd 2 ganger.. (en naturlig forklaring her.?.)
Husker ikke mer som har skjed rundt der..
Hjemme hos meg:
1 - Vi ligger i senga og prøver og sove og hun flipper ut og blir redd og begynner og gråte, og ber meg holde rundt henne fordi det står en svart skikkelse ved senga. jeg ser ikke noe?..
2 - Vi går for og si hade til en venn og når vi kommer inn på rommet mitt igjen ligger dyna halv meter fra senga.. den lå inntil veggen..
3 - vi sitter ute på verandaen og tar en røyk også begynner hun og snakke om en liten jente som sitter på dumpe-husken, men jeg ser ingen der.. også begynner kjærsten min og se nærmere på den jenta, og etter en stund blir hun redd og begynner og gråte å vil gå inn..
4 - noen dager senere setter vi oss på huskene som er ca 3-4 meter unna den dumpe-huska, og plutselig begynner hun og hoste og brekke seg også sier hun at hun så vidt for puste. og sier at den jenta på dump-huska sitter og klemmer rundt halsen på en dukke.. kjærsten min blir sur og sparker til dump-huska hvor hun sier at den jenta sitter.. jeg ser henne fortsatt ikke..? litt senere klager hun over at det brenner på høyre leggene hennes og da tar vi og ser på leggen og da merker jeg at det ser ut som et surt annsikt..(sikkert bare tilfeldighet)
5 - Vi drar til kikegården dagen etter fordi henne har lyst til det. der opplever vi noen merklige ting.. hun setter seg ned på en benk og lukker øynene i 2 min også sier hun Else og etter navnet.. og litt etter finner hun den graven(tilfeldighet?) litt senere den natten så sitter vi og slapper av på en benk også sovner hun i noen minutter og våkner brått å begynner og gå ut mellom gravene også stopper hun opp et lite sekund og går rett i bakken(besvimer) når jeg får hun i bevisst tilstand for og si det på den måten så er hun redd og vil bare ut derfra.. og mumler noe om at den jenta på dumpe-huska ikke liker henne...
6 - har en selvlysende måne på tv'n min =P som har drevet og blinket i det siste.. den gjør ikke det til vanelig. kjærsten min sier at det er en som går frem og tilbake på rommet mitt..

sorry for at den ble litt mye men, det var det jeg hadde og fortelle... dere får tro det dere vil tror og si deres mening hvis dere vil..
jeg hvet ikke om jeg skal tro på henne eller hva jeg skal, men etter det som har skjedd så tror jeg mer og mer på det..

jeg svarer på spørsmål så fort jeg kan, hvis det er noen.
fortell hva din mening er og sånn..
takk for svar =)
Antall ord: 787
2012, punktet hvor virkelighet og fantasi må møtes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Jeg tror deg så gjerne. Vi har selv noen opplevelser i familien og vet at enkelt energier kan være ganske så selskapssyke :mozilla_wink:
Antall ord: 25
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links