Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKalle på ånder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
aicha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jul 2006 21:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Marker

Kalle på ånder

Innlegg av aicha »

Hei. Kan noen fortelle meg litt om hvordan ånder kan fremkalles?
Burde det gjøres på et bestemt sted, bør det være noen spesielle til stede, og hva slags utstyr trenger vi?
Jeg mistet for noen år siden min bror, veldig brått og brutalt. Jeg vil gjerne komme i kontakt med han, for og få svar på det spørsmålet alle stiller, HVORFOR?
Jeg vil også få tatt et siste farvel med han...
Jeg tviler ikke på noe innen dette, har sett og opplevd ting tidligere, så jeg er åpen for det meste av forslag.
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
punkjenta91
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Aug 2006 18:47
18
Lokalisering: Hell

Innlegg av punkjenta91 »

Jeg skjønner ossen du har det.
Da jeg var tolv år tok faren min selvmord,det var veldig sårt.
Jeg brukte et kjede til å kontakte han.
Jeg syns ikke du burde gjøre det samme,for det kan hende du blir såret.
Men jeg kan skrive åssen du gjør det.
Som sagt trenger du et kjede.Hvis kjedet snurrer til høyre betyr det ja,venstre er nei.
Til sia er vet ikke eller kanke svare
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Å påkalle en ånd er ikke noe man bare kan bestremme seg for å gjøre. For det første så kan man ikke påkalle ånder, de kommer hvis de selv har lyst og mulighet. For det andre så bør man vite hva man driver med om man vil prøve spiritisme. Det jeg råder deg til å gjøre er å kontakte et medium, og da vet jeg bare om Tone Nilsen og Olav Moldestad.
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links