Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Paratur?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2005 03:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: melhus
Paratur?
Etter det vellykkede paratreffet dere har hatt der nede nå, sitter jeg igjen med tanken "Jeg og vill!!" Og jeg er sikker på at det er flere enn meg som tenker det!
Så jeg tenkte og ladde stemningen om det er noen som har kunne tenkt seg og blitt med til schuchu i svenstavik? Ikke enda, men i oktober/november..
Jeg har tidleigere skrevet ett innlegg her inne om denne plassen.. https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=
Det jeg tenkte da var at vi kunne overnatte på "Åttigården". Det er en gamme gård, tror den er fra 1700-tallet. Den er iallefall så gammel at den har eget presteværelse. Tigleigere ble Åttigården brukt som gjestehjem/turist plass.. vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men gjennomreisende kunne iallefall komme og ligge over der, så det er masse med overnattings plass Kansje noen har lyst tilog prøve og ligge på det beryktede presteværelset også?
Søsteren min har bodd i schushu i over 10 år, og kjenner alle som bor der. Hun kunne helt sikkert være med oss, og ta oss med på sightsing rundt i bygda. Eller så kan hun iallefall sette megi kontakt med de riktige folka som kan gjøre det. Og kansje vi kan få eieren av Åttigården til og komme og fortelle oss litt om historikken til gåden og plassen?
Men alt dette får vi se ann. Det jeg først og frest vil vite nå er om det er noen som i det hele tatt kunne tenkt seg og være med?
Schuchu ligger 6mil sør for østersund, så jeg tenkte at det kansje hadde vært greit og leid buss fra trondheim og kjøre over dit med.
Så jeg tenkte og ladde stemningen om det er noen som har kunne tenkt seg og blitt med til schuchu i svenstavik? Ikke enda, men i oktober/november..
Jeg har tidleigere skrevet ett innlegg her inne om denne plassen.. https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=
Det jeg tenkte da var at vi kunne overnatte på "Åttigården". Det er en gamme gård, tror den er fra 1700-tallet. Den er iallefall så gammel at den har eget presteværelse. Tigleigere ble Åttigården brukt som gjestehjem/turist plass.. vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men gjennomreisende kunne iallefall komme og ligge over der, så det er masse med overnattings plass Kansje noen har lyst tilog prøve og ligge på det beryktede presteværelset også?
Søsteren min har bodd i schushu i over 10 år, og kjenner alle som bor der. Hun kunne helt sikkert være med oss, og ta oss med på sightsing rundt i bygda. Eller så kan hun iallefall sette megi kontakt med de riktige folka som kan gjøre det. Og kansje vi kan få eieren av Åttigården til og komme og fortelle oss litt om historikken til gåden og plassen?
Men alt dette får vi se ann. Det jeg først og frest vil vite nå er om det er noen som i det hele tatt kunne tenkt seg og være med?
Schuchu ligger 6mil sør for østersund, så jeg tenkte at det kansje hadde vært greit og leid buss fra trondheim og kjøre over dit med.
Antall ord: 298
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Mulig det bare er meg som er fjern på Norgesgeografi her, men... eh... hvor i Norge ligger Svenstavik?
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Lokalisering: Sørlandet
jeg er fremdeles en sørlending som ikke har vært lenger nord enn bergen!!
Antall ord: 15
Hide post links |
Hihi,jeg kommer fra Stavanger og bortsett fra en gang i molde så er det lengste jeg har komt i den retningen Haugesund^Idril^ skrev:jeg er fremdeles en sørlending som ikke har vært lenger nord enn bergen!!
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2006 11:25
- 18
- Lokalisering: Lillestrøm
hvor i norge ligger dette da? søkte på svenstavik på gulesider, da kom det opp bertel o sten molde, kan det stemme? isåfall, faaar away..
Antall ord: 27
Det er ikke gull alt som glitrer
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
eg bor i haugesund ;D;DParalei.. skrev:Hihi,jeg kommer fra Stavanger og bortsett fra en gang i molde så er det lengste jeg har komt i den retningen Haugesund^Idril^ skrev:jeg er fremdeles en sørlending som ikke har vært lenger nord enn bergen!!
ellers så har eg vert i bergen , sveio (bod der i over 10 år), karmøy (bor der i over 4 år), stavanger, jæren, hoksund, drammen, oslo, grimstad og om sikkert ikke alt for lenge kristiansand. (havna nesten i kristiansund på jobb. men heldigvis så fekk eg ikke den jobben )
Antall ord: 99
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
Høres koselig ut med tur men. Så langt borte da gitt
Antall ord: 12
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
finne en plass mitt i norge? da er det nesten lika langt å reisa for alle. hehe
Antall ord: 16
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Det var litt i lengste laget ja. Kommer til å reise veldig mye året som kommer, så i oktober\november er jeg nok ganske så blakk også.
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
langt unna er det, men det høres veldig spennende ut ettersom jeg har sett svært lite av dette landet jeg bor i. så fremt jeg har penger igjen, blir jeg gjerne med, dersom det er etter jeg har kommet hjem. (dvs. midten av oktober, skal til Gambia i 6 uker!
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Taimi skrev:langt unna er det, men det høres veldig spennende ut ettersom jeg har sett svært lite av dette landet jeg bor i. så fremt jeg har penger igjen, blir jeg gjerne med, dersom det er etter jeg har kommet hjem. (dvs. midten av oktober, skal til Gambia i 6 uker!
østersund har da vel ikke vært en del av norge siden før første verdenskrig.. må nokk over grensa..liseviola skrev:Schuchu ligger 6mil sør for østersund, så
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
haha.. da ser du hvor mye jeg vet! :mozilla_laughing:liseviola skrev:Taimi skrev:langt unna er det, men det høres veldig spennende ut ettersom jeg har sett svært lite av dette landet jeg bor i. så fremt jeg har penger igjen, blir jeg gjerne med, dersom det er etter jeg har kommet hjem. (dvs. midten av oktober, skal til Gambia i 6 uker!østersund har da vel ikke vært en del av norge siden før første verdenskrig.. må nokk over grensa..liseviola skrev:Schuchu ligger 6mil sør for østersund, så
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hehe.. ja, du gikk på en smell der.. men det har jo de fleste andre her også gjort da..Taimi skrev:haha.. da ser du hvor mye jeg vet! :mozilla_laughing:liseviola skrev:Taimi skrev:langt unna er det, men det høres veldig spennende ut ettersom jeg har sett svært lite av dette landet jeg bor i. så fremt jeg har penger igjen, blir jeg gjerne med, dersom det er etter jeg har kommet hjem. (dvs. midten av oktober, skal til Gambia i 6 uker!østersund har da vel ikke vært en del av norge siden før første verdenskrig.. må nokk over grensa..liseviola skrev:Schuchu ligger 6mil sør for østersund, så
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Flott altså! Får håpe det blir igjen litt penger til deg da.. Du får kose deg i gambia..Taimi skrev:langt unna er det, men det høres veldig spennende ut ettersom jeg har sett svært lite av dette landet jeg bor i. så fremt jeg har penger igjen, blir jeg gjerne med, dersom det er etter jeg har kommet hjem. (dvs. midten av oktober, skal til Gambia i 6 uker!
Er det ikke noen flere som har kunne tenkt seg og være med da?
Antall ord: 90
Hide post links |