Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lier
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jul 2006 16:53
- 18
Lier
Var på Lier i går... Fikk grise noya i den ene avdelingen, den grønne... Noen som vet hva slags avdelig det var? Var oppe i øverste etasje, å måtte plutselig bare ut... Var i bygget nedenfor, det brune, men der var det ikke så ille... Lier er creepy ass... Men litt lyst å reise tilbare også...
Den boka av Ingvar Ambjørnsen, sal 23, er det en ekte historie over ting som skjedde der, eller er det bare noe av det? Leste på nettet et sted at den er delvis sann...
Den boka av Ingvar Ambjørnsen, sal 23, er det en ekte historie over ting som skjedde der, eller er det bare noe av det? Leste på nettet et sted at den er delvis sann...
Antall ord: 92
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
skjedde egentlig ikke noe... Gikk å filma og alt gikk bra... Så kom jeg plutselig på hvor jeg var på en måte; vanskelig å forklare, å jeg måtte bare komme meg ut... ekkelt... Kan bare ha vært vanlige nerver som gjorde dette da... Men ekkelt likevel...
Antall ord: 46
Hide post links |
Var på lier sykehus selv sent i går kveld. Det er et rimelig crepy sted.Det var litt ubehagelig å være der. Vi gikk igjennom det øverste bygget der. Det er vel høyrisiko bygget hvis jeg har forstått riktig. Skjedde ikke noe spesielt, bortsett fra at det var et rom i 2 etg hvor det var skikkelig tett luft, tungt å puste. + noe småtteri i kjellern. Rart hvordan man blir tiltrukket av slike steder.
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2006 11:25
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lillestrøm
Re: Lier
Helerik skrev:
Han skriver om det han har opplevd så vidt jeg har skjønt, det eneste han sier han har diktet opp er "pleierne med de kritiske holdningene."
Antall ord: 64
Det er ikke gull alt som glitrer
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Hva handler egentlig den boken om? Gjenferd,eller bare ting som har sjedd med pasientene?
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
les om den er, scroll litt ned http://www.daria.no/skole/?tekst=1565
Antall ord: 14
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
23-salen” handler om Ambjørnsens opplevelser på Lier psykiatriske sykehus. Vi møter Andreas Wiegert som begynner å arbeide der som skoletrøtt 18-åring, akkurat som Ambjørnsen selv. Andreas starter med det å stige i gradene og blir pleier ved sykehuset som mål, men intensjonene blir mindre og mindre i takt med hvor ille han ser systemer behandler pasientene. På denne måten forteller Ambjørnsen om hvor umenneskelig pasienter blir behandlet. ”23-salen” er på denne måten en skarp kritikk til et skjult kapittel i norsk samtid.
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
rart ikke lier komune setter opp vakter for å holde paranormal folket unna
Dere veit det er straffbart å bryte seg inn der!! Det kan ende med dere blir tatt og anmeldt for innbrud??
Dere veit det er straffbart å bryte seg inn der!! Det kan ende med dere blir tatt og anmeldt for innbrud??
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2006 19:22
- 18
- Lokalisering: En by ved navn Oslo
det visste jeg faktisk ikke.. :mozilla_surprised: Men nå vet jeg det.. D stopper meg ikke fra å dra dit, så det er sagt :mozilla_wink:
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Aug 2006 23:39
- 18
- Lokalisering: sykkylven
OOooOOOo det blir sikkert Fengsel å dødstraff !olav moldestad skrev:rart ikke lier komune setter opp vakter for å holde paranormal folket unna
hehe hva skal de gjøre da ?
med ungdommer som søker spenning i hverdagen ,
å dessuten må de ta deg først
å tror dere virkelig politiet vill inn dit for å stoppe
ungdommer på spøkelse jakt ?
jeg tviler
Antall ord: 80
Ingenting er som det ser ut før du virkelig har sett det i detalj
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Ja hva kan i værste fall skje? Blir vel ikke akkurat taua inn. purken kanHira skrev:OOooOOOo det blir sikkert Fengsel å dødstraff !olav moldestad skrev:rart ikke lier komune setter opp vakter for å holde paranormal folket unna
jeg tviler
vel be oss dra. Jeg mener, det er jo tross alt mulig å spasere rett inn.
Antall ord: 113
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Aug 2006 23:39
- 18
- Lokalisering: sykkylven
§ 11. Ferdselskultur og eierens bortvisningsrett.Mysticool skrev:Ja hva kan i værste fall skje? Blir vel ikke akkurat taua inn. purken kanHira skrev:OOooOOOo det blir sikkert Fengsel å dødstraff !olav moldestad skrev:rart ikke lier komune setter opp vakter for å holde paranormal folket unna
jeg tviler
vel be oss dra. Jeg mener, det er jo tross alt mulig å spasere rett inn.
Enhver som ferdes eller oppholder seg på annen manns grunn eller på sjøen utenfor, skal opptre hensysfullt og varsomt for ikke å volde skade eller ulempe for eier, bruker eller andre. Han plikter å se etter at han ikke etterlater seg stedet i en tilstand som kan virke skjemmende eller føre til skade eller ulempe for noen.
Grunnens eier eller bruker har rett til å vise bort folk som opptrer hensynsløst eller ved utilbørlig atferd utsetter eiendommen eller berettigete interesser for skade eller ulempe.
§ 12. Erstatning for skade og ulempe.
For skade og ulempe som noen volder under ferdsel eller opphold på annen manns grunn, gjelder alminnelige erstatningsregler
sånn litt info ,
de kan faktisk gi ganske heavy straff , viss man ødelegger eller forvolder skade som de så fint heter
Antall ord: 251
Ingenting er som det ser ut før du virkelig har sett det i detalj
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2006 13:31
- 17
- Lokalisering: asker
Politiets svar sist gang jeg ringte dem og medlte om pågående innbrudd med utløst alarm: Innbrudd? Nei slikt har ikke vi tid til...
Kan love at politiet gir så balne f*** i om det er folk i et tomt bygg hvor det ikke kan stjeles noe. De bryr seg bare hvis noen skader seg der...
Kan love at politiet gir så balne f*** i om det er folk i et tomt bygg hvor det ikke kan stjeles noe. De bryr seg bare hvis noen skader seg der...
Antall ord: 58
hva skal man tro om alt man opplever?
Hide post links |