Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
TJ25 skrev:
FY **BANNEORD!?**
Får ståpels nå igjen bare jeg tenker på det!!!!
haha ståpels !
artig historie ,
lest de andre innleggene om det hotelle ,
veldig intresangt , men det er vell ikke noe å vere redd ?
en hund som passer på sin eier ?
det er jo bare ett spørsmål om aksept ,
å kunne Tro ,
viss du tror på noe mer en liv å død ,
så vil du finne dette ikke skummelt ,
men bra , å fint , .....
hunden er da bare ute etter å passe på sin eier så vidt jeg har skjønt
HEHE syns "ståpels" var morsomt ja....er et helt vanlig ord for gåsehud her jeg er fra...
Men over til dette med at denne hunden er ufarlig, og bare psser på sin eier osv.... Det er helt greit det for meg, Og jeg både akksepterer det og tror virkelig på det. Grunnen til at jeg er redd, er for det er så ukjent som det kan få bli. Ikke noe kan forbedre deg på noe slikt....
Har lest dine innlegg og når du opplevde det med denne personen som hang etter bilen du kjørte.... Var ikke det ufattelig ekkelt da? Du hadde nok en helt annen følelse som både var truende og ond, men alikevel så vil jeg sammenligne det. For selv om jeg opplevde en søt og snill bissevoff som bare tilfeldigvis er DØD, så ble jeg redd alikevel.
Og helt ærlig: Det tror jeg du oxo hadde blitt.....
Alt som er virkelig er ikke så virkelig som man tror vet du.... :mozilla_wink:
Joa det var ekkelt med han kisen ,
men jeg fortsatte på jobb å kjørte der fordi :S
men altså , en hund som går gjennom en dør ,
å en rotten mann som springer i 110 - 120 km/t etter deg ,
er vell ikke helt i samme kategori vell ?
jeg har sett mye paranormalt ,
å mye av det har jeg satt pris på ,
det gir meg ett håp om noe etter døden
Mente ikke å sammenligne selve opplevelsen, men følelsen den gav. Jeg er vel litt "glad" for jeg har fått bereftet min tro på det overnaturlige, og føler meg på ingen måte utrygg verken her på jobb eller hjemme. Men jeg må nok ta min tid for å bearbeide min opplevelse..... Jeg kommer nok til å bli trygg på å være alene( på jobben altså) etterhvert, men slik som det er for meg nå så trives jeg best når dere er andre mennesker rundt meg på jobben.
Du er kanskje mye tøffere enn meg, men det er jo ikke nødvendigvis en bra ting..... er kanskje dumt å være for tøff.....?? no affence :mozilla_laughing:
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
hallinka
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog
Innleggav hallinka »
Skjønner godt du går rundt og føler deg litt skvetten, men må si meg enig med Hira på en måte er det en positiv opplevelse med en hund som passer på sin eier (ikke noe negativt og farlig) og et tegn på at det er noe mer etter døden!
Antall ord: 54
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
hallinka skrev:Skjønner godt du går rundt og føler deg litt skvetten, men må si meg enig med Hira på en måte er det en positiv opplevelse med en hund som passer på sin eier (ikke noe negativt og farlig) og et tegn på at det er noe mer etter døden!
Hahaha ! I won the battle !
me own you long time
i am the master of supernatural
now kneel in front of your king !
MOhahahaha
hehe neida
bare tuller jeg :)takk for støtten
hallinka
Antall ord: 90
Ingenting er som det ser ut før du virkelig har sett det i detalj
En ting jeg ikke skjønner med slikt. Hvis denne hunden kunne gå gjennom døren (som vi ville falle gjennom en sky), hvordan holder gulvet hunden "oppe"? Om dere forstår hva jeg mener.. Hunden ville jo i så tilfellet også ha mulighet til å gå gjennom gulvet, hvorfor faller den ikke? Hvis den kan gå gjennom en dør som løs masse, hvorfor holder gulvet hunden oppe? undrende
KristianR skrev:En ting jeg ikke skjønner med slikt. Hvis denne hunden kunne gå gjennom døren (som vi ville falle gjennom en sky), hvordan holder gulvet hunden "oppe"? Om dere forstår hva jeg mener.. Hunden ville jo i så tilfellet også ha mulighet til å gå gjennom gulvet, hvorfor faller den ikke? Hvis den kan gå gjennom en dør som løs masse, hvorfor holder gulvet hunden oppe? undrende
Det her blir jo bare spekulasjon for min del, men det jeg tror er at som du sier så har den MULIGHETEN til å gå gjennom gulvet, men at den kan velge å ikke gjøre det. Dessuten er jo ikke en ånd, være seg hund eller menneskeånd i fysisk berøring med et gulv heller. Har jo hørt om folk som har prøvd å berøre et gjenferd, men det er akkurat som å ta i løse luften.
vet ikke hvordan åndeverdenen er. det er en stor gåte hele greia
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her