Hei. Regner med at mange er lei den spåinga her men prøver likevel. Fire uker etter med mensen men graviditetstest negativ. Går på pilla men hadde en spykule for ei stund sia. Med min andre så steg ikke hcg nivået mitt til 60 før jeg var nesten tre mnd på vei. så alle testene var negative. Måtte ta blod prøve. Har bestilt time nå men det er to laange uker til. Er ikke meninga å bli gravid nå, men kroppen - psyken omstiller seg ganske kjapt, så ikke sikkert det hadde vært så ille likevel. Har vært litt kvalm men det kan også være psyken. Ellers ingen symptomer..
Noen som tør??
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Titt hit a
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2006 12:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: østfold
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Jul 2006 17:07
- 18
- Lokalisering: Østfold
Hei
Jeg hadde negativ gravidtest laaaangt uti svangerskapet
Testene ble først positive da jeg var 8 (!) mnd på vei, og da var jeg rimelig stoooor
Den forklaringen jeg fikk var at jeg nesten ikke produserte det hormonet under svangerskapet, og derfor er de testene aldri 100% sikre!
Jeg "visste" inni meg at jeg var gravid, selv om jeg ikke hadde noen symptoner.
Jeg fikk veldig tidlig mage, og kjente spark i uke 15 ( d vanlige er uke 20), jeg var ca 8 uker på vei da jeg tok min første gravidtest, og den neste mnd tok jeg 8 stk, og alle var negative. Men da var jeg ikke i tvil i det hele tatt, så jeg dro til legen og fortalte alt, og da hun undersøkte meg så var det jo klart.
Og da var jeg allerede tre mnd på vei! he he
Ble oxo sendt til ultralyd bare et par uker etter legebesøket, bare for å være sikker på at dette barnet var ok, siden jeg ikke hadde noen overproduksjon av det hormonet.
Ønsker deg lykke til ,og husk at hvis dette skal fjernes så må det ikke gå mer enn 12 uker ut i svangerskapet ( siden du skrev at det ikke var planlagt mener jeg....)
Testene ble først positive da jeg var 8 (!) mnd på vei, og da var jeg rimelig stoooor
Den forklaringen jeg fikk var at jeg nesten ikke produserte det hormonet under svangerskapet, og derfor er de testene aldri 100% sikre!
Jeg fikk veldig tidlig mage, og kjente spark i uke 15 ( d vanlige er uke 20), jeg var ca 8 uker på vei da jeg tok min første gravidtest, og den neste mnd tok jeg 8 stk, og alle var negative. Men da var jeg ikke i tvil i det hele tatt, så jeg dro til legen og fortalte alt, og da hun undersøkte meg så var det jo klart.
Ble oxo sendt til ultralyd bare et par uker etter legebesøket, bare for å være sikker på at dette barnet var ok, siden jeg ikke hadde noen overproduksjon av det hormonet.
Ønsker deg lykke til ,og husk at hvis dette skal fjernes så må det ikke gå mer enn 12 uker ut i svangerskapet ( siden du skrev at det ikke var planlagt mener jeg....)
Antall ord: 211
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Lokalisering: Sørlandet
Er helt normalt det der... Ta tida til gode, og prøv å ikke være nervøs
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Er ikke akkurat nervøs men veldig spent... og verdens mest utålmodige person.
Antall ord: 14
Livet er herlig!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det er ikke snakk om noen abort. Men så absolutt ikke planlagt da jeg har tre gutter fra før. hehe..TJ25 skrev:Hei
Antall ord: 234
Livet er herlig!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Jul 2006 17:07
- 18
- Lokalisering: Østfold
Så fint å høre...hege210 skrev:Det er ikke snakk om noen abort. Men så absolutt ikke planlagt da jeg har tre gutter fra før. hehe..TJ25 skrev:Hei
Kanskje det er tulla som melder sin ankomst? Fint med ei litta prinsesse blandt prinsene?
Min lille negative test var ei tulle, og ho er blitt halvannet år nå.... Kjenner lysten på flere begynner å komme....
Antall ord: 275
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
At du ikke tar deg en tur til legen for en undersøkelse så får du et endelig svar
Antall ord: 20
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |