Det er en helt normal ting som skjer når man våkner i visse søvnperioder da kroppen er totalt avslappet. Kroppen er det en del av søvnen.maie skrev:Noen ganger får jeg en sånn merkelig følelse... jeg er lissom ikke inni meg selv lenger... Ofte er jeg sammen med andre i en eller annen sosial setting og jeg blir plutselig helt rar... som om jeg ikke er tilsede i kroppen min men litt sidenav meg selv... jeg hører at noen snakker til meg og tenker.... de snakker til deg nå må du snart svare.... men jeg greier bare ikke få ut noe svar selv om jeg inni hodet mitt vet hva jeg skal si og tenker nå må jeg svare nå må jeg si det så greier jeg ikke svare... jeg stirrer ut i lufta har jeg hørt folk si som om jeg er i transe eller noe...
jeg tenker selv at kanskje jeg i disse situasjonene av en eller annen grunn er sunket dypt ned i en eller annen form for meditativ tilstand men hva som gjør at jeg pluttselig får det sånn og om det er noen spesiell grunn til at jeg gjør det vet jeg ikke... er det noe(info) der ute som jeg skal innhente der og da eller?
Det er temmelig rar opplevelse og folk rundt meg tror jo jeg er helt skrullete og kan bli temmelig irritert på meg for jeg svarer jo dem ikke når de snakker til meg... særlig sambon min har vært ut for dette ofte og selv om jeg prøver å forklare kan han bli temmelig oppgitt og irritert og det er fryktelig dumt.... noen som kan forklare meg hva dere tror om dette? noen gode råd da?
takk for fint forum
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ er fullstendig våken men ikke i stand til å svare...
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Re: er fullstendig våken men ikke i stand til å svare...
Antall ord: 309
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |