Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoe i huset?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
nutte
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Aug 2006 01:26
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Noe i huset?

Innlegg av nutte »

Jeg bor i en vanlig enebolig sammen med min mor og far. Mine 3 søsken har flytter ut. Jeg har nå flyttet ned i kjelleren hvor brødrene mine bodde før. Etter jeg kom ned hit synes jeg det har skjedd merkelige saker i ny og ne. Jeg føler at det er noe eller noen som bare seiler forbi meg iblandt og streifer borti meg. En annen dag jeg skulle vaske på hybelen min som det nå har blitt skulle jeg opp en liten tur å hente moppen. Stereoannlegget mitt sto på og når jeg var halvveis opp i trappa ble musikken betraklelig høyere. Da jeg kom inn kunne jeg se at den gikk fra niva 15 til 28 på noen sekunder. jeg ble livredd og løp opp til foreldrene mine etter jeg skrudde den helt av. En annen dag satt jeg her ved pcn min og plutselig kunne jeg både se å høre at lyset i gangen inn til kottet og vaskerommet slo seg av. Det var ikke noe galt med lyspæra eller noen ting, g det var to lysbrytere som skrudde seg av.

Når jeg sitter her på særlig kvelden kommer det noen rare lyder fra kottet der hvor fryseren står som er noen meter fra mitt eget rom. Mamma påstår at hun synes det er noe rart som pågår her hun også, men vi prøver å tulle om det. Det har aldri skjedd noen dødsfall her i huset da det kun har bodd et ektepar her som bygde huset selv da vi flyttet hit. Jeg er oppvokst i dette huset og har ikke merket noe rart før jeg flyttet i etasjen nede. Broren min sier at når vi flyttet hit så var gulvet inne i kottet fult av noen røde flekker, og jeg vet atdet er en liten luke i gulvet til vannledninger osv, men den har mamma og pappa satt fryseren over. Men når jeg tar og titter under teppet som alltid har vært der så jeg at hele gulvet rer malt i mørkerødt.noe som den tidligere eieren må ha gjort.. Er det noe rart som pågår her eller er det bare jeg som er paranoid? Til og med vennindene miner er ikke særlg glade i å sove over hos meg. Så nå den siste tiden har jeg begynt å sove oppe isteden for dette er virkelig plagsomt.

Andre småting som at pc`n min logger av meg som bruker har også skjedd, men dette kan vel være en teknisk feil eller noe?

Hyggelig om noen kunne gi tilbakemelding. :mozilla_wink:
Antall ord: 451
meg88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

Det at venninnnene dine ikke liker å sove hos deg kan være fordi du har fortalt dem alt dette? Så de har blitt redd?
Antall ord: 24
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Vero
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jul 2006 19:22
18
Lokalisering: En by ved navn Oslo

Innlegg av Vero »

Jeg bor også i et hus der lignende skjer, så jeg kjente meg igjen i historien din. Du sier at volumet på stereoanlegget plutselig blir drastisk høyere, noe som skeptikere sikkert ville bortforklart med at det var en teknisk feil. Det jeg prøver å si er at du må avgjøre selv om du velger å tro at dette var en ren tilfeldighet og at tingene som skjer i kjelleren er noe du innbiller deg. Eller at du velger å tro at det er såkalte energifelter etter avdøde i kjelleren din. Det er opp til degselv.. Selv tror jeg ikke på slike tilfeldigheter, og mener d finnes høyere makter.. Dette trenger jo for all del ikke å være negativt, slike energifelt gjør deg sjelden noe, jeg synes d derimot er spennende! Hehe, uansett, venn til hva enn det måtte være, og kom til fred med det. Lykke til :)
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

lille engel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mar 2006 17:29
18
Lokalisering: bærum

Innlegg av lille engel »

Heisann nutte. Kjenner meg godt igjen i d du skriver...Jeg r oppvokst i et hus sammen m mamma, mormor og bestefar. når jeg var liten ca.7 år bodde oldemor der jeg bor nå. (i 2.etg) Har opplevd masse rart i huset, bl.a at stero anl.skrur seg av og på,skifter volum.en gang jeg støvsugde var lyden lav,jeg hadde nettop hatt den på høyt volum for å høre litt.jeg økte volumet og fortsatte m mitt,da jeg så på displayet, regulerte lyden seg. og sånn holdt d på en stund til anlegget bare skrude seg av !!! har drevet en del m spiritisme,(mest i kjelleren) da vi måtte opp og ut for en røyk,skrudde lyset på badet og kjøkkenet seg av samtidig...når vi skulle ned igjen gikk lyspæra i kjelleren.. D kommer av og til en mat lukt i hele 2.etg.husker så godt fra jeg var yngre samme lukt når oldemor laget mat,d gjør meg ingenting-mamma har også kjent d. jeg har også opplevd at ting flytter på seg,tvèn skrur seg på og av, lyspærer går, bankelyder, skritt i trappa, merkelige lyder fra kjøkkenet, lukter,døra smeller igjen så d rister i 2 etg.(ingen kommer), Seinest for noen dager siden-11.8.06 var jeg alene hjemme,skulle legge meg,fikk en rar følelse-ble kaldt i rommet.tok et bilde m mobilen min.(tørte ikke se på bildet før dagen etter..jeg ser et avlangt ansikt-mann, og en gutt.må få hjelp til å legge ut de bildene jeg har.. jeg r ganske sikker på at ingen vil oss noe vondt ihvertfall,men kanskje prøver å si oss noe ? uansett ønsker jeg deg lykke til =) hilsen lille engel.
Antall ord: 313
Carpe Diem !! :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

lille engel
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av lille engel »

Kanskje Vero, du og jeg skulle møtes en dag ?
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Vero
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jul 2006 19:22
18
Lokalisering: En by ved navn Oslo

Innlegg av Vero »

Kanskje vi skulle gjort det, lille engel :mozilla_innocent:
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Lokalisering: Trollheimen

Innlegg av mario andres »

det ser ut sannsynlighvis at du har en gjester i huset,noen som har kommer i ettertid,kansje en bankeånd,spøkelse eller hva du vil kaller.ganske vanlig i dag oppdager sånne gjester.noen har veldig plagsomt noen ikke.tror deres må roe seg ned å tenk,ber til GUD hvis deres er religios,å få fred på huset,provd ordne selv dette,men hvis ikke går,da må deres kontakt en medium,eller åndeutdrivelse,å få bort dette ånd for godt :mozilla_wink:
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

lille engel
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av lille engel »

Bare si fra en dag d passer for deg Vero. hilsen Lille engel. :mozilla_innocent: hadde vært moro !!! kanskje t.o.m prøve spiritisme ???
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links