Drømmer, NDO & ut av kroppenÅndelig beføling

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

hallinka skrev:burde vel egentlig ha hørt om det før!!! :lol:
Hehe, du skulle bare visst hvor mye jeg har glemt av alt jeg har hørt...
( og ikke minst hvor mye jeg har glemt jeg har sagt... ;-)

Men det gjør ittno, husker en ikke første gang, kan det hende man husker 4 ...

Bilde

Asbjørn
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jul 2005 21:40
19

Innlegg av Lille Drøm »

Jeg hadde de samme opplevelsene før ( begynte for ni år siden) De var så intense, at jeg på det tidspunktet trodde jeg ville bli dratt med til den andre siden og aldri våkne... De klådde på meg, dro av meg dyna o.s.v
Jeg ble så redd etter en stund (man blir psykisk sliten av å oppleve det natt etter natt ) Så jeg turde ikke sove på en og en halv uke.....
Men i ettertid har jeg lært at hvis du klarer å styre frykten, så får du bedre opplevelser :-)
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
zuyzuy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2005 23:29
19

Utrolig Opplevelse

Innlegg av zuyzuy »

Hei,

Jeg vet akkuratt hva du mener og har opplevd dette mange ganger selv.

Antakligvis så har du en sterkere sjel som tiltrekker ånder. Ånder ser jo ikke materie på samme måte som oss fordi de ikke har øyne, men de kan se en sterk sjel som et lys blant andre mennesker. Og er sikkert derfor nyskjerrig.

Nå var ikke jeg der når det skjedde så dette blir bare en gjetning på hva du har fortalt.

Pipetonen du hører i øret ditt er en indikator på at du skifter dimensjonelt. Jeg anbefaler deg å meditere og å høre etter tonen og lære å kontrollere den. Du vil finne ut at du kan bevege den fra øre til øre dele den opp i flere toner skifte oktav osv osv. Alt dette uten å tenke med ord.

Dette lærer deg å bevege deg dimensjonalt og også å skifte til andre frekvenser. (når du gjør det blir luften veldig "tåkete" osv osv)

Hvis du får besøk av en ånd igjen som fryser deg er det en veldig lett teknikk som løser opp situasjonen. Fokuser på chi chakraen din (dantien) , dette vil samle energien din og vil "sparke" ånden bort VELDIG RASKT.

Men, for en UTROLIG opplevelse du har hatt! Møte med ånder er alltid nyttig for å presse virkeligheten og å oppfatte mer av energi verden!
Antall ord: 228

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Sataci
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Jul 2005 01:19
19
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 41 ganger

Innlegg av Sataci »

Hmmm...tenkte jeg bare skulle nevne et program jeg så på Discovery en gang. Der ble et menneske plassert inne i et mørkt rom med bind for øyene, og de fikk masse elektroder plassert på hodet. Så ble det sendt forskjellige signaler til hjernen som igjen førte til at folk trodde det var noen i rommet, andre trodde de ble befølt og noen kunne lukte forskjellige ting osv. Ganske interessant. Men det kan forklare hvorfor hjernen "lurer" deg til å tro at man både ser, hører og kjenner at det er folk i rommet når det egentlig ikke er det. Husker ikke helt hva disse signalene gikk ut på, men det var noe med den fantasifulle delen av hjernen vår som ble trigget på et vis. Vi bruker jo tross alt i gjennomsnitt 10% av hjernen, så det er greit å være litt fornuftig også og ikke bare la seg drive med av innbilninger. Men det skal jo også nevnes at det finnes mer mellom himmel og jord...
Antall ord: 174
Carpe Noctem! :[

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

to live is to hide
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Aug 2006 19:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: horten

Innlegg av to live is to hide »

sett the entity?er visst basert på en sann historie,elsket den filmen når jeg var liten,så den er ganske gammel hehe..men den handler om det samme som du har opplevd iallefall.hilsen meg
Antall ord: 37
they dont know you`ve already lived on the other side of the galaxy...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links