Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noe så innmari teit!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2006 18:37
- 18
Noe så innmari teit!
hei. nå skal jeg fortelle som var ganske teit! vi begynner fra begynnelsen..
det begynte med at vi hadde mystet en som stod oss nær! han gikk fra oss på bursdagen til en av mine nærmeste slektning! dette tok vi veldi tungt på fordi vi var veldi glad i han/henne! pappa tok dette spesielt tungt så han gjorde alt for å komme over dette og kunne leve videre.. så vi skulle kontakte en hiler! pappa ringte ei dame som bodde i oslo og vi bor jo ca 150 mil unna og det som var så teit var dette: pappa ringte og plutseli tok hu dama telefonen... pappa fortalte alt og plutseli sa dama: ja, du skal gå å legge deg på sofaen og så skal jeg spise middag.. pappa begynte å flire og sa: skal du ikke gjøre noe? hjelper det å bare legge seg på sofaen. men det den dama mente var at hun skulle hile han mens hun spiste middag! pappa brukte jo flere penger på dette og jeg synes det var helt idiotisk.. går det ant å gjør noe sånt? en som bor 150 mil unna som kan hile en person mens man spiser middag?? synes det hørtes forferdeli rart ut...
det begynte med at vi hadde mystet en som stod oss nær! han gikk fra oss på bursdagen til en av mine nærmeste slektning! dette tok vi veldi tungt på fordi vi var veldi glad i han/henne! pappa tok dette spesielt tungt så han gjorde alt for å komme over dette og kunne leve videre.. så vi skulle kontakte en hiler! pappa ringte ei dame som bodde i oslo og vi bor jo ca 150 mil unna og det som var så teit var dette: pappa ringte og plutseli tok hu dama telefonen... pappa fortalte alt og plutseli sa dama: ja, du skal gå å legge deg på sofaen og så skal jeg spise middag.. pappa begynte å flire og sa: skal du ikke gjøre noe? hjelper det å bare legge seg på sofaen. men det den dama mente var at hun skulle hile han mens hun spiste middag! pappa brukte jo flere penger på dette og jeg synes det var helt idiotisk.. går det ant å gjør noe sånt? en som bor 150 mil unna som kan hile en person mens man spiser middag?? synes det hørtes forferdeli rart ut...
Antall ord: 207
Lill
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Sånn teoretisk sett, ja. Energien går jo dit den skal uavhengig av hva folk gjør. En åpner seg opp for healing dersom det er en mening med det. Men det hadde kanskje hørtes litt mer proffesjonelt ut å ha bedt ham gå og legge seg nedpå og slappe av med litt rolig musikk.
Antall ord: 56
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jan 2006 23:36
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: hamar
- Blitt takket: 2 ganger
Det er mye useriøst rundt omkring, og for å være helt ærlig hørtes hun ut som en av disse.
Sånt kan man jo ikke vite før det er for sent, om man noen gang får vite det i det i det hele tatt. Derfor holder jeg meg unna.
Sånt kan man jo ikke vite før det er for sent, om man noen gang får vite det i det i det hele tatt. Derfor holder jeg meg unna.
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2006 16:58
- 18
- Lokalisering: huse mitt!
de va no rart då..etter san ei he fårstått d so samla folk enegien i romme å teke den på personen men ej ekke sikker men de e det ej he lert då
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Leste gjennnom innlegget ditt en gang til. Det var HUN som skulle spise middag! Herremin! Det hadde ikke jeg sagt høyt til klienten ihvertfall! Nå skjønte jeg frustrasjonen din. Jeg trodde hun sa at din far skulle spise middag og det hadde jo enda gått an...
Men når det er sagt, så jobber hun sikkert mens hun spiser også. En kan brukes som kanal uten at en har bevisst tunet seg inn på noen, men jeg synes at dette opplegget lukter svidd....
Men når det er sagt, så jobber hun sikkert mens hun spiser også. En kan brukes som kanal uten at en har bevisst tunet seg inn på noen, men jeg synes at dette opplegget lukter svidd....
Antall ord: 86
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Heia...det lukter middag av den healeren der...hehe
Antall ord: 9
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Hørtes rart ut ja, men fjernhealing kan være akkurat like effektivt som kontakthealing.
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja, men pappa sa at han følte ingenting så det hjalp ikke ;S hun klarte vertfall å svindle mye penger fra oss, ja..
Antall ord: 23
Lill
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2006 01:29
- 18
Hun må¨jo nesten være seriøs hvis hun tør å si noe slikt... da har hun iallefall ingenting å skjule..
og om healingen fungerer er like mye opp til mottakeren som senderen... bare som et lite ps.
og om healingen fungerer er like mye opp til mottakeren som senderen... bare som et lite ps.
Antall ord: 38
I NASA er verdensrommet fremdeles høyt prioritert.
George W. Bush
George W. Bush
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
sitron3 skrev:og om healingen fungerer er like mye opp til mottakeren som senderen... bare som et lite ps.
Er det? Mener du da at den som mottar må tro på det selv?
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
[quote="sitron3"]og om healingen fungerer er like mye opp til mottakeren som senderen... bare som et lite ps.[/quote
Ja men pappa la seg jo ned på sofaen og prøvde å slappe av! han lå der i ca 2 og en hall time.. det funka ikke..
Ja men pappa la seg jo ned på sofaen og prøvde å slappe av! han lå der i ca 2 og en hall time.. det funka ikke..
Antall ord: 47
Lill
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Den som mottar bør iallefall være åpen for det. Placeboeffekten er stor i seg selv..Magikeren skrev:sitron3 skrev:og om healingen fungerer er like mye opp til mottakeren som senderen... bare som et lite ps.
Tankens kraft såvel.. sitter jeg i en samtale med en lege eller psykolog og er innstillt på at denne mannen IKKE kan hjelpe meg, da kan han det heller ikke.. mennesket kan selv til en ganske stor grad styre hva slags energier som blir tatt inover en...
jeg sier ikke at dette er hva som skjedde her. Synes personlig det vises lite respekt når hun sitter å spiser middag samtidig som hun skal heale... respekten er ganske elementær.
Antall ord: 132
George W. Bush
George W. Bush
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
Nå kan man heller ikke regne med å bli kjempefrisk eller som ved et mirakel bli kvitt alle plagene sine ved å motta healing. Man trenger ofte flere behandlinger og ofte merke man ikke effekten av det før litt senere. Den effekten kan jo f.eks være at gamle tankemønstere brytes, og man tenker mer positivt, og dermed skaper et bedre liv for seg selv. Ellers føler man kanskje at noe skjer der og da. Dette er jo helt individuelt. Og selv om man ikke merker at det skjer noe i kroppen mens man mottar healing, betyr ikke det at det ikke virker, eller at den som gir healingen ikke er flink.
Men som sagt, ikke alle er like seriøse, og det skal man klart passe seg for. Hun damen du forteller om kunne kanskje ordlagt seg litt annerledes. Jeg ville aldri ha holdt på med andre ting i den perioden jeg hadde avtalt med et annet menneske, som attpåtil betaler meg for tiden min. Da er den tiden forbeholdt den personen, og jeg konsentrerer meg kun om det, og ikke spise middag f.eks. Det blir for useriøst.
Men som sagt, ikke alle er like seriøse, og det skal man klart passe seg for. Hun damen du forteller om kunne kanskje ordlagt seg litt annerledes. Jeg ville aldri ha holdt på med andre ting i den perioden jeg hadde avtalt med et annet menneske, som attpåtil betaler meg for tiden min. Da er den tiden forbeholdt den personen, og jeg konsentrerer meg kun om det, og ikke spise middag f.eks. Det blir for useriøst.
Antall ord: 194
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Pappa tenkte ikke at healing ville hjelpe problemene hans.. men han gikk til psykolog anhver dag og han var ofte til legen og legen vart faktisk så redd for pappa så legen visste ikke til slutt hva han skulle gjøre for pappa hadde problemer hele tiden og han klarte aldri å slappa av så legen foreslo healing.. det kunne kanskje hjelpe han!sitron3 skrev:Den som mottar bør iallefall være åpen for det. Placeboeffekten er stor i seg selv..Magikeren skrev:sitron3 skrev:og om healingen fungerer er like mye opp til mottakeren som senderen... bare som et lite ps.
Tankens kraft såvel.. sitter jeg i en samtale med en lege eller psykolog og er innstillt på at denne mannen IKKE kan hjelpe meg, da kan han det heller ikke.. mennesket kan selv til en ganske stor grad styre hva slags energier som blir tatt inover en...
jeg sier ikke at dette er hva som skjedde her. Synes personlig det vises lite respekt når hun sitter å spiser middag samtidig som hun skal heale... respekten er ganske elementær.
det var bare ett forslag liksom at han skulle prøve det.. han hadde egentli ikke så store foreventinger når hun fortalte at hun bodde 150 mil unna og kunne ikke komme men det var liksom ikke et problem hun kunne hile han mens hun spiste sin middag! pappa har opplevd kjempe mye med gjenferd, fordi der han bodde som en liten gutt unge var det mye aktivitet.. de reiv ned huse til slutt for det var ikke boende der nesten! så pappa var fult åpen og var ikke redd for noe! men det har gått flere uker nå og han har enda ikke merket noe.. :S
Antall ord: 305
Lill
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jo... det èr trist.. og jeg får vondt av din far. men det er og som candymilla sier... det kan ta tid. Nå har det gått noen uker.. og han kjenner fortsatt ingenting... har han tenkt på å oppsøke en annen healer kanskje? Det kan godt være at healeren han oppsøkte ikke var av den beste sort, jeg aner ikke og kan ikke uttale meg da jeg ikke vet hvem det er snakk om, og heller ikke kjenner deg eller din far, men Energi er noe som utløses i flere situajsoner.. healende tanker fungerer såvel.. kall det bønn hvis du tror på det...Liill skrev:Pappa tenkte ikke at healing ville hjelpe problemene hans.. men han gikk til psykolog anhver dag og han var ofte til legen og legen vart faktisk så redd for pappa så legen visste ikke til slutt hva han skulle gjøre for pappa hadde problemer hele tiden og han klarte aldri å slappa av så legen foreslo healing.. det kunne kanskje hjelpe han!sitron3 skrev:Den som mottar bør iallefall være åpen for det. Placeboeffekten er stor i seg selv..Magikeren skrev:sitron3 skrev:og om healingen fungerer er like mye opp til mottakeren som senderen... bare som et lite ps.
det var bare ett forslag liksom at han skulle prøve det.. han hadde egentli ikke så store foreventinger når hun fortalte at hun bodde 150 mil unna og kunne ikke komme men det var liksom ikke et problem hun kunne hile han mens hun spiste sin middag! pappa har opplevd kjempe mye med gjenferd, fordi der han bodde som en liten gutt unge var det mye aktivitet.. de reiv ned huse til slutt for det var ikke boende der nesten! så pappa var fult åpen og var ikke redd for noe! men det har gått flere uker nå og han har enda ikke merket noe.. :S
Og en ting til, mennesker kan se gjenferd, ånder eller hva det nå skulle være, men likevel ikke være åpne for healing... det har noe med hvor de er å gjøre og... og noen ganger må man igjennom noen skikkelig kjipe perioder før man kan få smaken på livet igjen.
Bare ikke ta på deg for mye ansvar for din far... slik jeg leser det du skriver virker du temmelig oppgitt...?
Sitron.-
Antall ord: 492
George W. Bush
George W. Bush
Hide post links |