Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermareritt(hjelp meg......vær så snilll??)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Bixz skrev:
*Velvet* skrev:
Bixz skrev:Du kommer til å dø.
Du kommer til helvete.
Du og.
Hvorfor skulle jeg det?
Antall ord: 20
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

*Velvet* skrev:
Bixz skrev:
*Velvet* skrev:
Bixz skrev:Du kommer til å dø.
Du kommer til helvete.
Du og.
Hvorfor skulle jeg det?
Hvorfor skulle jeg det da?
Antall ord: 27
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Civilized
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2006 02:07
18

Innlegg av Civilized »

Hei

Det kan godt hende at den type drømmer er ubehagelig, men det eneste effekten den har er å skremme deg. Hvis du ikke lar deg bli skremt tror jeg ikke den vil plage deg mer. Hvorfor er det så skummelt at du ser en dame i et speil? Når man tenker over det...er det ikke egentlig litt skummelt at det dukker opp mennesker på TV skjermen? I hvert fall hvis man ikke visste hva en TV var for noe. Om du klarer å ta kontroll over hva som skjer i drømmene dine kan du for eksempel be damen om å gå vekk, dersom hun skulle dukke opp. Bare vit med deg selv og vær sikker på at selv om det er ubehagelig så er det ikke skadelig.

Håper du har lært at du ikke bør gjøre ting du ikke aner konsekvensene av "på kødd".
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Myntenes Dronning
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jan 2005 22:57
19
Lokalisering: Ottestad

Re: mareritt(hjelp meg......vær så snilll??)

Innlegg av Myntenes Dronning »

stinebaben skrev:hei hei......eg har veldig mye promlemer om natten....etter eg holdt på med spiritisme....det er ikke sikert det er derfor.......men det tror eg, for eg spurte om hon kunne vise seg i speilet bare på kødd liksom, så den natten drømte eg at eg holdt et speil så kom det en dame i speilet, så kom det sprekker i det så knuste det!!!! og siden den natten drømmer eg altid at eg ser lenge i speilet så olutselig kommer hon opp....uansett hen eg befinner meg....om eg er i et prøverom, garderobe på skolen....uansett hen eg befinner meg!!!........ka kan eg gjør for å få vekk disse marerittene ....har dere noe forslag????.......plissssssssssss hjelp!!!!!!!!!!!
Forslag? De drømmene forklarer da seg selv. Kutt ut med det tullet du driver med, det er åpenbart at du ikke er moden nok til å praktisere spiritisme ennå. Herregud, get real!
Antall ord: 157
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.

Kinesisk ordtak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2005 13:15
19

Innlegg av snowfall »

Uff,jeg og skremte meg selv med spiritisme år tilbake,da gjorde jeg ikke det en gang til.

Drømmefanger høres ikke dumt ut,har ikke prøvd det selv.

Håper du blir kvitt marerittene og finner roen igjen:
Du kan styre drømmene dine ,vet du det?

Jeg gjør det med stort hell.Litt usikker på hvordan jeg skal forklare det:
Du møter situasjonen i drømme,kjenner at du er sterkere enn redselen.
Eller du kan også si til deg selv at dette vil jeg ikke drømme,etter litt øvelse kan du bestemme selv om du vil ut av drømmen eller møte den.

Håper det hjalp litt,kan komme sterkere tilbake. :)
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mazes
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jun 2006 15:30
18

Innlegg av Mazes »

Nå må du ta deg en liten pust i bakken..... For det første vet vi hvorfor du har begynnt å tenke disse tankene, du prøvde spiritisme. For det andre, du spurte om noe du var virkelig redd for, (at hun skulle vise seg i speilet). Dette er nok til at psyken din har konsentrert seg om dette emnet, mer skal det ikke til. Det jeg kan si er at dette ikke er noe farlig, dette vil gå over hvis du ønsker det, du må selv latterliggjøre deg selv fordi du har disse tankene, da blir det på en måte ikke så skummelt lenger.

Jeg er mørkredd og senest i går møtte jeg gå noen hundre meter i mørket, jeg vet at det er hodet som tuller med meg og at jeg ikke trenger å være redd, men alikevell kjenner jeg at jeg er usikker. Da må jeg begynne å latterliggjøre meg selv og situasjonen, få fokuset over på noe annet eller så blir det forferdelig vanskelig å takle det.

Dette vil etterhvert gå vekk vennen!

-mazes. (ps; litt refs til deg som skrev "Du kommer til å dø" Du kan vel ikke disponere mer enn en halv hjernecelle? Utrolig idiotisk å skrive noe sånt når noen er redde og usikkre på sin egen situasjon.)
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sitron3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mai 2006 01:29
18

Innlegg av sitron3 »

Dette er kanskje psyken, kanskje ikke... har ei venninne som gjorde det samme da hun var ungdom.. hun hadde et påfølgende mareritt i 3 år, hver dag etter, også en natt med "spiritismelek" som de kalte det... vel.. for å si det slik, nå er hun vettaskremt alt som har med temaet å gjøre, forståelig nok..
Så nok en gang... spiritisme er IKKE for lek..
Antall ord: 67
I NASA er verdensrommet fremdeles høyt prioritert.

George W. Bush

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links