Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBilder fra Nes kirkeruiner

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kimp
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mai 2006 04:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidskog

Bilder fra Nes kirkeruiner

Innlegg av kimp »

har noen bilder fra en tur til nes kirkeruiner tatt for en ukes tid tilbake til de av dere som er interesert i å se dem send meg en mail så sender jeg dem til de av dere som er interesert i å se på dem,er blant annet med en mystisk tåke på og en god del andre bilder med orber på.

bildene er urdigert så mange av de kan være meget mørke.
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
GhostFace
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Apr 2006 15:04
18

Innlegg av GhostFace »

hvorfor ikke bare legge de ut her? xD
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 22:39
18
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Redfield »

Ja jeg lurer også på hvorfor du ikke legger de ut her :mozilla_laughing:

www.photobucket.com der kan du laste opp bilder og kopiere linkene til dem slik at bildene kan vises her!
Om bildene er "fake" eller ikke finnes det jo aldri noen garanti for. men jeg er likevel intressert i å se dem!
Antall ord: 55
is there anybody out there...?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kimp
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av kimp »

da er bildene fra nes lagt ut på denne siden for de av dere som er interesert i å se på dem.

http://s102.photobucket.com/albums/m85/mikpede/
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
evamystikk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2006 15:10
18
Lokalisering: Avsides

Innlegg av evamystikk »

Jeg ble så lei av å se på totalt svarte bilder så jeg avslutta bildeserien.. Hva med å legge ut noen bilder som det faktisk ER noe på da?? :mozilla_undecided:
Antall ord: 27
When Hell Is Full, The Dead Will Walk The Earth..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Så ingenting, jeg..helt svart, nesten.
Antall ord: 6
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
catweazle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Des 2005 16:47
18
Lokalisering: Telemark

Innlegg av catweazle »

evamystikk skrev:Jeg ble så lei av å se på totalt svarte bilder så jeg avslutta bildeserien.. Hva med å legge ut noen bilder som det faktisk ER noe på da?? :mozilla_undecided:
-Marie- skrev:Så ingenting, jeg..helt svart, nesten.:

Justerer man lyset på dette bildet ser man at det er noe tåkelignende greier der...
http://i102.photobucket.com/albums/m85/ ... IM0044.jpg
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kimp
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av kimp »

bildene har nå blitt gjort lysere så nå kan man se litt tydeligere hva som er på dem
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
evamystikk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2006 15:10
18
Lokalisering: Avsides

Innlegg av evamystikk »

Ja nå ble de litt mer interessante :)
Spennende bilder noen av de da..
Antall ord: 13
When Hell Is Full, The Dead Will Walk The Earth..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
blackmamba
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jul 2006 11:25
18
Lokalisering: Lillestrøm

Innlegg av blackmamba »

har noen bilder fra nes jeg og, de som vil kan jo se om de ser noe på dem :) er både fra natten og dagen der, og hvis noen kan forklare meg hva den tingen som ligger på gravsteinen på bilde p1300149 blir jeg veldig takknemlig :) kan ikke huske å a sett den tingen når jeg tok bildet :mozilla_laughing: så fikk ikke undersøkt hva det var.. ;)

P.S. kan hende noen av bildene er forferdelig mørke, men jeg har ikke peiling på hvordan man ordner sånt :-s

http://s98.photobucket.com/albums/l252/ ... ?start=all
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hmmfff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Aug 2006 19:53
18

Innlegg av hmmfff »

Ja nes er et int. sted.. Men det skal også sies at de fleste ungdommene som bor der oppe elsker og drive ap med mennesker som drar opp ditt om natten. Så ting man "ser" der oppe skal man ta med en klype salt.
De drev med så mye ap en stund at de måte stenge stedet om natten, for lensmannen orket ikke alle henvendelsene. Men det har også skjedd ting der oppe som ungdommen bedyrer at de ikke har gjort. Og mange mennesker har også opplevd ting som ungdommen absolutt ikke kan ha gjort.
Men det som er så rart i nes er at når du går inn i ruinene føler du en enorm kjærlighet, selv om det kan være litt crepy utenfor murene. Og om du går inn i hekken der på høyresiden ligger det en grav, som iallefall gir meg mange rare føleser. Noen fortalte meg at de mente og ha hørt at han som ligger der en gang har vært prest eller noe, men han hadde gjort noe som gjorde at han egentlig skulle vært begravet utenfor kirkegården isteden for inni.. Merkelig mye energier der oppe..
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
washburn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Nov 2006 12:35
18
Lokalisering: Jessheim

Innlegg av washburn »

Besøkte Nes Kirkeruiner for noen år siden med familen. Visste ikke noe om at det var et SÅNT sted, men fy f... så ekkel følelse jeg hadde der. Følte at noen så på oss samme hvor vi bevegde oss. Jeg synes også jeg så en "skygge" som krysset inne i kirka. dama merket ikke noe, så det kan seff være fantasi. men jeg skjønner jo nå at det er flere som har merket liknende ting der. Det var ikke før et par år senere og jeg merket mye her hjemme at jeg fattet interesse får sånt. Tok noen bilder når vi var der. Jeg skal se om jeg finner de og speide etter pranomale elementer :)
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19

Innlegg av Mysticool »

washburn skrev:Besøkte Nes Kirkeruiner for noen år siden med familen. Visste ikke noe om at det var et SÅNT sted, men fy f... så ekkel følelse jeg hadde der. Følte at noen så på oss samme hvor vi bevegde oss. Jeg synes også jeg så en "skygge" som krysset inne i kirka. dama merket ikke noe, så det kan seff være fantasi. men jeg skjønner jo nå at det er flere som har merket liknende ting der. Det var ikke før et par år senere og jeg merket mye her hjemme at jeg fattet interesse får sånt. Tok noen bilder når vi var der. Jeg skal se om jeg finner de og speide etter pranomale elementer :)
Ta deg en tur på Gamle Hvam du rett ovenfor Hvam VG Skole.
Så syns du et Nes er koselig og fredelig til sammenligning.

http://www.museumsnett.no/gamlehvammuseum/
Antall ord: 156
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Synes det var noen bra bilder der jeg.
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shatique
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Nov 2006 01:05
18
Kjønn (valgfri): Webmistress

Innlegg av Shatique »

blackmamba skrev:har noen bilder fra nes jeg og, de som vil kan jo se om de ser noe på dem :) er både fra natten og dagen der, og hvis noen kan forklare meg hva den tingen som ligger på gravsteinen på bilde p1300149 blir jeg veldig takknemlig :) kan ikke huske å a sett den tingen når jeg tok bildet :mozilla_laughing: så fikk ikke undersøkt hva det var.. ;)

P.S. kan hende noen av bildene er forferdelig mørke, men jeg har ikke peiling på hvordan man ordner sånt :-s

http://s98.photobucket.com/albums/l252/ ... ?start=all

får ikke til å gå inn på linken din jeg.. står at du må logge inn... vil gjerne se bildenen du har lagt ut der. Kunne du plz legge ut en ny link?
Antall ord: 135
Dont try to fix me,im not broken..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links