Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
mario andres
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trollheimen
Innleggav mario andres »
ihvertfalt var en meget bra grøsser film den første
En i barneskoleklassen min hadde en film på datan sin...Noen som skulle ligge i telt,og så forsvant han ene og noe greier. Den filmen skulle visst nokk ha blitt funnet ved ett gamalt hus i skogen Jeg fikk høre om den filmen av en annen i klassen(altså: ikke han som hadde filmen) Ingen av oss trodde at den kunne være ekte(nå har ikke jeg sett den da) Så vi tulla jo litt med at vi skulle gjøre det samme,kle oss ut så ingen sjente oss igjen å sånn
The Blair Witch Prosject ble påstått å være sann i tre år etter at den kom ut, før filmselskapet sa at den var falsk. Skuespillerene i filmen spiller seg selv for at det skal virke mer ekte, og nesten hele filmen er filmet med et lite vhs kamera.
Jeg har bare sett eneren, og ja den er genialt laget for å skremme. Det verste i hele filmen er når de "ungene" kommer å rister i teltet...
Stine =0 skrev:The Blair Witch Prosject ble påstått å være sann i tre år etter at den kom ut, før filmselskapet sa at den var falsk. Skuespillerene i filmen spiller seg selv for at det skal virke mer ekte, og nesten hele filmen er filmet med et lite vhs kamera.
Jeg har bare sett eneren, og ja den er genialt laget for å skremme. Det verste i hele filmen er når de "ungene" kommer å rister i teltet...
Helt enig, det er nesten så man.. (et eller annet) når ungene kommer... wææ:P
Sashaian skrev:Jeg og broren min hadde sett den filmen og gledet oss til å vise den til pappa og samboeren. Tenkte at nå skal de virkelg få se en skrekkfilm de sent vil glemme, moahahaha! :mozilla_cool:
Det endte med at pappa kalte filmen for "Bleie heks prosjektet" !
Hehe
Nei eg likte ingen av disse filmene eg..men det e jo smak og behag, men ingen av dem er virkelige kom ann folkens :mozilla_wink:
Antall ord: 75
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...