Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderPersonlige hjelpere...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Helerik
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Jul 2006 16:53
18

Personlige hjelpere...

Innlegg av Helerik »

Noen som vet hvordan man kan komme i kontakt med sine personlige hjelpere?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
myss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2005 20:17
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skien

Innlegg av myss »

hvis du skal prøve på dette på egenhånd, er meditasjon det rette å begynne med.ellers så kan du få hjelp av et medium/klarsynt person til å få kontakt med dine hjelpere. :mozilla_smile:
Antall ord: 35
myss

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Helerik
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Jul 2006 16:53
18

Innlegg av Helerik »

kaller jeg på de gjennom meditasjon da? noen her som har gjort det? og opplevd noe?
Takker myss...
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

Bare spør rett ut om det er noe kontakt å få... Trenger ikke være noe hokus pokus og ritualer og sånn over det. Men ikke sikkert du egentlig er klar for kontakt selv om du føler du er det, og om dette er tilfellet vil de nok ikke vise seg...
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Little_monster
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jun 2006 13:57
18
Lokalisering: et sted

Re: Personlige hjelpere...

Innlegg av Little_monster »

DEt er egentlig ganske enkelt. Du må bare spør rett ut. Men du må vite hva du skal spør om og være klar for det! Jeg har prøvd dette. Spør gjerne om et tegn en til to ganger. Men ikke flere. Det kan ta litt tid før tegnet kommer frem. Etter at jeg hadde spurt hjelperen min om et tegn merket jeg det ikke. Jeg leste først senere at tegnene vanligvis kommer som fugler og da kunne jeg huske og ha sett en fug på treet uttenfor rommet mitt. Men den viste seg ikke neo mer etter det. Du kan også spør hjelperen om et navn.
Lykke til :mozilla_laughing:
Antall ord: 118
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

meditasjon er veien å gå. F. eks kan du se for deg at du går ute i naturen, legg merke til alt rundt deg og bare gå den veien som føles riktig. Se etter dyr, se på planter og trær og prøv å få med deg detaljer. Etter en stund kan du sette deg ned i en lysning i skogen og be hjelperene dine om å kome å sitte sammen med deg.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Marií »

Jeg syns det blir for mye hokus pokus over dette, jeg... du ber om et tegn, noe som kanskje, muligens kunne tolkes som det, viser seg i form av en uskyldig fugl en stund etter du har bedt om dette... blir liksom for... eh.. mistet ordet jeg lette etter. Uansett... jeg er trøtt. :mozilla_cool:[/b]
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Helerik skrev:kaller jeg på de gjennom meditasjon da? noen her som har gjort det? og opplevd noe?
Takker myss...
eg fekk tak i di via meditasjon en gang. men eg huska ikke hva di sa. fekk berre sett di. var på en måte døv. ikke øvd meg godt nokk sikkert. så da ble vell det resultatet. men så mediterer eg ikke så ofte heller.
Antall ord: 67
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Grunnen til at vi ikke ser/ hører våre hjelpere er at vi ikke vil ha deres råd. vi vil bestemme selv. den dagen vi klarer å legge ego til side for det beste til alt som er, da vil vi kunne kommunisere åpent.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Sparrow skrev:Grunnen til at vi ikke ser/ hører våre hjelpere er at vi ikke vil ha deres råd. vi vil bestemme selv. den dagen vi klarer å legge ego til side for det beste til alt som er, da vil vi kunne kommunisere åpent.
Veldig godt sagt, sparrow.
Vi glemmer liksom at det faktisk er en del av oss som tar avgjørelser på et høyere plan enn vi er klar over.
Egentlig så er det litt spennende, vi vet hva som kommer til å skje og ser potensialer og synkronisiteten, men vi er ikke bevisst noe av det.
Hvor tar mitt høyere selv meg med hen imorgen,tro? :mozilla_tongue:
Antall ord: 113
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Marií »

Tror alle her inne blindt på hjelpere? Ikke noen som er det minste grann skeptisk? Bare lurer, for som regel når det gjelder alternative spørsmål, er det stor uenighet blant folket, men jeg tror aldri jeg har hørt noen her inne være skeptisk til om hjelperne finnes, er dette liksom en "satt sannhet"?
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Marií skrev:Tror alle her inne blindt på hjelpere? Ikke noen som er det minste grann skeptisk? Bare lurer, for som regel når det gjelder alternative spørsmål, er det stor uenighet blant folket, men jeg tror aldri jeg har hørt noen her inne være skeptisk til om hjelperne finnes, er dette liksom en "satt sannhet"?
Ta deg en prat med science, du.

Jeg tror ikke på hjelpere på den måten Margit Sandemo presenterer dem, men jeg tror at energier som er gunstige for vår karma kan følge oss gjennom livet. Vi har energikonstellasjoner som er nøye synkronisert til enhver tid; det være seg hjelpere eller andre mennesker en møter på sin vei. Men vi styrer skuta selv og så har vi vel med oss en og annen los.... :D
Antall ord: 139
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Marií »

Heia skrev:
Marií skrev:Tror alle her inne blindt på hjelpere? Ikke noen som er det minste grann skeptisk? Bare lurer, for som regel når det gjelder alternative spørsmål, er det stor uenighet blant folket, men jeg tror aldri jeg har hørt noen her inne være skeptisk til om hjelperne finnes, er dette liksom en "satt sannhet"?
Ta deg en prat med science, du.

Jeg tror ikke på hjelpere på den måten Margit Sandemo presenterer dem, men jeg tror at energier som er gunstige for vår karma kan følge oss gjennom livet. Vi har energikonstellasjoner som er nøye synkronisert til enhver tid; det være seg hjelpere eller andre mennesker en møter på sin vei. Men vi styrer skuta selv og så har vi vel med oss en og annen los.... :D
Vel jeg støtter meg heller til din oppfattelse av "hjelpere" enn margit Sandemoe sin for å si det sånn ;)
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vero
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jul 2006 19:22
18
Lokalisering: En by ved navn Oslo

Innlegg av Vero »

Jeg har kommet i kontakt med mine personlige hjelpere, jeg har 4 stk. Jeg konsentrerte meg på å få kontakt med dem, og jeg ba dem å gi meg et slags tegn for å vise at de eksisterte. Det gjorde de.
Men d har likevel skjedd at jeg ikke har fått tegn fra dem, så ikke bli skuffa isåfall om det ikke skjer noe.. Lykke til uansett :mozilla_smile:
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links