Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBabygråt og Stønn.... og et laken jeg aldri har sett før?!??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
(ED) Company
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jul 2006 15:29
18

Babygråt og Stønn.... og et laken jeg aldri har sett før?!??

Innlegg av (ED) Company »

I flere uker nå har jeg lidd av søvnløshet. Når jeg går og legger meg, er jeg segneferdig av trøtthet, men med en gang jeg legger meg og prøver å sove, føler jeg en slags uro og klarer aldri å sovne før langt på natt, rundt klokka 3. Vel, dette er noe jeg opplevde natten til i dag, det var skikkelig ekkelt: :mozilla_surprised:

Jeg lå og prøvde å sove, klokka var sånn cirka 2. Plutselig blir rullegardinen dratt ut av vinduet av vinden, og jeg hører høy og skingrende babygråt! Jeg kvatt noe skikkelig. Rullegardina falt til ro igjen. :mozilla_sealed:

I løpet av natten hadde jeg hørt et stønn, et snøft og en babylatter pluss babygråten jeg fortalte om. Alle lydene kom fra borte ved vinduet. Dette er noe rare greier, alt dette med søvnløsheten startet for cirka 3 uker siden. Men nå i dag da jeg skulle skifte laken på senga, oppdaget jeg et blått, fillete laken under det lakenet jeg hadde tatt på sist gang! Jeg har aldri sett lakenet før, så jeg skjønte ikke en dritt! :mozilla_undecided:
Da jeg bar lakenet og skulle hive det, merket jeg at lakenet stinket så ille som tre poser mugne brød! :mozilla_surprised:

Noen som vet hva i huleste som foregår her??! :mozilla_sealed:
Antall ord: 232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
(ED) Company
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jul 2006 15:29
18

Innlegg av (ED) Company »

Pliiiiiis svar, vil vite hva dette var for noe! :mozilla_sealed: :mozilla_sealed: :mozilla_sealed: :mozilla_sealed: :mozilla_sealed:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

shit wtf...

er dette en slags promo til no ny norsk skrekkfilm sak eller ?

:(
Antall ord: 14
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Sprint: Hva mener du med det??? :mozilla_undecided:
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Spirou »

fridadanmo skrev:Sprint: Hva mener du med det??? :mozilla_undecided:
det hørtes bare ut som det sku ha skjedd på film...

og om en ska promotere en film som handler om spøkels..
så hvorfor ikke starte på en plass som dette ?

men uansett... det hørtes kjipt ut uansett...
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille_mia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mar 2006 18:37
18
Lokalisering: Stavanger

Re: Babygråt og Stønn.... og et laken jeg aldri har sett før

Innlegg av lille_mia »

(ED) Company skrev:I flere uker nå har jeg lidd av søvnløshet. Når jeg går og legger meg, er jeg segneferdig av trøtthet, men med en gang jeg legger meg og prøver å sove, føler jeg en slags uro og klarer aldri å sovne før langt på natt, rundt klokka 3. Vel, dette er noe jeg opplevde natten til i dag, det var skikkelig ekkelt: :mozilla_surprised:

Jeg lå og prøvde å sove, klokka var sånn cirka 2. Plutselig blir rullegardinen dratt ut av vinduet av vinden, og jeg hører høy og skingrende babygråt! Jeg kvatt noe skikkelig. Rullegardina falt til ro igjen. :mozilla_sealed:

I løpet av natten hadde jeg hørt et stønn, et snøft og en babylatter pluss babygråten jeg fortalte om. Alle lydene kom fra borte ved vinduet. Dette er noe rare greier, alt dette med søvnløsheten startet for cirka 3 uker siden. Men nå i dag da jeg skulle skifte laken på senga, oppdaget jeg et blått, fillete laken under det lakenet jeg hadde tatt på sist gang! Jeg har aldri sett lakenet før, så jeg skjønte ikke en dritt! :mozilla_undecided:
Da jeg bar lakenet og skulle hive det, merket jeg at lakenet stinket så ille som tre poser mugne brød! :mozilla_surprised:

Helt seriøst likosm? Eg kan godt forstå deg..Eg hadde ijallefall vert redde dersom eg hadde funnet et fremmed laken i senga mi :mozilla_undecided:
kan det kanskje være samboer som har lagt det der? Barn? Dyr:P?Familiemedlemmer?
Eg pleier ikkje å være den som prøver å finne logiske grunner, men akkurat i denne saken syns eg det virket litt rart...
Antall ord: 297
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Livet er fult av overraskelser.. men med tanke på babygråt og denne stønningen som kom fra vinduet, så bor det sikkert flere i området der du bor?
Jeg hører ofte naboene stønne på sene kvelder uten at jeg tenker mere på det.

Men dette med det lakenet du fant var litt rart!
Kan det ikke ha vert noen "kammerater" som har lagt det på for å kødde med deg da?
Var det mye muggsopp og bakterier i dette lakenet kan nok dette forårsake noe av søvn problemene vil jeg tro.
Antall ord: 97
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Spirou »

torgeir skrev: Jeg hører ofte naboene stønne på sene kvelder uten at jeg tenker mere på det.
kan jeg komme på besøk til deg engang ? gøy med naboer som stønner og har seg
på sene kvelder.. det er god humor :P
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
SuB#WoofeR
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jan 2006 19:09
18

Innlegg av SuB#WoofeR »

haha
Antall ord: 1
<3 Oda minsin <3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

lille_mia skrev: Eg pleier ikkje å være den som prøver å finne logiske grunner, men akkurat i denne saken syns eg det virket litt rart...
Prøver du ikke og finne logiske svar?
Du må leve et utrolig forvirrende og rart liv.
Antall ord: 43
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
abrj
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Sep 2004 12:25
20
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Innlegg av abrj »

(ED) Company skrev:I flere uker nå har jeg lidd av søvnløshet. Når jeg går og legger meg, er jeg segneferdig av trøtthet, men med en gang jeg legger meg og prøver å sove, føler jeg en slags uro og klarer aldri å sovne før langt på natt, rundt klokka 3. Vel, dette er noe jeg opplevde natten til i dag, det var skikkelig ekkelt: :mozilla_surprised:

Først må en stille seg noen kontrollspørsmål;
Bor det noen under deg, eller i samme huset som deg? Sikker på at barnegråten ikke er kattevræl eller fugler? I halvsøvne kan man lures av så mangt. Har du vært fysisk våken når du har hørt stønningen, gråten osv?
Hvor gammelt er huset du bor i? Prøv og hør med noen gamle naboer om det har bodd noen i huset før deg som har opplevd tragedier som brann, selvmord osv, eller om det har stått noe hus der før.

Det kan jo godt hende at du er sensitiv for lyder fra ”den andre siden”, at du er en åpen person. Jeg skjønner at dette er irriterende, men du skal vite at det ikke er farlig.
Antall ord: 376

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille_mia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mar 2006 18:37
18
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av lille_mia »

Bixz skrev:
lille_mia skrev: Eg pleier ikkje å være den som prøver å finne logiske grunner, men akkurat i denne saken syns eg det virket litt rart...
Prøver du ikke og finne logiske svar?
Du må leve et utrolig forvirrende og rart liv.
Jo eg finne logiske svar på det som har logiske svar, mens dersom der det ikkje finnes et logisk svar er det bare fint det også... :mozilla_wink:
Eg har det så fint så :mozilla_tongue:
Antall ord: 79
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Skifter du så sjelden på sengen at du glemmer hva slags laken du har og at de mugner? :mozilla_surprised:
Sorry, klarte ikke å la være og spørre..
Antall ord: 29
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Devastaiter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jan 2006 13:27