Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelser i Norge?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jun 2006 02:49
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Spøkelser i Norge?
Er det noen som har noen linker til sider om "ekte", velkente spøkelser og gjenferd i Norge? Har lett som en gal, men finner ingen samlet side. Noen som vet om noen andre spøkelses sider som er verdt å sjekkke ut?
Antall ord: 42
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Feb 2006 18:08
- 18
- Lokalisering: Harstad
hmmmmm.....
kan ikke komme på noen sider, men skal si ifra hvis jeg kommer over noen.
kan ikke komme på noen sider, men skal si ifra hvis jeg kommer over noen.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mai 2006 12:11
- 18
- Lokalisering: Stjørdal Nord-Trøndelag
Re: Spøkelser i Norge?
Se i spøkeguiden du.Vibeke_ skrev:Er det noen som har noen linker til sider om "ekte", velkente spøkelser og gjenferd i Norge? Har lett som en gal, men finner ingen samlet side. Noen som vet om noen andre spøkelses sider som er verdt å sjekkke ut?
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Den suger da...Nicka skrev:Se i spøkeguiden du.Vibeke_ skrev:Er det noen som har noen linker til sider om "ekte", velkente spøkelser og gjenferd i Norge? Har lett som en gal, men finner ingen samlet side. Noen som vet om noen andre spøkelses sider som er verdt å sjekkke ut?
Antall ord: 54
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 16 Feb 2005 15:39
- 19
- Lokalisering: særp
- Blitt takket: 1 gang
Jeg klapper Katter fordi de er Kun kjøttetende dyr. Og har blitt holdt som kjæledyr I tusenvis av år.
Jeg spiser griser fordi er altetende.
Det er ikke nokk kjøtt på en katt til å drive effektiv oppdrett.
Antall ord: 40
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2006 21:36
- 18
Kjøp boka til Sherry Døhlen.. den er driit bra,Vibeke_ skrev:Er det noen som har noen linker til sider om "ekte", velkente spøkelser og gjenferd i Norge? Har lett som en gal, men finner ingen samlet side. Noen som vet om noen andre spøkelses sider som er verdt å sjekkke ut?
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Nov 2005 22:36
- 19
- Lokalisering: Akershus
Det var noen knakendes gode argumenter....Bixz skrev:Jeg klapper Katter fordi de er Kun kjøttetende dyr.
Ehh, har ingen gode forslag til seriøse sider om spøkelser... bortsett fra den du er på nå da
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Gidder ikke ta opp den diskusjonen nå.Bixz skrev:Jeg klapper Katter fordi de er Kun kjøttetende dyr. Og har blitt holdt som kjæledyr I tusenvis av år.
Antall ord: 49
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2003 14:18
- 21
- Lokalisering: Trondheim
Har ikke noen linker å gi deg.Men du kan godt få komme innom hos meg å oppleve mine spøkelser hvis du er i nærheten. De er hvertfall ekte og du får dem "live".Vibeke_ skrev:Er det noen som har noen linker til sider om "ekte", velkente spøkelser og gjenferd i Norge? Har lett som en gal, men finner ingen samlet side. Noen som vet om noen andre spøkelses sider som er verdt å sjekkke ut?
Send gjerne en pm hvis du er i nærheten og har lyst til å møte dem
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det skal jeg gjøre når jeg er i nærheten av Trondheim Vil gjerne se spøkelser. Kommer til å bli piss redd daAthene skrev:Har ikke noen linker å gi deg.Men du kan godt få komme innom hos meg å oppleve mine spøkelser hvis du er i nærheten. De er hvertfall ekte og du får dem "live".Vibeke_ skrev:Er det noen som har noen linker til sider om "ekte", velkente spøkelser og gjenferd i Norge? Har lett som en gal, men finner ingen samlet side. Noen som vet om noen andre spøkelses sider som er verdt å sjekkke ut?
Send gjerne en pm hvis du er i nærheten og har lyst til å møte dem
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Nå har jeg endelig kjøpt Inn i det ukjente av Cherri DøhlenPunky skrev:Kjøp boka til Sherry Døhlen.. den er driit bra,Vibeke_ skrev:Er det noen som har noen linker til sider om "ekte", velkente spøkelser og gjenferd i Norge? Har lett som en gal, men finner ingen samlet side. Noen som vet om noen andre spøkelses sider som er verdt å sjekkke ut?
Anbefaler den for alle her inne. Kjempe bra med ekte spøkelseshistorier fra hele Norge.
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 22:39
- 18
- Lokalisering: Lørenskog
Finnes flere bøker om spøkelser i Norge også!Vibeke_ skrev:Nå har jeg endelig kjøpt Inn i det ukjente av Cherri DøhlenPunky skrev:Kjøp boka til Sherry Døhlen.. den er driit bra,Vibeke_ skrev:Er det noen som har noen linker til sider om "ekte", velkente spøkelser og gjenferd i Norge? Har lett som en gal, men finner ingen samlet side. Noen som vet om noen andre spøkelses sider som er verdt å sjekkke ut?
Anbefaler den for alle her inne. Kjempe bra med ekte spøkelseshistorier fra hele Norge.
"Mystiske steder i Norge", skrevet av Ørnulf Hodne er jo et eksempel. også vet jeg om en som heter "Våkenetter: spøkelseshistorier fra Trøndelag"
Antall ord: 124
is there anybody out there...?
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 16 Feb 2005 15:39
- 19
- Lokalisering: særp
- Blitt takket: 1 gang
Fordi det ikke er noe og diskutere, Du får mer mat ut av en gris en det du får av en katt.*Velvet* skrev:Gidder ikke ta opp den diskusjonen nå.Bixz skrev:Jeg klapper Katter fordi de er Kun kjøttetende dyr. Og har blitt holdt som kjæledyr I tusenvis av år.
Enkelt og greit.
Antall ord: 78
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2006 16:58
- 18
- Lokalisering: huse mitt!
d va ett san bla i alers der de sto nokre linka, å om spøkelse...
www.mthsandlegends.net
den er svensk, ej veit ikke ka so er der men i brosyra so va d om spøkelse å sanne ting..du får gå inn åsjå..
www.mthsandlegends.net
den er svensk, ej veit ikke ka so er der men i brosyra so va d om spøkelse å sanne ting..du får gå inn åsjå..
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2006 23:29
- 18
hva har dette med spøkelser i Norge å gjøre? :SBixz skrev:Fordi det ikke er noe og diskutere, Du får mer mat ut av en gris en det du får av en katt.*Velvet* skrev:Gidder ikke ta opp den diskusjonen nå.Bixz skrev:Jeg klapper Katter fordi de er Kun kjøttetende dyr. Og har blitt holdt som kjæledyr I tusenvis av år.
Enkelt og greit.
merkelig..
Antall ord: 92
Hide post links |