Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva er det?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
GrooowL
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jul 2006 01:56
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandnes

Hva er det?

Innlegg av GrooowL »

jeg og moren min bor i et nokså gammelt hus der det er 3 andre beboere... vi kjenner historien bak huset osv. men. i gangen er det en sving trapp om jeg kan kalle det det. hver gang jeg går forbi denne trappen føler jeg en varme som kommer mot meg. og jeg stopper opp og ser bort. men ser ingen. men vet at det er noen der.. jeg har fortalt moren min om dette men hun mener det er tull.. en dag kom beboeren i 2etg ned og banket og hamret og var forbannet pga jeg sprang opp og ned trappen og banket på døren hans... men jeg hadde da ingen interesse av og gjøre det.. dette forsatte... og tilslutt mente han på at noe her var ikke som det skulle være.. faren min som døde i 2003 satt ofte i denne trappen.. og var alltid den som gikk opp trappene for og skru på strømmen om den gikk... kan det være ham.. ?

jeg har også opplevd og se skikkelser "mennesker" som ingen andre ser..

en episode der jeg skulle overnatte hos en venninde. var vi ute og gikk på kvelden da jeg kom i gården hennes var det liksom "å er ikke faren din på hytta?" hun bare eeh jo det er ingen hjemme der... det var første og siste gang jeg har opplevd og se "mennesket" jeg beskrev ham nøye til henne. hun trodde jeg tulla men da jeg gikk i detaljer. sa hun klart fra at det var morfar hennes jeg hadde sett.. i huset der hun bor merker jeg og dårlige energier...

det har vært andre tilfeller og... jeg er noe skremt av det men vil vite mer og og lære mer!

er det mulig?
Antall ord: 303
Mææææh =)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deva
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 19:38
18

Innlegg av Deva »

Selvsagt kan du lære mer, husk å stole på din egen følelse, den kan fortelle deg mer enn hva jeg kan hvertfall.
Hvem tror du var i trappen?
Hva tror du alle de du ser vil deg?
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
GrooowL
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jul 2006 01:56
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandnes

Svar

Innlegg av GrooowL »

Jeg er ganske overbevist at det er en mann der noe lubben og grå..
ser som sagt bare omrisset men er ganske sikker.. hva det vil igjen er jeg ikke sikker på han sitter der fredfull i trappa... eneste er han i 2etg som blir plaget av at han banker og vil inn,,
Antall ord: 53
Mææææh =)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !