Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lier sykehus(igjen)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Aug 2005 19:13
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drømmeland
Lier sykehus(igjen)
hei dere:) for en stund siden var jeg og noen venner på lier sykehus(psykiatrisk) jeg hadde store forventninger siden jeg hadde lest så utrolig mye om det. men da jeg kom må jeg innrømme at jeg ble skuffet, jeg fikk ingen følelser da jeg gikk inn i det ene bygget å ingen ting skjedde etterpå. selvfølgelig er jeg glad for at det ikke skjedde noe etterpå men jeg ble så skuffet fordi jeg hadde forventet så utrolig høy spenning til bygget. men da vi fremkalte bildene fikk vi se som på mange andre bilder jeg har sett, mange annsikter noe som gjorde skuffelsen litt mindre:) det jeg lurte på da, det var om noen andre har følt noe eller sett noe når de har gått inn i bygget? hvorfor tror dere atte åndene henger igjen etter all den negative opplevelsen de hadde da de var innlagt på psykiatrisken?
Antall ord: 155
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 04 Des 2005 18:23
- 18
- Lokalisering: drammen
hei du
jeg har også hatt en av de dagene. tror det kommer ann på når man er der. var du der på dagtid eller kveldstid? ivertfall hvis det er det første grønne bygget du var i(som de fleste drar til) så er det det minst skremmende! var skremmende første gang på kvelden, men når jeg var der neste dag ble jeg skuffet, men så fikk jeg høre om de andre byggene lenger bort, og de var mye verre! der hører man ting som skjer hele tiden. en gang hørte vi tillogmed noe som gikk i trappa. var skikkelig ekkelt. har slutta å dra opp dit nå for jeg har ikke nerver til det lengre! har blitt litt skremt av bilder jeg tok på loftet i det røde største bygget og ett jeg tok i kjelleren på høy risiko bygningen. på begge bildene ser jeg 2 skikkelser som ikke kan være tilfeldig! har lyst til å legge ut bildene, men vet ikke hvordan jeg gjør det. vet bare om å sende inn, men da tar det så lang tid:( selv om jeg er ganske redd for å dra opp dit, så har jeg det der med å plutselig få lyst til å dra dit igjen. tror ikke det er siste gang jeg har vært der akkurat...
Antall ord: 223
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2006 11:25
- 18
- Lokalisering: Lillestrøm
bare spør asbjørn, og gjør det fort :mozilla_smile: vil gjerne se bildene