Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hvordan påkalle en død person?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2006 16:03
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Hvordan påkalle en død person?
Hei jeg bare lurte på om d er noen som vet hvordan jeg påkaller en som døde i familien min. Han døde i dette huset hvor jeg bor nå..
Antall ord: 32
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Desverre er det nok sånn at man ikke kan påkalle en død. Ånden kommer bare hvis han selv vil og har mulighet. Størst sansynelighet for å få kontakt er gjennom et seriøst medium, men du kan være heldig å komme i kontakt med vedkommende gjennom meditasjonsteknikker...
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Det er vel bare å be vedkommende komme og så får du se hva som skjer. Energien til vedkommende er tilgjengelig i en eller annen form, men det er ikke sikkert at du har evner til å få bygget opp energien nok til å få kontakt. Bare prøv deg frem er det eneste rådet jeg kan gi deg. Det finnes ingen fasit.
Antall ord: 62
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
Hei
Vil bare spørre, dere som legger ut råd hær, er det av egen erfaring?
Har dere hat kontakt med døde? Synes her er mange som legger ut svar som er litt vel på bærtur, men skal ikke si så mye mere. Det er mye som spiller inn om man skal få kontakt med en dødd person, det er ikke bare å gå igang med ouija, eller tro at dette kan du, etter å lest en skummel bok. Husk du kan gjøre mere skade en nytte for deg om du ikke kan det du driver med!!.
Har dere hat kontakt med døde? Synes her er mange som legger ut svar som er litt vel på bærtur, men skal ikke si så mye mere. Det er mye som spiller inn om man skal få kontakt med en dødd person, det er ikke bare å gå igang med ouija, eller tro at dette kan du, etter å lest en skummel bok. Husk du kan gjøre mere skade en nytte for deg om du ikke kan det du driver med!!.
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: Hvordan påkalle en død person?
ikke gjør det sier berre eg.Donk skrev:Hei jeg bare lurte på om d er noen som vet hvordan jeg påkaller en som døde i familien min. Han døde i dette huset hvor jeg bor nå..
la nå han\hu få vile ifred
Antall ord: 48
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Re: Hei
Du og jeg har to vidt forskjellige syn på dette, for jeg tror ikke på ånder i den forstand du gjør det. Jeg ser på avdøde som energi på en høyere frekvens. Hvem som helst kan høyne sin frekvens til et slikt nivå, men jeg er enig med deg at det er ikke lett å kommunisere eller vite hvem du har med å gjøre dersom du ikke har mediale evner.olav moldestad skrev:Vil bare spørre, dere som legger ut råd hær, er det av egen erfaring?
Og du er ofte på bærtur hva norsk grammatikk angår, men jeg skal ikke si så mye mer.
Antall ord: 196
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Det jeg skrev er det jeg har lest i bøkene til MArion Dampier-Jeans og Gordon Smith. At man ikke kan påkalle en spesiell ånd, men at de som kommer gjennom hos et medium kommer av egen fri vilje. Mener selsagt ikke at man skal sette seg ned og prøve å kontakte åndeverdenen hvis man ikke har greie på hva man driver med.
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Får jeg spørre om en ting..? Hvorfor vil du påkalle den døde? Er det noen spesiell grunn?
Antall ord: 21
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: Hvordan påkalle en død person?
ikke gjør det sier berre eg.
Antall ord: 14
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Hvis han leser den blir det krig. Tror jeg.Heia skrev:
Og du er ofte på bærtur hva norsk grammatikk angår, men jeg skal ikke si så mye mer.
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Ja, da er han hårsår. Vi får se....karina skrev:Hvis han leser den blir det krig. Tror jeg.Heia skrev:
Antall ord: 44
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Spent.Heia skrev:Ja, da er han hårsår. Vi får se....karina skrev:Hvis han leser den blir det krig. Tror jeg.Heia skrev:
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Noen må jo opprettholde krangletrådene når science har feiga ut.karina skrev:Spent.Heia skrev:Ja, da er han hårsår. Vi får se....karina skrev:Hvis han leser den blir det krig. Tror jeg.Heia skrev:
Men ærlig talt, han har fått høre det om grammatiken sin sikkert 100 ganger, så han får tåle at det fleipes litt med det. Jeg blunker jo lurt til ham t.o.m.!
Antall ord: 98
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
Min erfaring med dette er ganske liten, men kan vel likevel dele det jeg har, med fare for å kanskje bli slaktet av de mer erfarende :mozilla_smile:
Uansett. Den eneste kontakten jeg har hatt med en død, er bestemoren min. Jeg har ganske enkelt tenkt på henne også har hun vist seg for meg. Jeg har også bedt henne komme, men som oftest kommer hun når jeg minst venter det. Og spesielt når jeg er trist, sliten, sint og slikt.
Noen andre døde har jeg ikke villet mase på gitt... Vært med på noen utdrivelser da, men aldri gjort/ har ikke tenkt å drive med slikt alene, før jeg kanskje har åpnet meg mer en dag :mozilla_smile:
Og Heia... Den kommentaren om gramatikken, var bare totalt unødvendig...
Uansett. Den eneste kontakten jeg har hatt med en død, er bestemoren min. Jeg har ganske enkelt tenkt på henne også har hun vist seg for meg. Jeg har også bedt henne komme, men som oftest kommer hun når jeg minst venter det. Og spesielt når jeg er trist, sliten, sint og slikt.
Noen andre døde har jeg ikke villet mase på gitt... Vært med på noen utdrivelser da, men aldri gjort/ har ikke tenkt å drive med slikt alene, før jeg kanskje har åpnet meg mer en dag :mozilla_smile:
Og Heia... Den kommentaren om gramatikken, var bare totalt unødvendig...
Antall ord: 134
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Har Science forsvunnet helt? Igjen? Herlighet.
Vel, om det ikke er et sårt punkt da, har egentlig ikke vært her så lenge mens Olav var her, bortsett fra Jumbo-episoden, så du kan jo si at jeg ikke har det beste inntrykket. Men sånne kommentarer til dyslektikere om gramatikken deres pleier generelt å slå dårlig an, såvidt jeg kan huske.
Vel, om det ikke er et sårt punkt da, har egentlig ikke vært her så lenge mens Olav var her, bortsett fra Jumbo-episoden, så du kan jo si at jeg ikke har det beste inntrykket. Men sånne kommentarer til dyslektikere om gramatikken deres pleier generelt å slå dårlig an, såvidt jeg kan huske.
Antall ord: 64
Hide post links |