Heisann
Vil gjerne fortelle om noke som eg opplevde i 7-8 årsalderen.
Det var en heilt vanlig dag, og vi (eg, mine to småsøsken og mamma) hadde nettop stått opp. Alle gikk på badet samtidig, og eg blei altså ferdig først og gikk deretter inn på kjøkkenet for å vente på dei andre. Mens eg satt der med kjøkken-bordet og telte penger som låg der(Hadde altså ikkje stort anna å gjer, hehe..) så var det noke som fikk meg til å sjå opp og inn i stua.( eg satt sånn at eg kunne sjå rett inn i stua fra kjøkkenet) Synsest det var en liten lyd eller noke.
Da såg eg en gammel dame kledt i en gammeldags kjole i fargen mørke-blå. Kjolen gikk til midt på leggen. Og ho hadde en mørkeblå hatt også, med blonder på en måte. Litt vansklig å forklare. Skoa var blå dei også, med en sjøyfe på. Håret var passelig langt, men faktisk ikkje grått kan eg huske. Det var meir gult, liksom.. Eg synst ho sa noke til meg, men eg var i den tilstanden at eg ikkje visste ka eg skulle gjer, om eg skulle hyle eller rope på mamma eller springe, men til slutt fikk eg farten på meg ut til dei andre som var på badet. Dei trudde jo selfølgelig ikkje på meg med ein gong, men mamma trudde på meg etter at eg hadde tegna ho og fortalt alt sammen. For det var ganske rart at ei lita jente som meg hadde SÅ bra fantasi på en morning at eg skulle finne på noke sånt. Uansett er eg ikkje av den typen som lika å finne på sprell for å lure folk.
Eg er vertfall ganske overbevist om at eg såg noke den gangen. Trur ikkje akkurat at det var en hallusinasjon, for eg hadde vel ingen grunn til det trur eg
Den gamle dama var ivertfall utrolig vakker kan eg huske. Nydlig syn, men eg vil helst ikkje oppleve det igjen
Vil gjerne høyre dokkes meininga om min historie. Og eg er ikkje ute etter at folk skal snakke bullshit om historien min, for den er veldig spessiell for meg. Eer på en måte en del av livet mitt :mozilla_smile:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Blåkleddt gjenferd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2006 14:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Hmm. Om dette var en ånd var det veldig spesielt da. Det er jo ikke så ofte de blir sett sånn helt tydelig.
Antall ord: 24
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |