Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhva er det

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Judith

hva er det

Innlegg av Judith »

Jeg merker stadig aktivitet rundt meg av usynlige. Men det er av og til innom noen som kjennes "sterkere" enn de andre. Det begynner med et smell, så kjenner jeg en sterk kulde og ofte et lysglimt. Og når denne/de berører meg, kjennes det som noe nær et elektrisk støt.. iallefall går det energi gjennom kroppen.
Jeg er ikke vettaskremt lenger, siden det skjer meg av og til, og jeg ennå synes å være i orden. men jeg lurer på hvem det er. og hva de /denne har i sinnet.
Det har skjedd meg på flere steder, så det er ikke stedsbundet.
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
science
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 377
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Kanskje en ide å finne ut hva det er først?
Du spør, hvem er dette? Det er feil sted å begynne!
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fju Mascaja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 141
Startet: 09 Jan 2006 23:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hamar
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Fju Mascaja »

hvor skal man begynne da?
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Judit:
Er dette noko bare du opplever, eller kan andre merke det viss dei er saman med deg når dette skjer? Kan dei høre dette smellet osv?
Antall ord: 29
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 377
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

sykepleierstudent skrev:hvor skal man begynne da?
Man skal finne ut hva det er før man konkluderer.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sarita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 18 Mar 2006 19:06
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge =P

Innlegg av Sarita »

Jeg hører noen ganger et uforklarelig smell når jeg er hjemme aleine... sånn som i dag.. da resten av familien var i sverige...
Jeg våknet ... satt meg opp i sengen ... jeg hørte etter om noen var hjemme.. jeg hørte ingen ting, bare hetterotta mi som løp rundt i buret... da jeg hadde kledd på meg og sånn, hørte jeg etter igjen. Jeg kunne tydlig høre at en dør åpnet seg etterfulgt av noen som gikk... Jeg gikk ned i gangen for å skjekke hvem som hadde blitt igjen hjemme med meg.. Alle dørene var igjen og det var ingen andre hjemme :mozilla_surprised: ..
Det gikk en stund og jeg ble sulten.. jeg gikk ned på kjøkkenet for å lage meg taost.. taosten spise jeg i stua mens tv'en stod på... [SMELL!] oj, tenkte jeg og løp opp i annen egt. men ingen ting så unormalt ut... dette har kjedd flere ganger (ikke mens jeg spiser da) , men som oftes kommer lyden fra kjeller stua..
jeg fortatlte detta til muttern og hun fortatalte meg at hun syns hun hører noen som går oppe i annen egt. når hun er hjemme aleine.. :mozilla_surprised:

SPØKER det HJEMMME eller ??
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Judith

science

Innlegg av Judith »

Hvorfor får man så nesevis svar her inne? Hvis jeg visste hva det var, ville jeg så klart ikke spurt :evil:
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 15 Aug 2004 20:55
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hedmark

Innlegg av chrishnoa »

skjønner deg judith, eneste måten å få bedre innsikt non ganger er å spørre andre som kansje har hatt liknende opplevelser. det er det som er så fint med ett forum! man kan spørre. ikke bry deg om de som er nesevise og frekke og irriterte. det er som regel flere av dem som vil hjelpe :) nå har ikke jeg noe godt svar til deg, men det kommer nok etterhvert! :D
Antall ord: 72
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Re: science

Innlegg av un0rmal »

Judith skrev:Hvorfor får man så nesevis svar her inne? Hvis jeg visste hva det var, ville jeg så klart ikke spurt :evil:
Jeg ser ingen nesevise svar :mozilla_undecided: Poenget var jo, at du burde finne ut hva det er. Ikke hvem det er. Hva er nesevist med det?
Antall ord: 48
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Judith

hva det er

Innlegg av Judith »

Hvis jeg visste hva det er, ville ikke jeg spurt! Jeg spør jo ikke om det jeg vet!
Hva er det for et slags svar??????

Jeg vet det ikke er noen fysisk, fordi jeg bor alene.
Det er ikke vinden.
Det er ikke sola som får treverket til å smelle.

fornøyd nå :x
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CandyMilla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 194
Startet: 14 Des 2004 21:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av CandyMilla »

Hvor ofte skjer dette deg? Er det bare hjemme, eller andre steder også? Har du lagt merke til om det er en spesiell tid på døgnet, eller noen bestemt plass det pleier å skje på?
Prøv å legg merke til dette, og se om du finner noen sammenheng med tid og sted.
Antall ord: 52
Ain't that the way it goes ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

science skrev:Kanskje en ide å finne ut hva det er først?
Du spør, hvem er dette? Det er feil sted å begynne!
Tittelen på innlegget er ''hva er det?'' da...
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 134
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trollheimen

Innlegg av mario andres »

Sarita skrev:Jeg hører noen ganger et uforklarelig smell når jeg er hjemme aleine... sånn som i dag.. da resten av familien var i sverige...
Jeg våknet ... satt meg opp i sengen ... jeg hørte etter om noen var hjemme.. jeg hørte ingen ting, bare hetterotta mi som løp rundt i buret... da jeg hadde kledd på meg og sånn, hørte jeg etter igjen. Jeg kunne tydlig høre at en dør åpnet seg etterfulgt av noen som gikk... Jeg gikk ned i gangen for å skjekke hvem som hadde blitt igjen hjemme med meg.. Alle dørene var igjen og det var ingen andre hjemme :mozilla_surprised: ..
Det gikk en stund og jeg ble sulten.. jeg gikk ned på kjøkkenet for å lage meg taost.. taosten spise jeg i stua mens tv'en stod på... [SMELL!] oj, tenkte jeg og løp opp i annen egt. men ingen ting så unormalt ut... dette har kjedd flere ganger (ikke mens jeg spiser da) , men som oftes kommer lyden fra kjeller stua..
jeg fortatlte detta til muttern og hun fortatalte meg at hun syns hun hører noen som går oppe i annen egt. når hun er hjemme aleine.. :mozilla_surprised:
sannsynligvist du har noe aktivetet i hjemme mulig spøkelse,men du må ta med ro,vent å se hvordan det går,så lenger ikke plage deg,eller skremme deg,men hvis dette blir for jævlig da må du ta kontakt med en åndeutdrivelse eller medium,som kan hjelpe deg å sende dette ånden til andre side. :)

SPØKER det HJEMMME eller ??
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Judith

gir opp

Innlegg av Judith »

Gir opp å få et fornuftig svar. :(
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Kristin »

Skjønner at du kan bli frusrert av svarene inne her, men Sience er en kjent skeptiker, som alltid kommer med dumme svar og skal ødlegge for de som tror på ting. Men jeg kan deverre ikke hjelpe deg, men følg magefølelsen din eller ta kontakt med noen du vet kansje kan hjelpe. Jeg kjenner ei som heter Annie hun er et kjempe dyktig medium, hvis du vil kan du få nr hennes, men da må du sende meg en pm :mozilla_smile: Kristin
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links