Hei:)
Jeg bodde i et hus bygd i 1986 men familien min.. Jeg å alle søskna mine.
Altså jeg selv har vel ikke noe opplevd noe spesielt der egentlig.. men mange av brødrene mine og foreldrene mine har gjort det.
Det er ikke noe spesielt med huset egentlig, ligger bare i ett vanlig byggefelt med masse hus. Fatter`n bygde det liksom.
Noe av det som har skjedd der er, for første, mamma sto opp en natt bare for å ta seg en røyk(noe hu brukte å gjøre).
Satt i Sofaen å røyka en sigarett. Vi hadde en barne huske som henger ned fra taket i en bærebjelke. Hu satt oppe å gjorde sitt. Plutselig begynte huska begynte å svaie noe sinnsykt, frem å tilbake helt til den pluttselig sto bom igjen. altså fra svai til bom stille.ble helt iskaldt. Mamma ble jo livredd å løp å la seg igjen.
Annen gang var at mamma hadde liggi i senga å lest litt.. hun hadde gått rundt i huset å slokt lys å dratt ut stikkontakter i veggene til tv å kaffetrakter å sånne ting. (Hu er møkk redd brann). Da hadde hun hørt at videospilleren i stua pluttselig hadde begynt å bråke å styre noe sinnsykt. Det syns hu var litt rart pga at hu hadde røska ut kontaktene. hu vekte pappa å gikk i stua for å se.. men det var ingenting der. alle kontaktene var ute å alt var som det skulle. bortsett fra stemningen der..
Vi hadde også et rom i huset som mamma ikke likte så veldig.. uansett å mye vi fyrte i det rommet.. var det altsid like kaldt. Veldig uhyggelig atmosfære der. noe galt var det med det rommet.
Det pappa hadde opplevd som jeg veit om da i huset, er at han har sett en hvit skikkelse stå i gangen. eller i vindfanget som mange sier. det var gjennom en glassdør. hu hadde bevegd seg å plutselig forsvunnet. (han gnei seg i øya å så to ganger, for sikkerhets skyld) fortsatt der. før den forsvant. Det var en kvinne. det var tydelig sa han.
Også fettern vår var på besøk en dag å låover i andre ettasjen. Da han hadde plutselig hadde våknet av noen sinsyke tunge steg som "gikk på taket" eller noe..(for tunge til å være fugl liksom) såfall skremt var han. andre broren min hørte det også..Lite søvn den natta.
Eldste broren min opplevde at han satt på rommet sitt i andre ettasjen å hørte på musikk å spilte gitar.(musikk som mamma kaldte satan musikk:P) da han fikk sinnsykt med frysninger. snudde seg rundt å der sto det tre svarte skikkelser å så på han. Han ble livredd å begynte å løpe mot trappa til første ettasje. de fulgte etter han å hadde dem rett ved siden sin. en bak en på hver side..han så dem tydelig sina seg, han hoppet ned trappa på to skritt(14trinstrapp). da var de borte. han hadde aldrig vært så skremt. Han har også personlige erfaringer med Nes Kirkeruiner der han har hørt barneskrik å sett en svart skikkelse. Siste gang han var der. Å skal heller aldrig sette sine ben der igjen.
Det er det jeg kan komme på av de "store" tingene som har hendt der. Må også nevne det at Mamma å Pappa var veldig kristne på den tiden.
Ellers er det sånne små ting som hører folk gå nede å sånne ting..dører å de klassiske tinga der for å si det sånn.. vi hadde rom oppe.
Eneste jeg kan huske som jeg har opplevd der er at jeg kan følt noen komme å ta meg på skulderen.akkurat som at noen kommer å tar deg der for at du skal snu deg eller noe.. Det opplevde jeg mange ganger. snudde meg å ingen der. litt ekkelt syns jeg da..Kunne selvfølgelig vært en helvetes leamus eller rykning som noen sier da hehe.. men men hvem vet.
Jeg turte aldrig å være alene i huset der.. det er en så uhyggelig over det huset at det kan ikke beskrives. jeg kunne løpe ut midt på dagen rett ut av huset å ikke lukke døra etter meg engang.. stakk til noen kamerater.. dette hendte for vel 7 år siden tror jeg.. over en lengre periode.
Nevne det med eldste broren min.Etter det han opplevde hjemme tok Han å knakk alle kassetter å cd`er å brant dem. Han ble kristen.
Ble litt mye dette her gitt.. Tenkte jeg bare skulle fortelle litt om det å kanskje få hørt noen syns punkter på det:) Hvert Hyggelig såfall:) har en opplevelse fra det huset mamma bor i nå også.. men det kan vi ta en annengang.. blant annet mer om bestemor å sånne ting som hu har opplevd å sånn.. Ganske spennende å høre:)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Uhyggelig hus.. Noen Synspunkter?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Jul 2006 01:25
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog/Eidskog
Uhyggelig hus.. Noen Synspunkter?
Antall ord: 806
~~ <(^^,)> ~~
**The Truth Is Out There**
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Høres ut som om dere har en del "besøkende" der da. 4 i det hele?
Antall ord: 17
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja altså jeg er litt usikker på hvor mange det var der jeg.. men aktivitet var det der såfall.. det er sikkert... blir vel fire vis man teller.. tror pappa har hørt å sett mer, men sier ikke noe.. er litt rar sånn han hehe..
Antall ord: 47
~~ <(^^,)> ~~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Er det bildet av deg?
Antall ord: 5
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Vetdu ikke åssen bilde det er?
Det er det bilde som var på ebay "haunted picture" solgte det på ebay, hjemsøkte ebay.. folk som har hatt det har dødd innen et år eller noe..Har en liten historie, men husker ikke hele... kan du skjekke opp. Creepy bilde.
Tror bilde skal ligge inne på www.spiritofcastle.com tror jeg..
Bildet heter "the hands resist him"..
Det er det bilde som var på ebay "haunted picture" solgte det på ebay, hjemsøkte ebay.. folk som har hatt det har dødd innen et år eller noe..Har en liten historie, men husker ikke hele... kan du skjekke opp. Creepy bilde.
Tror bilde skal ligge inne på www.spiritofcastle.com tror jeg..
Bildet heter "the hands resist him"..
Antall ord: 67
~~ <(^^,)> ~~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Ja vet det. Hvorfor i alle dager har du det som avatar?
Antall ord: 12
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Av den enkle grunn at det var det eneste bilde jeg hadde inne akkurat nå som var lite nok til å settes inn.. ikke noen annen spesiel grunn.. så er bilde litt ekkelt:)
Antall ord: 32
~~ <(^^,)> ~~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Jepp,tror jeg har fått med meg historien til det bildet...Høres ut som det huset er/var hjemmsøkt,ja
Antall ord: 23
Hide post links |