Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Er det noen som har noen gode råd?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jan 2006 22:44
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
Er det noen som har noen gode råd?
Vi er plaget med gjennferd her i huset hvor vi bor. Det går veldig utover ungene. De klarer blandt annet ikke å sove uten lyse på om natten. Og de føler virkelig at det er noen på rommene deres. Noe jeg kan bekrefte. Har en egen radar for slikt.
Noen som har noen gode råd på hvordan jeg skal bli kvitt dem? Ønsker ikke å ha "noen" her som skremmer ungene mine
Noen som har noen gode råd på hvordan jeg skal bli kvitt dem? Ønsker ikke å ha "noen" her som skremmer ungene mine
Antall ord: 73
DELFIN
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Sannsynligvis er det deg eller dere som skremmer ungene.
Alle barn er redde av og til og litt lys er trygt og godt å ha på da. Hvis du/dere lar barna forstå at dere tror det er spøkelser i huset, tror også barna at det er spøkelser der.
Alle barn er redde av og til og litt lys er trygt og godt å ha på da. Hvis du/dere lar barna forstå at dere tror det er spøkelser i huset, tror også barna at det er spøkelser der.
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Barn er ofte mer mottakelig enn voksne er, så det "går gjerne utover dem", hvis det er noe i et hus. Synes du skal kontakte noen som kan hjelpe deg med å drive ut det som er der, hvis det er slik at de er redde. Noen sier at det kan hjelpe med en bibel under hodeputa, har du prøvd det? (du trenger ikke være kristen for å bruke bibelen. Har selv brukt den med ganske godt resultat)
Antall ord: 79
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
Re: Er det noen som har noen gode råd?
Har hatt "besøk" i huset her og barnebarnet mitt fikk ikke sove i sin seng, så hun lå med moren. Hun var ikke spesielt redd, men noe var det. Min datter gav beskjed at de ville være i fred for de skulle sove. Hun er en nøktern jente.Delfin skrev:Vi er plaget med gjennferd her i huset hvor vi bor. Det går veldig utover ungene. De klarer blandt annet ikke å sove uten lyse på om natten. Og de føler virkelig at det er noen på rommene deres. Noe jeg kan bekrefte. Har en egen radar for slikt.
Ibegynnelsen av uken fikk vi noe oppe hos oss, og jeg sa gav beskjed at vedkommende skulle ha seg ut av vårt hus. Var forb.... da jeg sa det. For noe har vi hatt her, for vi merket det alle. De som tror og de som ikke tror på slikt. Verdt et forsøk? Men la ikke barna være der slik at de blir redd.
Antall ord: 193
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
-Marie- skrev:Noen sier at det kan hjelpe med en bibel under hodeputa, har du prøvd det? (du trenger ikke være kristen for å bruke bibelen. Har selv brukt den med ganske godt resultat)
For dem som ikke tror på bibelen, er det en helt vanlig bok, og da har det overhodet ingen betydning hvor den skulle befinne seg.
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Åssen vet du at barn er mer mottakelige enn voksne?-Marie- skrev:Barn er ofte mer mottakelig enn voksne er, så det "går gjerne utover dem", hvis det er noe i et hus. Synes du skal kontakte noen som kan hjelpe deg med å drive ut det som er der, hvis det er slik at de er redde. Noen sier at det kan hjelpe med en bibel under hodeputa, har du prøvd det? (du trenger ikke være kristen for å bruke bibelen. Har selv brukt den med ganske godt resultat)
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2005 22:02
- 19
- Lokalisering: porsgrunn
jeg og vet at barn er mere mottaglige enn voksene..
det kommer av at barn er helt nye her.
og er ikke lenge siden de var på et åndlig sted..
altså føre de ble født her på jorden...
Antall ord: 40
Root: under-active (0%)
Sacral: over-active (69%)
Navel: under-active (13%)
Heart: open (25%)
Throat: over-active (69%)
Third Eye: open (19%)
Crown: under-active (6%)
-Therese-
-Therese-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jaja, det er jo en hypotese, men har den noe rot i virkeligheten?annatherese skrev:jeg og vet at barn er mere mottaglige enn voksene..
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2005 22:02
- 19
- Lokalisering: porsgrunn
ja det er det da...
er vel ikke noe vi kan bevise på noen måte...
men ja jeg tror det..
er ofte barn som merker ting.
og det er kanej lettere og tro et barn for de vet kansje ikke hva det er snakk om og har ikke noe grunn til og juge om det..
men ja jeg tror det..
og det er kanej lettere og tro et barn for de vet kansje ikke hva det er snakk om og har ikke noe grunn til og juge om det..
Antall ord: 56
Root: under-active (0%)
-Therese-
-Therese-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Lillebroren min hadde en usynlig venn. Noen ganger var denne vennen 3 år andre ganger 19.annatherese skrev:ja det er det da...
men ja jeg tror det..
Det finnes ingen dokuemntasjon på at barn har slike evner. Jeg kjenner også til barn hvis foreldre er alternative og som fra fødselen har lært opp barna i new-age tro, uten at det har påvirket evnene til barnet. Eller dvs, evnen til kritisk tenking er borte.
Jeg har sittet med slike folk i sosiale lag og sett hvordan foreldrene stolt oppmuntrer barnet til å påvise hjelpere med kvister funnet på lekeplassen.
Er det troverdig?
Antall ord: 152
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Apr 2006 15:05
- 18
Delfin skrev:Vi er plaget med gjennferd her i huset hvor vi bor. Det går veldig utover ungene. De klarer blandt annet ikke å sove uten lyse på om natten. Og de føler virkelig at det er noen på rommene deres. Noe jeg kan bekrefte. Har en egen radar for slikt.
ta en titt på denne siden!
http://www.klarsynt.net/index.htm
Antall ord: 87
- Ghost Do Excist -
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Enkelte voksne er mer "lukket" for sånne ting. Mener ikke at alle barn er mottakelige, men mange barn er det. Og det vet jeg bare Visste ikke du det?science skrev:Åssen vet du at barn er mer mottakelige enn voksne?-Marie- skrev:Barn er ofte mer mottakelig enn voksne er, så det "går gjerne utover dem", hvis det er noe i et hus. Synes du skal kontakte noen som kan hjelpe deg med å drive ut det som er der, hvis det er slik at de er redde. Noen sier at det kan hjelpe med en bibel under hodeputa, har du prøvd det? (du trenger ikke være kristen for å bruke bibelen. Har selv brukt den med ganske godt resultat)
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg forholder meg kun til det jeg ser selv, eller vitenskapelige undersøkelser. Foreløpig har jeg ingen grunn til å tro at barn kan se mer eller mindre enn voksne.-Marie- skrev:Enkelte voksne er mer "lukket" for sånne ting. Mener ikke at alle barn er mottakelige, men mange barn er det. Og det vet jeg bare Visste ikke du det?science skrev:Åssen vet du at barn er mer mottakelige enn voksne?-Marie- skrev:Barn er ofte mer mottakelig enn voksne er, så det "går gjerne utover dem", hvis det er noe i et hus. Synes du skal kontakte noen som kan hjelpe deg med å drive ut det som er der, hvis det er slik at de er redde. Noen sier at det kan hjelpe med en bibel under hodeputa, har du prøvd det? (du trenger ikke være kristen for å bruke bibelen. Har selv brukt den med ganske godt resultat)
Antall ord: 155
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Neivel..Du om detscience skrev:Jeg forholder meg kun til det jeg ser selv, eller vitenskapelige undersøkelser. Foreløpig har jeg ingen grunn til å tro at barn kan se mer eller mindre enn voksne.-Marie- skrev:Enkelte voksne er mer "lukket" for sånne ting. Mener ikke at alle barn er mottakelige, men mange barn er det. Og det vet jeg bare Visste ikke du det?science skrev:Åssen vet du at barn er mer mottakelige enn voksne?-Marie- skrev:Barn er ofte mer mottakelig enn voksne er, så det "går gjerne utover dem", hvis det er noe i et hus. Synes du skal kontakte noen som kan hjelpe deg med å drive ut det som er der, hvis det er slik at de er redde. Noen sier at det kan hjelpe med en bibel under hodeputa, har du prøvd det? (du trenger ikke være kristen for å bruke bibelen. Har selv brukt den med ganske godt resultat)
Antall ord: 161
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Kul musikk...mdy1 skrev:Delfin skrev:Vi er plaget med gjennferd her i huset hvor vi bor. Det går veldig utover ungene. De klarer blandt annet ikke å sove uten lyse på om natten. Og de føler virkelig at det er noen på rommene deres. Noe jeg kan bekrefte. Har en egen radar for slikt.
ta en titt på denne siden!
http://www.klarsynt.net/index.htm
Antall ord: 91
Hide post links |