Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKontakt?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Basco

Kontakt?

Innlegg av Basco »

Jeg er helt fersk innpå her og vil fortelle en historie:
Mandag fikk vi besøk fra Sverige og da jeg skulle hilse på den ene tenkte jeg at hun røykte. Det er jo vanlig, men neida. Damen sluttet for mangen år siden!!! Om kvelden var det røykelukt utenfor baderommet vårt og trodde vi hadde fått det inn via åpne vinduer. Vi har en liten benk stående utenfor badet i gangen rett utenfor rommet besøket lå i. Dagen etter var det mer røyk og jeg gikk til alle vinduer og sjekket om det stod noen utenfor og røykte. Men neida der var det ingen. Min søster kjente lukt og mente det var hennes mann som døde i juni som var her. Hun "snakket" med han at røyke måtte han gjøre ute da vi har mye astma i hus. Vi gikk inn på nettet for å søke om dette emne og da kom røyken inn hit. Måtte åpne vinduet da det var ufyselig. Jeg fikk vondt i hodet og et press i brystet. Klarte ikke være på data resten av den dagen da røyken ikke forsvant.
Senere var vi ute noen timer og min sønn på 17 var alene hjemme. Da han skulle opp i stuen en tur merket han lukten for første gang. Det var øverst i trappen og helt grusomt så han klarte ikke være oppe. Min datter på 25 kjente det også tidligere på dagen. Så fortalte min mann at det var en merkelig lukt utenfor badet om morgenen. Han tror ikke på noe, men da ble han usikker.
Huset har vi bygget selv og det er ikke noe under huset som skulle gjøre noe. Ingen har dødd her heller.
Har en mistanke til "hvem" det kan være, men vil ikke komme inn på det nå.
Antall ord: 321

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
^Idril^
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Apr 2005 14:58
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sørlandet

Innlegg av ^Idril^ »

Tipper besøket bare later som om hun har sluttet! En liten smukrøyker!
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Basco

Innlegg av Basco »

^Idril^ skrev:Tipper besøket bare later som om hun har sluttet! En liten smukrøyker!
Da er det rart det IKKE luktet av hennes klær eller der hun sov. Og hun satt i stuen da det luktet ved badet. Og i stuen var det ingenting eller på kjøkkenet. Er så følsom for røyk at jeg kjenner det med en gang
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links