hei
jeg lurer på om huset vårt er hjemsøkt...i det siste har jeg hørt mange knirkelyder og tre lyspærer har knust når jeg har prøvd og skru på lampa,selv om lampa var ny...jeg føler veldig mye energi i huset og ikke alltid positiv..og i det siste merket jeg at en lugget meg i håret når jeg satt på gulvet og så på tv..jeg veit det høres rart ut,men jeg mener det,det var en som dro i håret mitt og jeg var alene hjemme.og som jeg har sagt i en annen tråd så har huset mye ulykke med seg..de som bodde her før måtte tvangs flytte .og hunden min har død her.er jeg bare naiv eller er huset hjemsøkt?
jeg trenger virkelig svar,jeg har begynt og bli redd når jeg er alene hjemme.(veit det høres dumt ut)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hjemsøkt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Okt 2005 18:41
- 19
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Det med at pærer knuser når du skrur på lampen er vanlig, det er da pærer ryker som regel. At de gjør det ofte har noe med det elektriske å gjøre (feil spenning, feil pærer osv). I leiligheten min skjer det hele tiden med en lampe. Ikke noe unaturlig ved det. Det at huset ditt knirker er kanskje bare noe du først har lagt merke til nå, men noe som det faktisk har gjort hele tiden.
Men dersom det du sier om at du ble lugget faktisk stemmer så kommer ikke jeg opp med noen naturlig forklaring på det.
Og en annen ting, (nå har ikke jeg lest den andre tråden din), at en hund dør og at folk må flytte under tvang er ikke "mye ulykke":)
Men dersom det du sier om at du ble lugget faktisk stemmer så kommer ikke jeg opp med noen naturlig forklaring på det.
Og en annen ting, (nå har ikke jeg lest den andre tråden din), at en hund dør og at folk må flytte under tvang er ikke "mye ulykke":)
Antall ord: 135
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2006 00:48
- 18
- Lokalisering: telemark
hvis du virkelig tror at huset er hjemsøkt, og du synes det er ubehagelig, burde du kanskje kontake en klarsynt for å få bekreftet/avkreftet og evnt. renset det?
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Okt 2005 18:41
- 19
tusen hjertelig takk for svar
Antall ord: 5
smart people outsmart each other
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2006 17:29
- 18
- Lokalisering: bærum
Hei daran. jeg har opplevd mye av d samme hjemme hos meg, jeg r også redd for å være alene hjemme. har opplevd at d smeller i dørene når jeg r alene hjemme,men d kommer ingen... radioen øker og senker volumet.Skrur seg av og på. lyspæra i kjelleren gikk og hører lyder fra kjøkkenet hver kveld. digger ikke akkurat å være alene hjemme !!! jeg har prøvd å overgå min egen frykt v å være hjemme alene,og d har gåt fint,bortsett fra en dag,d smalt fra utgangsdøra, så d rista i ( 2.etg der jeg bor) Mitt råd r at du finner et medium som kan komme en tur til deg?? hilsen lille engel.
Antall ord: 126
Carpe Diem !!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2006 19:22
- 18
- Lokalisering: En by ved navn Oslo
Bare du kan avgjøre om huset ditt er hjemsøkt eller ikke. D er tullete å ikke tørre å være alene hjemme pga slike ting, men jeg skjønner at det kan være ubehagelig. Du kan jo eventuelt be gjenferdene rett og slett om å la deg være i fred, eller så kan du lære deg å leve med de.Det kan være beroligende å høre at gjenferd er ufarlige; jeg tviler på at knirkelyder og lugging har drept noen før :mozilla_wink:
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
Re: hjemsøkt
Synd at redselen skal ødelegge for deg men alikevell forstår jeg godt at du reagerer. Jeg gjør det selv innimellom. Enda jeg IKKE vil!! :mozilla_wink:daron malakian skrev:hei
jeg lurer på om huset vårt er hjemsøkt...i det siste har jeg hørt mange knirkelyder og tre lyspærer har knust når jeg har prøvd og skru på lampa,selv om lampa var ny...jeg føler veldig mye energi i huset og ikke alltid positiv..og i det siste merket jeg at en lugget meg i håret når jeg satt på gulvet og så på tv..jeg veit det høres rart ut,men jeg mener det,det var en som dro i håret mitt og jeg var alene hjemme.og som jeg har sagt i en annen tråd så har huset mye ulykke med seg..de som bodde her før måtte tvangs flytte .og hunden min har død her.er jeg bare naiv eller er huset hjemsøkt?
jeg trenger virkelig svar,jeg har begynt og bli redd når jeg er alene hjemme.(veit det høres dumt ut)
Vel. Det er vanskelig å si hva som er og ikke er i huset ditt.. ingen du kjenner som er litt følsom på energier?
Antall ord: 221
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Aug 2006 23:39
- 18
- Lokalisering: sykkylven
lugg tilbake ! si att det er dårlig gjort å klage å att du kommer til å klage til åndenes makt !
Antall ord: 18
Ingenting er som det ser ut før du virkelig har sett det i detalj
Hide post links |