Jeg må bare spørre litt her.
Jeg har en pendel hjemme og jeg har brukt den litt,men jeg lurte på om noen kan forklare meg litt nermere om hvordan en slik pendel fungerer. Jeg er veldig nysgjerrig på ting som er overnaturlig og liker å teste litt så jeg kommer nok med flere spørsmål senere.
Et spørsmål til slutt:
Hva betyr det når en pendel går fort i store ringer og nesten holder på å skli ut av fingrene mine? Betyr det at det er en stor kraft / energi eller at det er negative krefter?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Pendel
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2005 18:57
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Larvik
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Det ligger mange forklaringer om pendler og pendulering her inne. Du finner det dersom du bruker søkefunksjonen.
Hvordan pendelen beveger seg er avhengig av din energi. Det er ingen som har like utslag. Dette må du bare finne ut av ved å "kalibrere" den etter din energi. Still kontrollspørsmål og se hvoran den oppfører seg. Husk å tømme hodet for tanker som kan påvirke resultatet. Lykke til
Hvordan pendelen beveger seg er avhengig av din energi. Det er ingen som har like utslag. Dette må du bare finne ut av ved å "kalibrere" den etter din energi. Still kontrollspørsmål og se hvoran den oppfører seg. Husk å tømme hodet for tanker som kan påvirke resultatet. Lykke til
Antall ord: 71
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hei
Tusen takk for tipset,det skal jeg huske på
Stoooor klem :mozilla_wink:
Stoooor klem :mozilla_wink:
Sist redigert av cecca20 på 02 Jul 2006 14:11, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2006 15:42
- 18
- Lokalisering: Drammen
Jeg har også en pendel hjemme. Alle har sin egen funksjon, får å yte pendelens spesielle funksjon skal man hålde den over hånden, den begynner da (hvis den kan hjelpe deg) å sirkulere, du må holde den rolig helt til den stopper helt, da har den gitt deg det den kan.
Alle pendeler eller steiner som det også er, har sin egen funksjon, som f.eks. konsentrasjon, hjelp med hjerte eller mot hudproblemer eller andre "problemer".
Håper dette innlegget var til hjelp for deg!
Alle pendeler eller steiner som det også er, har sin egen funksjon, som f.eks. konsentrasjon, hjelp med hjerte eller mot hudproblemer eller andre "problemer".
Antall ord: 86
<3I`m in LOVE!!<3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Pendel
Jeg skal prøve på dette.
Det er koselig å få råd.
Tusen takk
Det er koselig å få råd.
Tusen takk
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Feb 2006 13:37
- 18
- Lokalisering: Gran Canaria
Re: Pendel
mange pendler reagerer forskjellig.cecca20 skrev:Jeg må bare spørre litt her.
Jeg har en pendel hjemme og jeg har brukt den litt,men jeg lurte på om noen kan forklare meg litt nermere om hvordan en slik pendel fungerer. Jeg er veldig nysgjerrig på ting som er overnaturlig og liker å teste litt så jeg kommer nok med flere spørsmål senere.
Et spørsmål til slutt:
Hva betyr det når en pendel går fort i store ringer og nesten holder på å skli ut av fingrene mine? Betyr det at det er en stor kraft / energi eller at det er negative krefter?
den må liksom passe til eieren, akkurat som runer, tarot og andre ting man kan spå med
Antall ord: 124
Friheten får du bare hvis du kvitter deg med alt
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Og hva mener du at f.eks. en ørepropp til en hands-free har for funksjon? Alle ting som dingler vil sirkulere over håndflata p.g.a. varmestrømmen fra huden. Jeg bruker alt jeg finner som en pendel til å spørre om ting og tang. Det virker som om folk tror at pendelen er noe magisk, men det er jo i virkeligheten bare et redskap. Jeg er enig i at krystallene har gunstige energier i forhold til ulike problemstillinger, men jeg ser ikke at det har noe å gjøre med pendler generelt. En tyggegummiklump i en hyssingstump vil kunne svare på de nøyaktig samme spørsmålene.-smily- skrev:Jeg har også en pendel hjemme. Alle har sin egen funksjon, får å yte pendelens spesielle funksjon skal man hålde den over hånden, den begynner da (hvis den kan hjelpe deg) å sirkulere, du må holde den rolig helt til den stopper helt, da har den gitt deg det den kan.
Antall ord: 198
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
pendel
Heia skrev:
En tyggegummiklump i en hyssingstump vil kunne svare på de nøyaktig samme spørsmålene.
Cecca20 skriver:
Det der er jeg faktisk enig med deg i.
En tyggegummiklump i en hyssingstump vil kunne svare på de nøyaktig samme spørsmålene.
Cecca20 skriver:
Antall ord: 29
Smil til verden og verden smiler tilbake
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: pendel
Jeg og... ;-)cecca20 skrev:Heia skrev:
Cecca20 skriver:
mvh Asbjørn
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
hey
Fint at det er noen som er enig med meg her :mozilla_wink:
Antall ord: 13
Smil til verden og verden smiler tilbake
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: hey
Er så enig jeg atte... ;-)cecca20 skrev:Fint at det er noen som er enig med meg her :mozilla_wink:
Inntil vi finner noe å være uenig om, da... hehe
mvh Asbjørn
Antall ord: 33
Hide post links |