er det bedre og få tatt bilde av spøkelser med et digital kamera en et engangskamera fks??
skal til et spøkelsehus på fredag og skal garantert ha med meg et digitalt kamera og engangskamera
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ digital kamera
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Apr 2006 15:05
- 18
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- 18
ja gjør sikkert det men nå ville eg vite om noen har erfaringer fra før med det?RiffSki skrev:Da finner du vel ut da?
Antall ord: 27
- Ghost Do Excist -
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Apr 2006 23:58
- 18
Re: digital kamera
Du kan sikkert få fine bilder med begge type kameraene. Digi kameraet bør være mye bedre enn de som er i mobiltelefonene. Du har vel virkelig ikke tenkt å investere i ett digitalkamera til mange tusen bare for dette??mdy1 skrev:er det bedre og få tatt bilde av spøkelser med et digital kamera en et engangskamera fks??
skal til et spøkelsehus på fredag og skal garantert ha med meg et digitalt kamera og engangskamera
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
Tror ikke valg av camera har så mye å si jeg. Vil "dem" vise seg, så gjør dem det.
Antall ord: 19
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
Hvilket spøkelseshus skal du til? Hvor i landet? :mozilla_smile:mdy1 skrev:er det bedre og få tatt bilde av spøkelser med et digital kamera en et engangskamera fks??
Antall ord: 49
sosja
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
nei nei..har allerede et digitalkamera..har bare ikke testet det endaLosen skrev:Du kan sikkert få fine bilder med begge type kameraene. Digi kameraet bør være mye bedre enn de som er i mobiltelefonene. Du har vel virkelig ikke tenkt å investere i ett digitalkamera til mange tusen bare for dette??mdy1 skrev:er det bedre og få tatt bilde av spøkelser med et digital kamera en et engangskamera fks??
Antall ord: 92
- Ghost Do Excist -
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
det er et gamelt forlatt hus som en har hengt seg i visst nok...sosja skrev:Hvilket spøkelseshus skal du til? Hvor i landet? :mozilla_smile:mdy1 skrev:er det bedre og få tatt bilde av spøkelser med et digital kamera en et engangskamera fks??
det er her som eg bor i sogn og fjordane...sogndal retter sagt :mozilla_smile:
Antall ord: 80
- Ghost Do Excist -
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
Okey, det var dumt at det ikke var nærmere Oslo, men lykke til, håper du får oppleve noe da. :mozilla_smile:
Antall ord: 24
sosja
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
nei er nok ikke det :mozilla_smile: ja får håpe det er noe som skjer..kanskje noe som dukker opp på bilde også:) *krysser fingrene*sosja skrev:Okey, det var dumt at det ikke var nærmere Oslo, men lykke til, håper du får oppleve noe da. :mozilla_smile:
Antall ord: 53
- Ghost Do Excist -
Hide post links |