Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBlir jeg forfulgt av et gjenferd?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
(ED) Company
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jul 2006 15:29
18

Blir jeg forfulgt av et gjenferd?

Innlegg av (ED) Company »

For noen dager siden var jeg hos en kamerat. Da så jeg det for første gang. I TV'en kunne jeg se speilbilde av hele rommet. Borte ved vinduet var det en slags røyk eller damp som hang i lufta. Senere, hjemme hos meg selv, så jeg dampen rett bak meg når jeg så meg i speilet, og etter det har jeg sett en slags skikkelse i øyekroken innimellom, men når jeg snur meg, forsvinner den. HVA ER DETTE FOR NOE?!? Er dette et gjenferd eller noe paranormalt?
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
*Lille*

Re: Blir jeg forfulgt av et gjenferd?

Innlegg av *Lille* »

(ED) Company skrev:For noen dager siden var jeg hos en kamerat. Da så jeg det for første gang. I TV'en kunne jeg se speilbilde av hele rommet. Borte ved vinduet var det en slags røyk eller damp som hang i lufta. Senere, hjemme hos meg selv, så jeg dampen rett bak meg når jeg så meg i speilet, og etter det har jeg sett en slags skikkelse i øyekroken innimellom, men når jeg snur meg, forsvinner den. HVA ER DETTE FOR NOE?!? Er dette et gjenferd eller noe paranormalt?
Etter det du beskriver, vil jeg tro det er en hjelper av deg som viser seg. Mange, inkludert meg selv, ser hjelpere for første gang på denne måte, altså i øyekroken, i speil osv. Slik jeg så min også, første gang. Hvorfor den forsvinner når du snur deg, eller ikke er der mer når du prøver å se den, kan være at du ikke er riktig klar for å se den enda. At du er redd, skeptisk osv osv.

Dette vil i værtfall jeg tro, sikkert andre som mener noe annet osv, men her har du i værtfall min mening.

Hjelpere er ikke farlig da, bare så det også er sagt. Det ligger i navnet, de er bare her for å hjelpe deg :mozilla_wink:
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cecca20
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2005 18:57
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Larvik

Hei

Innlegg av cecca20 »

Etter det du forteller så ville jeg vel helst tro det at det er en skytsengel eller en ånd som passer på deg,jeg tror ikke dette er noe som vil deg noe vondt.
Sist redigert av cecca20 på 01 Jul 2006 18:31, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
(ED) Company
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jul 2006 15:29
18

Innlegg av (ED) Company »

OK, men hvordan kan hjelpere hjelpe deg, når du ikke kan se dem eller prate med dem? (Eller kan du det???)
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

(ED) Company skrev:OK, men hvordan kan hjelpere hjelpe deg, når du ikke kan se dem eller prate med dem? (Eller kan du det???)
Når du virkelig trenger det kan du "prate" med dem. Men på et litt annen måte enn at du fysisk hører dem. Du mer føler det.
Antall ord: 55
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

(ED) Company skrev:OK, men hvordan kan hjelpere hjelpe deg, når du ikke kan se dem eller prate med dem? (Eller kan du det???)
Tja, et eksempel er for eksempel at du skal rekke en buss/et fly, og du finner ikke nøklene og blir forskinket og mister bussen. Den sporer av og d blir ulykke. da kan d være hjelperen din har fjernet nøklene for en stund slik at du ikke havnet på den bussen. De hjelper deg å holde deg oppe, uten at du vet d, på en tung dag. Du KAn kommusere med dem, noen kan d fysisk siden de ser dem, mens du kan drømme ting hvor de putter inn ting du trenger å vite osv.

Ble kanskje litt surr d her, men her har du værtfall noen eksemlper;)
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

*Lille engelen* skrev:
Tja, et eksempel er for eksempel at du skal rekke en buss/et fly, og du finner ikke nøklene og blir forskinket og mister bussen. Den sporer av og d blir ulykke. da kan d være hjelperen din har fjernet nøklene for en stund slik at du ikke havnet på den bussen. De hjelper deg å holde deg oppe, uten at du vet d, på en tung dag. Du KAn kommusere med dem, noen kan d fysisk siden de ser dem, mens du kan drømme ting hvor de putter inn ting du trenger å vite osv.

Ble kanskje litt surr d her, men her har du værtfall noen eksemlper;)
Ja, det var noe sånt jeg mente. Takk :)
Antall ord: 149
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

Jupp, og han/ho er ute for og drepe deg, får håpe du har levd et bra liv så langt da :)
Antall ord: 23
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

Bixz skrev:Jupp, og han/ho er ute for og drepe deg, får håpe du har levd et bra liv så langt da :)
:badgrin:
Antall ord: 25
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
**NuuAmaroq**
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jul 2006 14:27
18
Lokalisering: her hvor jeg bor = .

Innlegg av **NuuAmaroq** »

Skydsengler er der for å føre fornuften inn i tankene på folk :mozilla_smile:
Antall ord: 14
Don't try to be a different person that you are.
Be yourself, that is a challenge enough...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Kan være at du bare hadde noe støv eller lignende på øyet da i ett par dager.. .

Ser du tåken fortsatt?
Antall ord: 24
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ED Paranoya
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Jul 2006 13:42
18

Innlegg av ED Paranoya »

Kanskje røyken er noe damp fra den overopphetede hjernen din og at skikkelsen er en eller annen tysk spion som forfølger deg...? :lol:
Antall ord: 24
0_o <(Halla!)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

(ED) Company skrev:For noen dager siden var jeg hos en kamerat. Da så jeg det for første gang. I TV'en kunne jeg se speilbilde av hele rommet. Borte ved vinduet var det en slags røyk eller damp som hang i lufta. Senere, hjemme hos meg selv, så jeg dampen rett bak meg når jeg så meg i speilet, og etter det har jeg sett en slags skikkelse i øyekroken innimellom, men når jeg snur meg, forsvinner den. HVA ER DETTE FOR NOE?!? Er dette et gjenferd eller noe paranormalt?
Det er ikke noe paranormalt. :)

Kanskje var det noe møkk på TV-skjermen og på speilet. Når du siden har sett dette, kan det være fordi du ser etter det. Du forventer at det skal være der, og derfor synes du at du ser det.
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

BA skrev:Det er ikke noe paranormalt. :)
Da var det avgjort....

Hvordan kan du vite det BA?
Antall ord: 17
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

BMFLEX skrev:
BA skrev:Det er ikke noe paranormalt. :)
Da var det avgjort....

Hvordan kan du vite det BA?
Det vet jeg fordi jeg vet det ikke finnes noen spøkelser eller gjenferd.

Nå roter jeg nok i et definisjonsspørsmål av å vite, men dette vet jeg på samme måte som at jeg vet det ikke finnes mennesker på månen.
Det er ikke bevist at det ikke finnes, men vi har undersøkt mye, og ikke funnet noe tegn til at det finnes.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links