Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Rar form for UKO?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Des 2005 06:32
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Rar form for UKO?
Helt fra jeg var liten, i det jeg holdt på og våkne så jeg rommet mitt, men jeg var ikke våken, jeg lå bevisst, men jeg vet jeg på en måte ikke var i kroppen min.. Senere begynner hele kroppen min og riste, som i kramper på en måte.. Jeg får ikke puste visst jeg anstrenger meg, og jeg er lammet og klarer ikke snakke,, Når jeg ser ut i rommet kan jeg merke noe er ute etter meg, jeg ser meg rundt og jeg ser en svartkledd mann, i en kappe lignende ting, sånn som munker går med.. Denne mannen kommer altid mot meg, og når han nærmer seg blir krampene sterkere og sterkere.. jeg klarer ikke komme meg vekk,, den mannen har også faktisk fysisk dradd meg etter foten,, midt på natten.. En venninne av meg har faktisk sett denne mannen gå etter meg på lyse dagen, men ingen andre kunne se han..dette sa hun til meg før hun fikk vite om de syke UKOène jeg har hatt,, jeg lurer sykt på hva dette er? jeg har seriøst gått 3 dager uten søvn etter dette har skjedd,, og lurer fært på om dette har skjedd med andre.. er det en demon? er det et spøkelse,, var det en UKO? hjelp meg!
Antall ord: 231
Angels only cry for the fallen, the tears they cried for me gave the word ocean its meaning!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2006 19:06
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
Hva med å prøve å oppsøke personer med erfaring/utdanning, som kanskje kunne se denne mannen.. Og evt. fjerne han? Hvis det ikke er en hjelper da, men det tviler jeg på at det er hvis du føler at han er negativ..
Har hørt at folk med negative tanker kan tiltrekke seg "onde" hjelpere, men vet ikke helt om jeg tror på det. Ihvertfall i denne situasjonen.. Jeg kjenner deg jo, og jeg vet at du ikke er særlig negativ..
Har hørt at folk med negative tanker kan tiltrekke seg "onde" hjelpere, men vet ikke helt om jeg tror på det. Ihvertfall i denne situasjonen.. Jeg kjenner deg jo, og jeg vet at du ikke er særlig negativ..
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Re: Rar form for UKO?
Jeg tror det er en søvnparalyse. Man er da mellom søvn og våken og kan se rare ting. Ofte dukker det opp ting fra underbevisstheten. Din frykt for denne mannen (som din venninne allerede har fortalt om) kan ha materialisert seg i din bevisst het når hjernen var i REM fasen. På den måten vil du han som om han faktisk var der.silence skrev:Helt fra jeg var liten, i det jeg holdt på og våkne så jeg rommet mitt, men jeg var ikke våken, jeg lå bevisst, men jeg vet jeg på en måte ikke var i kroppen min.. Senere begynner hele kroppen min og riste, som i kramper på en måte.. Jeg får ikke puste visst jeg anstrenger meg, og jeg er lammet og klarer ikke snakke,, Når jeg ser ut i rommet kan jeg merke noe er ute etter meg, jeg ser meg rundt og jeg ser en svartkledd mann, i en kappe lignende ting, sånn som munker går med.. Denne mannen kommer altid mot meg, og når han nærmer seg blir krampene sterkere og sterkere.. jeg klarer ikke komme meg vekk,, den mannen har også faktisk fysisk dradd meg etter foten,, midt på natten.. En venninne av meg har faktisk sett denne mannen gå etter meg på lyse dagen, men ingen andre kunne se han..dette sa hun til meg før hun fikk vite om de syke UKOène jeg har hatt,, jeg lurer sykt på hva dette er? jeg har seriøst gått 3 dager uten søvn etter dette har skjedd,, og lurer fært på om dette har skjedd med andre.. er det en demon? er det et spøkelse,, var det en UKO? hjelp meg!
Jeg har opplevd dette mange ganger. Dog har jeg sett andre vesner, men det går vel for det samme.
Antall ord: 321
Beauty is in the eye of the beer holder..
Hide post links |