Jeg har nå fundert på dette lenge, og er nå sikker på at jeg får besøk om natten.
Jeg begynte å legge merke til dette for kansje et år siden, en skikkelse som står i hjørnet av soverommet mitt på enden av sengen min å ser på meg når jeg sover. Via drømmer (mener jeg) har jeg fått informasjon om denne personen. Og jeg har fått et intrykk av at det er en tysker/russer fra 2. verdenskrig.
Russerene lagde veien opp til huset hvor jeg bor, og det ligger en bunkers under huset, jeg vet ikke hvem denne bunkersen tillhørte. Plassen hvor jeg bor er også kjent for et utendørs krigsmuseum, det ligger 100 meter herfra.
Denne personen som da er på rommet mitt virker redd, han er ca 25 år gammel og 1,75 cm høy.. Det virker ikke som om han vil meg noe vont, men jeg er alikavell usikker på om jeg tørr å få kontakt.
Jeg har prøvd noen ganger, uten hell.. kan dette ha noe med at han er av utenlands bakrunn?
Hva skal jeg gjøre for å kunne kommunisere med han?
Jeg har også merket noe i stuen, følelsen jeg får er veldig negativ.
Nylig når jeg var hjemme aleine å så på tv, merket jeg at lyset i taket begynte å "blinke" samt at jeg fikk pusteproblemer og frysninger.. Kan dette være en ånd som ikke vil meg vel?
Jeg har vært innteresert i det paranormale siden jeg var veldig liten, og jeg har nå det siste året gått inn for å bli bedre, og å lære å kjenne mer..
Noen tips på hvordan jeg kan få dette til?
Takk på forhånd, jeg har ikke snakket med dette til noen før, så det er godt å få det ut, og forhåpentligvis få noen svar.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Besøk?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2005 22:51
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Besøk?
Antall ord: 316
-x- I see you've made your desicion, Now let's see you enforce it.. -x-
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hadde vert fint om jeg hadde fått noen svar..
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2006 00:48
- 18
- Lokalisering: telemark
ikke bekymre seg:)
Det å reagere på en "negativ" måte i ånders nærvær (er nok det det er) med kanskje frykt, angst og det å føle seg generellt sett utrygg, er ikke noe tegn på at de vil deg noe vondt. Det er rett og slett kroppen din som bare kanskje ikke helt vet hvordan den skal reagere, og det er alltid lett å føle seg usikker på noe ukjent. jeg er oppvokst i et hjemsøkt hus, og har flere ganger sittet med frykt og engstelse over det som har skjedd rundt meg. Men turns out de aldri ville meg noe vondt, de ville bare at jeg skulle vite at de er der, og få hjelp til å komme videre, og jeg, i mint vil, reagerte med å bli red... mitt beste råd er å kontakte en healer for å få renset huset, og imellomtiden; snakk høyt til dem!De sluttet å bråke hver gang jeg ropte hold kjeft..(de er gjerne greie sånn, skjønner du...hehehe:D) og hvis du fremdeles syns det er ekkelt å føle dem, så husk at hvis de ville ha deg bort hadde du ikke vært i tvil...(Eller du kan sette på "fear of the dark" til Iron Maien og sende meg en pm:) )
Antall ord: 212
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hehe.. Fear of the dark ja.. fine sangen..
Jeg føler meg egentlig litt trygg når personen som er innpå rommet mitt kommer, jeg vil bare hjelpe han liksom, finne ut hva han vil og hvorfor han er her.
Stue fyren er litt mindre koselig..
Jeg har aldri vert redd, men der er ikke kjekt å få det slengt i trynet..
Jeg pleier å snakke til dem.. si at de skal komme seg til helvete vekk.. og det hjelper ja.. hehe
Jeg føler meg egentlig litt trygg når personen som er innpå rommet mitt kommer, jeg vil bare hjelpe han liksom, finne ut hva han vil og hvorfor han er her.
Stue fyren er litt mindre koselig..
Jeg har aldri vert redd, men der er ikke kjekt å få det slengt i trynet..
Jeg pleier å snakke til dem.. si at de skal komme seg til helvete vekk.. og det hjelper ja.. hehe
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2006 00:48
- 18
- Lokalisering: telemark
hehehe
jeg tror grunnen til at du føler deg trygg på han på rommet er fordi du vet hvem han er, og du vet han ikke er noen trussel... jeg har klart å få kontakt med en håndfull ånder gjennom livet mitt, og jeg er alltid redd for de jeg ikke kan se... inkludert den ene hjelpern min...hehehe....så tror det ligger noe psykisk i at man blir instinktivt redd når man ikke vet hva man har med å gjøre, for da vet man jo heller ikke hva man kan forvente...syns uansett at du bør gå inn for å få huset renset, så kan det nok hende at du får svar på en del spørsmål under seansen..som hvem de er og sånn.-oxo føles huset så ufatterlig annerledes ut etterpå!sånn friskt, lett og varmt:)
Antall ord: 145
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Kansje eg skal gå inn for d ja..