Universet & dets hemmeligheter ⇒ speil
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: one bedroom apartment
sølvfarget ?
Antall ord: 2
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind
Sending me out of my mind
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: speil
Alle farger som reflektreses i speilet Ell Boss :mozilla_wink:El Boss skrev:Hvilken farge har et speil?
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Kommer an på hvilken side av speilet du mener også.....
Antall ord: 10
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
uhm hadde tenkt meg noe artig, et rom, helt tomt inni der et helt tett bur, inni der igjen 2 spiel imot hverandre rommet kan ikke væære mørkt eller farget, hva tenker dere om det?
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Jeg blir helt gærn av å tenke på sånt.Cloud Strife skrev:uhm hadde tenkt meg noe artig, et rom, helt tomt inni der et helt tett bur, inni der igjen 2 spiel imot hverandre rommet kan ikke væære mørkt eller farget, hva tenker dere om det?
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Lokalisering: Neverland
tenk deg et rom, med alle 4 veggene laget av speil, tak og gulv av speil. du sitter i det rommet med godt lys. hva ser du? (bortsett fra deg selv..)
Antall ord: 31
I forgot to remember to forget
Hide post links |
Agaton:P noe sån nt jeg mente men jeg har vunner en pris som verdens dårligste forklarer...
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg hadde nok blitt helt schitzo, og sett fullt av mennesker/skapninger i det rommet.Agaton skrev:tenk deg et rom, med alle 4 veggene laget av speil, tak og gulv av speil. du sitter i det rommet med godt lys. hva ser du? (bortsett fra deg selv..)
Antall ord: 48
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
for å være ærlig skjønnte jeg ikke bæret av d du skreiv lengre oppe herCloud Strife skrev:Agaton:P noe sån nt jeg mente men jeg har vunner en pris som verdens dårligste forklarer...
Antall ord: 39
Hide post links |
Agaton skrev:for å være ærlig skjønnte jeg ikke bæret av d du skreiv lengre oppe herCloud Strife skrev:Agaton:P noe sån nt jeg mente men jeg har vunner en pris som verdens dårligste forklarer...
jeg vet, jeg er ganske dårlig med å få tanker ut av hodet men det jeg mente var no likt det du sa
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
hvis en kamelon er i et rom med vegger, tak og gulv av speil, hvilken farge ville den da være?
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Den vil ikke ha farge..Agaton skrev:hvis en kamelon er i et rom med vegger, tak og gulv av speil, hvilken farge ville den da være?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
hvilken farge er det da?-Marie- skrev:Den vil ikke ha farge..Agaton skrev:hvis en kamelon er i et rom med vegger, tak og gulv av speil, hvilken farge ville den da være?
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ingen farge er jo ikke noen farge..øøh..nå forvirrer du megAgaton skrev:hvilken farge er det da?-Marie- skrev:Den vil ikke ha farge..Agaton skrev:hvis en kamelon er i et rom med vegger, tak og gulv av speil, hvilken farge ville den da være?
Antall ord: 49
Hide post links |